Jos käytät huumeita, mixi käytät? Tai jos et itse käytä, mixi luulet muiden käyttävän? Syitä moiseen

7 posts, 1 page, 5,214 views

Progress

Posts: 955

#1 • • Progress
Niin, haluisin vetää tämmösen ”ässän” hihasta ja kysyä pläjäyttää, vaikka luulen kyl et tääki keskustelu suljetaa, niinki muutki huumekeskustelut...(???!!!)

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

serotonot

Posts: 3,137

#2 • • serotonot Paul Easy
Siks kaikki vetää kamaa ku kaikilla on paska lapsuus ja maailma on paha.
Jone

Posts: 8,258

#3 • • Jone Archibald Haddock
...ja tästähän on jo topic? Tämä topic suljettaneen siis tasan tarkkaan sen takia, että ei tarvita montaa samanlaista ja hyvä niin.

Mä rupeen kyl käyttämään huumeita ihan just ihan vaan siksi ettei ks-kirjainyhdistelmän korvaaminen x:llä viiltäis näin syvältä. *poks*

[muokattu 14.1.2004 11:56]
UnityF

Posts: 15,721

#4 • • UnityF joo just se
no miksi aloitit uuden keskustelun vaikka sanot että tää varmasti suljetaan.. sä oisit voinu ottaa vanhan huumetopiikin ja kirjoittaa siihen ton sun kysymyksen ja siitä kiinostuneet olisivat vastaneet siihen...

ja miten jos on ongelmia löytää vanha huumetopikki niin sen takia tässä forun aluellakin on hae kohta...
Progress

Posts: 955

#6 • • Progress
Sorry, ois pitäny käyttää tota ”järkee”.
Haluisin vaa six(jone, sori taas!*vink* [ks]) tietää, ku ite oon joskus kokeillu ”aineita” ja ne ei kolahtanu mulle mitenkää ja huomasin myös etteivät ne sovi mulle ollenkaa.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#7 • • Relic Guest

serotonot:
Siks kaikki vetää kamaa ku kaikilla on paska lapsuus ja maailma on paha.



nii just! ja sit on kaikki ihq plur *sydän* ni maailmasta hävii pahat asiat ja sodat jne. Eiks siinä ole tarpeeks syytä