"Löydöt" krapula-aamuna

302 posts, 16 pages, 134,582 views

KiimanenKurre

#261 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
kolme tikkiä päästä ja nenä vääntyny taka raivoon

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

¡ Previous post about a year ago !
Substanced

#262 • • Substanced FINRG Recordings
Lähdin tossa puolisen vuotta sitten silloisen luokkakaverin kanssa ryyppäämään, ja aika pleksit vedettiinki, kun aamulla heräsin jonkun 50-vuotiaan naisen olohuoneen lattialta x-asennosta ja tää 50-vuotias nainen polttaa sohvalla pilvee. Piti kyllä äkkiä sujahtaa menee sieltä...
Horzi

#263 • • Horzi FINRG Recordings

Substanced, 21.11.2008 14:33:
Lähdin tossa puolisen vuotta sitten silloisen luokkakaverin kanssa ryyppäämään, ja aika pleksit vedettiinki, kun aamulla heräsin jonkun 50-vuotiaan naisen olohuoneen lattialta x-asennosta ja tää 50-vuotias nainen polttaa sohvalla pilvee. Piti kyllä äkkiä sujahtaa menee sieltä...

Mitä vittua Janne??? :D En oo kuullukkaan tästä reissusta. *sars*
peikkolapsi

#264 • • peikkolapsi miisa the maskotti
ei oo tainnu mitään ihmeellistä koskaan löytyy *iloinen* puhelimesta jotain ihme tallennettuja juttuja, joku kaislahomma oli joskus yms. ja teininä repusta saatto löytyy yhtä sun toista ku aamulla heräs.
leima otassa ei ollu myöskään mikää kiva yllätys. seurahuoneella tuli vissiin edustettua joskus /o/ mustelmia myös löytyny kivasti *nauru*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

djbege

#265 • • djbege
Koffin baariroskis ulkokäytöstä
Hyasintti Essolta
Markus X monta
Tiiliskivi
Oksennus farkkujen takataskussa
Verijäljet äitini jalan haavasta
Pöllittyjä tuoppeja
Videot kamerassa

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

Timce

#266 • • Edited Timce
Sängystä on löytynyt mm.

-mutsin korkokengät. *sars*
-muoviämpäri
-auton rekisterilaatta

Seuraavana lappu aiheutti myös aikoinaan hämmennystä..

wtf1.jpg

bzzzz...thoi on hjyvä biisi..bzzz

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

#267 • • gnomex Guest
Käytettyjä kortsuja patahanskan sisältä

*sydän* kotibileet *sydän*
-Catarina-

#268 • • -Catarina- -Joraus-täti-
Vuosia sitten olin baarissa poikaystäni kanssa, hänellä tuli paha olo ja kävin saattelemassa sen himaan. Vahingossa olin jättänyt kotiavaimeni sillä reissulla sisään ja ottanut auton avaimet. Yöllä yritin päästä auton avaimilla sisään, jostain syystä se ei onnistunut *tirsk* Yritin soittaa poikaystävälleni, mutta siinä kunnossa sain puhelimeni pin koodin lukkoon. Otin taksin jolla menin porukoilleni, onneks avaimet sinne oli mukana.
Aamulla heräsin porukoitten sängystä känny lattialla ja muutama kolikko siinä vieressä. Olin sitten kännipäissään yrittänyt muuttaa kännykkäni kolikkopuhelimeksi *nauru**nauru*
#269 • • Sunshine^82 Guest
joskus kauan aikaa sitten löyty kesäkurpitsa yöpöydän laatikosta *justjoo*
#270 • • Equalizer Guest

Sunshine^82, 22.11.2008 21:56:
joskus kauan aikaa sitten löyty kesäkurpitsa yöpöydän laatikosta *justjoo*

ei sentää nakkeja*nauru*
anis

#271 • • anis
Vois olla mieluummin et "kaikki hävinneet asiat krapula-aamuna"

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Caro²

#273 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Rikkinäinen pulkka ja puolikas frisbee. 2.5m x 1.5m kokonen työmaan mainoskyltti, pari liikennemerkkiä ja liikennemerkkien tolppa lähimmästä ojasta. Liikennemerkkitolppa kerättiin talteen kun se löyty jostain parkkipaikan kupeesta puoliksi turpeen alta *hihu*

Teekkarielämä
*sydän*
Timce

#274 • • Timce

Wispy
hyviä biisejä kyllä oikeesti :D

Eiks ookki. :D Olen varmaan mietiselly jotain deejii-setin tekoa, koska noi nyt on kuitenkin aika pitkälti atmoa tjsp. kaikki. Hassua sikäli, että mulla ei noista biiseistä ole ensimmäistäkään. :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

larpap

#275 • • larpap UG
Jonain aamuna löysin, sänkyni vierestä 10-20 liikenne merkkiä. Olin varmaankin Kotiin kävellessäni, putsannut joka ikisen liikennemerkki pylvään......
UzU

#276 • • UzU [33100]

larpap, 23.11.2008 17:51:
Jonain aamuna löysin, sänkyni vierestä 10-20 liikenne merkkiä. Olin varmaankin Kotiin kävellessäni, putsannut joka ikisen liikennemerkki pylvään......

Astetta vahvempi kaveri.
RiD

#277 • • RiD Nukemi
Löysin pari viikkoa sitten avaimet vessanpöntön takaata.

--
*super* *possu*

Camfer

#278 • • Camfer
Tuulilasinpyyhin, rikkinäinen pölykapseli ja kebabmätöt rinnuksilta..

ja kerran on löytynyt aika kammottavan näköinen naikkonenkin vierestä *uros*
Horzi

#280 • • Horzi FINRG Recordings

larpap, 23.11.2008 17:51:

Jäitkö kiinni? Tuostahan saa meinaan vissiin ihan kiitettävät sakot jos kääntää liikennemerkkejä. *pepsodent*