"Löydöt" krapula-aamuna

302 posts, 16 pages, 134,225 views

LoFi

Posts: 726

#121 • • LoFi
Paras ehkä on ollut maatietyömaan akuilla toimiva vilkkuvalo (ei ihan pieni)

kaveri oli kännipäissään raijannut sellasen sängyn viereen mun jo nukkuessa..
tomii

Posts: 3,594

#122 • • tomii kallion herttua
Näitä on ihan helvetisti tuolta nuoruuden ajoilta, aina tienviitoista työmaavilkkuihin. Mutta jos nyt joku "hauska" pitäisi kertoa, niin se liittyy ruokaan. Joskus oon herännyt (tästäkin aikaa) aamulla ihmetellen, että "mikäs perkele mun selän alla painaa?" No siellähän oli sitten puolikas HK:n sininen. Olin syönyt sängyssä makkaraa ja sit sammunut ilmeisesti makkara kädessä (siis se HK *vink*). Oli aikamoinen "mitä helvettiä" -moment, kun heräsin *hih*
Viimeisin löytö oli puoliksi syöty tuplajuusto sängyn alla päädyssä...

Näitä kun muistelee, niin alkaa kyl lähinnä hävettämään itsensä puolesta. *blush*

--
reivaan kunnes kuolen

Katja Mau

Posts: 171

#123 • • Katja Mau
Joskus neljä vuotta sitten herättyäni krapula-aamuna menin parvekkeelle aamutupakalle ja löysin sieltä ostoskärryt *ding*
wiwi

Posts: 1,575

#124 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Huh, näitähän löytyy. Kun vaan muistais kaikki..Tossa viime kesänä muun muassa sellanen punakeltanen tötsä ilmeisesti jostain rakennustyömaalta. Siinä se oli ilahduttamassa keskellä olkkarin lattiaa. Kaverin telkkarin kaukosäädin laukun pohjalla myös vähän ihmetytti. Niin ja sellanen johonkin pihakiveen liimattuna ollu posliininen koristelammas tuntu ei-niin-kovin-hyödylliseltä käyttötavaralta krapula-aamuna..

Joo ja puolikas kinkkupaketti laukussa oli sinänsä yllättävä etten ole aikoihin edes syönyt lihaa. Noi ruokajutut on muutenkin kovin mystisiä, vittumaista tajuta vetäneensä hullut mätöt isolla rahalla jossain eikä ees muistaa syöneensä.

Pallomeren palloja on varmaan on muutkin kotiinsa rahdanneet*blush*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Mellu-

Posts: 4,006

#125 • • Mellu-
kotibileiden jäljiltä:

- Kolera pää ämpärissä nukkumassa meidän koirien välissä
- ihan homona tyhjiä pulloja
- talo täys väkeä (nykyään kaikki tuttuja, sillo ei viel tunnettu)
- serpenttiiniä sängystä
- flyereitä teipattu yks seinä täyteen *aplodit*
- pari lävistystä iteltä ja kavereilta *nauru*
- oksennusta kirjahyllystä

muista illoista:

- vinyyli t-mun nimmarilla *tirsk*
- oksennusta laukusta (hyvä mellu, juodaan pari rehtorin erikoista vielä lisää)
- punasta norttia askillinen O_o (yks rööki oli poltettu)
- drinkkitarjous kyltti
- polkupyörä
- lusikka (don´t ask)
- flaikkuja ihan saatanasti *nauru*
- pari kertaa joku miäski löytynyt :S
- tyyny
- eripari lapaset


ohan näitä *lmao*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

RainChild

Posts: 909

#126 • • Edited RainChild
Kummallisia tavaroita ei niinkään ole löytynyt. Hyvin usein mustelmia. Useimmiten olen löytänyt itseni jostain:

Wanhojenristeily:
- Löysin itseni kyllä oikeasta hytistä, mutta väärästä sängystä. Kaveri nukkui mun sängys. Kun nousin ylös ja katsoin peiliin, luulin, että mut oli hakattu (verivana suunpielestä, järkyttävä kuhmu otsassa, paljon mustelmia ja ruhjeita eri puolilla kehoa). Sain kuulla, että olin kaatunut portaissa ja lyönyt pääni keskikaiteeseen.
- Outo puhelinnro housujentaskusta, kirj. servettiin.

Aamu jälkeen eräiden nimeltä mainitsemattomien Diva Ug:den.
- Löysin itseni jostain. Luulin, että olin poikaystäväni luona ja hlö vieressäni sohvasängyllä on poikaystäväni. Katselin vähän aikaa ympärilleni ja tajusin, ettei kumpikaan näistä pitänyt paikkansa. Olin kaverini luona majoittumassa ja siellä muitakin ihmisiä.
- Laukkuni ja kaikki tavarani siinä jännittävän hajuisina = uitettuna kaljassa = on toimimaton kamera *grr**toktok* muistinrippeet oli että olin avannut kaljapullon hampaillani (mitä en koskaan tee!!) ja laittanut sen avattuna sitten vissiin laukkuun, tyhjä kaljapullo sieltä laukusta kyl löytyki

Baarireissun jälkeen:
- mustelmia
- olin nukkunut joidenkin tavaroiden kanssa sängyssä, ainaki kotiavaimet siin oli. (joskus tullut nukuttuu haarukankin kanssa)
- känni-irkkausta logeista.
- villamatosta erittäin paljon pieniä nuudelinpätkiä, jotka olivat autuaasti kuivuneet kiinni (niitä oli kiva rapsutella kolikolla pois)

Erään reissun jälkeen:
- itseni himasta (porukat oli hakenu) *blush*
- ylähuuleni turvonneena miltein kiinni nenään asti
- asfaltti-ihottumaa kasvoista.

Ei tuu tähän hetkeen muuta mieleen.. joskus olis ehkä voinu rajoittaa *poks*, mut ei onneks mitää ihan järkyttävii ylilyöntei (tai ainakaan kovin usein)

*edit: lisäilyjä

--
Rainchild is back home

s4ga

Posts: 325

#127 • • Edited s4ga
Siili pikkuinen eteisestä. Oli aika peloissaan ja kakkinut joka paikkaan ja tulin surulliseksi :'(

+ pieni musta rintamerkki jossa lukee MIETI SITÄ (mistä tää on tullu?! mieti sitä.)

--
Miau. ^__^

[zuho]

Posts: 238

#128 • • [zuho] Team Jorma
Joo onhan noit "löytöjä" tullu tehtyä ikävä vaa, ettei niistä muista yhtää mitää... Aamulla ku herää ja kattoo kännykkää ni sieltä löytyy eriskummallisia nimiä. Esim. Jöku, Tna, ihassama, muija, kahvilse, punapaita... Enkä ikinä muista minkähän näkösiä ne on ollu, mitä oon puhunu niitten kanssa jne. *justjoo*

--
-Juho

sts

Posts: 7,969

#129 • • sts Sama pyynti aitta!
Kylläpä te ihmiset ootte iha hirveit kleptomaaneja :D
Elias

Posts: 434

#130 • • Elias Elias
Ystävältäni löytyi baari-illan jälkeen porkkana taskussa, kas kun ei ollut kondomia porkkanan päällä *nauru*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

DjPane

Posts: 47

#131 • • DjPane
Pari vuotta sitten Prahassa kaverin kanssa ollessani lähettiin Roxy nimisestä teknoluolasta non-stop baarin kautta hostelliin. Perillä oltiin joskus yheksän maissa aamulla ja vieläkin muistaa hyvin elävästi sen, et semmonen 145 senttinen japanilainen emäntä nukkuu mun sängyssä. *ding*
pirpeli

Posts: 5,533

#132 • • pirpeli
Ystävän vessassa paikoiltaan irronnut wc-pönttö..Olin absinttikännissäni nojannut siihen aika huolella huonon olon yllätettyä...*blush**ding*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Snowie

Posts: 601

#133 • • Snowie Ihku Hiutale
Meiltä löyty tossa hetki sitten kahdet tuntemattomat kalsarit, joita kukaan ei ole tunnustanut omikseen. *ding*
En kyl oikeasti edes halua tietää miksi joku on ylensäkään riisunut ne.
Janisa

Posts: 2,226

#134 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Voihan kehveli, miten hyvä topikki!!!
Ensi kerralla kun Morgan tulee kankkusaamuna kylään, niin avaan tän topikin ja noooo, morkkis katoaa samantein...otaksun... ;)
Loistavaa, mähän olen siis harvinaisen hyvin käyttäytyvä..?
Vai enkö mä vaan muista........? :)

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

coolcat82

Posts: 771

#135 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Mä en kyllä tosiaankaan löydä ikinä mitään ainakaan krapula-aamuina muuta kun tyhjiä pulloja on aina joku tuonu mun kotiin ihan perkeleesti *nauru* Yleensä mulla on semmonen ihme tipumus hävittää kaikki tavarani, niinku esim lompakolle on käyny, samoin aina just ne kalleimmat aurinkolasitkin hukkuu, puhelin on hukassa ja jos ei muuta ni rahaa ei ainakaan löydy just kun se muutama sentti. Tarkkaan tulee hävitettyä nekin aina *eiei*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Translucide

Posts: 48

#136 • • Translucide La fêtarde d'aurore
Kaikennäköistä sitä aina tarttuu mukaan, mut top 3 on kaktus, pönikkä ja patonki *eikä* *hih*
*KittenGirl*

Posts: 58

#137 • • *KittenGirl*
aamulla vilkaisin laukkuuni ja huomasin että se oli täynnä oksennusta. kaikki meikit, rahat, kortit, hanskat, korut yms oli kyllästetty jollain ruskealla nuudelimömmöllä. toivottavasti se oli edes mun omaa tuotosta.. *poks*
voi yök.
Sirppu

Posts: 685

#139 • • Sirppu
Oltiin levillä yhtenä syksynä, aamulla heräsin ja koko mökki oli ihan männyn havusia täynnä ja niitä löyty housuistakin*nauru*
Narya

Posts: 166

#140 • • Narya Kuolema
Mä en yleensä kotoa löydä krapula-aamuina mitään kummallista (koska yleensä herään väärästä paikasta tai oon krapula-aamuna töissä)...

Sellanen mistä vanhemmat sai hyvät naurut:
Oltiin työporukalla syömässä ja juomassa (firman piikkiin tietenkin melkein koko ilta). Viimeinen bussi meni 01.10. Heräsin joskus aamu seittemän aikaan siihen, että bussikuski kysyy kovaan ääneen, että mihinkäs mä nyt oikein olen menossa. Potkas mut sit bussista pihalle ja lähti ajamaan pois. Ulkona pilkkopimeää ja kymmenisen miinusastetta. Hetken aikaa pyörittyäni totesin että oon porvoon lähellä jonkin tehtaan pihalla. Sinällänsä ikävää, että olin hesasta lähteny ja määränpään piti olla Nummela. Olin kuitenkin saanu jotenkin maksettua itteni porvooseen Vihtilipulla.

Ja seuraavan kerran kun töihin meni, niin sai kuulla, että olin tintannu yhtä miespuolista työkaveria pariin otteeseen. *blush*

--
Sekavuuden Ammattilainen