Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,280,869 views

jonecky

Posts: 49

#1781 • • jonecky
V...u että ahdistaa lukea tällasia viestejä. Tässä tapauksessa jaettu ilo ei ole paras ilo kun ei itse pääse irtaantumaan koko kesänä :(
Avatar
#1782 • • opmdevil Guest
Kaipa se on muutettava loma niin että on siellä syyskuun alkupuolella. Täällä alkaa olemaan mukavan kylmä silloin ja siellä pääsisi sitten lopetusbileisiin. Lineupit näyttää muutaman bileen osalta olevan herkullisia. Pitäisi vielä kuitenkin odottaa melko pitkä aika. Perkule - mutta kaipa se on sitten sen arvoista.
Skage

Posts: 1

#1784 • • Skage
Hej! Ketään menossa saarelle jussina / heinäkuun alussa ja vailla matkaseuraa? Tai jos bileissä ja biitsillä tulee hengattua muussakin kuin omassa tai brittiseurassa, niin laita viestiä! *vink* Menossa Air Berlinillä 26.6. 2 viikoksi..! *jiihaa*
SounDi

Posts: 4

#1785 • • SounDi
Liekkö tässä pääsee mihinkään :/ Toivotaa et tuhkat ei pilais reissua :s
Andrei

Posts: 299

#1786 • • Andrei
Joo, minua huolestuttaa tätä menoa syyskuun reissunkin puolesta.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Mr_tuner

Posts: 9

#1787 • • Mr_tuner
Morjesta. Noustaan kanssa 3 uroksen voimin juhannuksena samaan airberlinin koneeseen 26.6.2010 ja myös 2 viikkoa tykitystä tiedossa.. Kuka muuten tietäisi miten tuolla ibizalla onnistuu rahan nosto automaatista visa electron kortilla ?
Mr_tuner

Posts: 9

#1789 • • Mr_tuner
itse käytimme supersaversiä. lennot ja hotellit 2vk noin 670e hlö
blastic

Posts: 930

#1790 • • Edited blastic ballistic ballstick

Replying to Ibiza:

polly, 23.5.2010 22:59:
Mistä saa halvimmat lennot ibizalle?



Halpalentoyhtiöiltä ja käytännössä kahdella lennolla. Suomesta pääsee liikkeelle esim. Ryanairilla ja Easyjetillä. Muualta Euroopasta saarelle lentää mm. Spanair, Iberia, Vueling ja AirEuropa.

Edullisen hinnan kääntöpuolena on usein enemmän tai vähemmän pitkä jatkolennon odottelu. Vuosina 2007 ja 2008 lentojen hinnat olivat siinä 150 euron molemmin puolin per henkilö ja jatkolentoa odoteltiin n. kuusi tuntia yön yli. Tänä vuonna tarkotus olis mennä Ryanairilla reittiä Tampere-Frankfurt(Hahn)-Ibiza. Hintaa lennoille tulee yhteensä noin 50e.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#1791 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Replying to Ibiza:

Mr_tuner, 23.5.2010 22:52:
Morjesta. Noustaan kanssa 3 uroksen voimin juhannuksena samaan airberlinin koneeseen 26.6.2010 ja myös 2 viikkoa tykitystä tiedossa.. Kuka muuten tietäisi miten tuolla ibizalla onnistuu rahan nosto automaatista visa electron kortilla ?



Rahan nosto onnistuu suht ok, mut kortilla maksaminen onkin sit jo haastavampaa.. Ehkä ne ei vaan osaa käyttää niitä laitteitaan siellä..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mr_tuner

Posts: 9

#1792 • • Mr_tuner
jep. rahannostoa pelkästään vain ajattelinkin. Katsastin juuri nordean sivulta, että euroopan sisällä electronilla automaatista nostaminen on ilmaista, mutta pankin tiskiltä nostaessa veloitetaan 2.5%..
Andrei

Posts: 299

#1793 • • Edited Andrei
Tässä ketjussa on jo aiemminkin mainittu, mutta sanotaan nyt uudestaan.
Rahan nostaminen ei onnistu läheskään joka päivä samoista automaateista, joskus ei ole onnistunut mistään. Siksi kannattaakin pitää rahaa päällä jonkin verran, eikä erilaisten korttien omistaminen ole ollenkaan liioittelua. Minulla on mukana Amex, Visa ja Master.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

tiberiuz

Posts: 302

#1794 • • tiberiuz Afecto // Rex Terrazza // Baleric Sunset
huhhuh vihdoin pääsee unelmia toteuttaa ja matkat varattu elokuun lopulle / syyskuun eka viikko..
Avatar
#1795 • • opmdevil Guest

Replying to Ibiza:

Andrei, 24.5.2010 18:29:
Tässä ketjussa on jo aiemminkin mainittu, mutta sanotaan nyt uudestaan.
Rahan nostaminen ei onnistu läheskään joka päivä samoista automaateista, joskus ei ole onnistunut mistään. Siksi kannattaakin pitää rahaa päällä jonkin verran, eikä erilaisten korttien omistaminen ole ollenkaan liioittelua. Minulla on mukana Amex, Visa ja Master.



Mä en ole koskaan törmännyt ongelmiin Visan kanssa. Aina on automaatista saanut rahaa sen summan kun on halunnut. No, riippuu varmaan siitä että missä on pyörinyt. Ite pääsääntöisesti Eivissassa ja PdB:ssä.
Andrei

Posts: 299

#1796 • • Andrei

Replying to Ibiza:

opmdevil, 27.5.2010 10:23:
---
Andrei, 24.5.2010 18:29:
Tässä ketjussa on jo aiemminkin mainittu, mutta sanotaan nyt uudestaan.
Rahan nostaminen ei onnistu läheskään joka päivä samoista automaateista, joskus ei ole onnistunut mistään. Siksi kannattaakin pitää rahaa päällä jonkin verran, eikä erilaisten korttien omistaminen ole ollenkaan liioittelua. Minulla on mukana Amex, Visa ja Master.

---


Mä en ole koskaan törmännyt ongelmiin Visan kanssa. Aina on automaatista saanut rahaa sen summan kun on halunnut. No, riippuu varmaan siitä että missä on pyörinyt. Ite pääsääntöisesti Eivissassa ja PdB:ssä.



Townissa, ja joka reissulla ollut ongelmia automaattien kanssa ja joka kortilla :)

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Mr_tuner

Posts: 9

#1797 • • Mr_tuner
Missä hotelleissa muut mahtavat yöpyä kesäkuun lopussa?
SounDi

Posts: 4

#1798 • • SounDi
Tsaijajai viikko lähtöön ^^:D
T-Justice

Posts: 892

#1799 • • T-Justice
Raportteja avajaisissa olleita odotellaan... *joo*
Andrei

Posts: 299

#1800 • • Andrei
Zapa kai niissä on yleensä käynyt? Oliko tänä vuonna?

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake