Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,296,819 views

Eki

Posts: 28

#1261 • • Eki

Pretty One, 30.3.2008 00:20:
heips
yksi ibiza-virgin kaipaisi kovasti (naispuolista)matkaseuraa ensi kesäksi!!
.yksin en uskalla lähtee..



Suosittelen kyllä lähtemistä jopa yksin. Viime vuonna olin samanlaisessa tilanteessa, eikä kaduta, että tuli lähdettyä yksin, sen verran upea kokemus. Tänä vuonna taas samassa tilanteessa ja tuntuu siltä, että matka on varattava...

Hyvin on näköjään aurinkomatkojen paketit menneet kaupaksi, kun ei ole enää kuin yksi hotelli vapaana.
Avatar
#1262 • • opmdevil Guest
*nyyh* Aurinkomatkojen paketeissa nuo yhden viikon hotellit on aivan jossain jumalan selan takana talamancalla. No, kävellen niistä pääsee El Divinoon ja Pachaan mutta tuonne muualle taitaa pitää ottaa jo taksi. Viime vuonna oli hotelli josta oli yhtä pitkä matka spaceen ja pachaan joten oli aika kätevä. TakeOffin hotellit ne sitten syrjässä vasta onkin - edenissä ja es paradiksessa kun ei hirmuisesti tee mieli hillua.

No, Talamancaan sitten, ei viitsi lähteä varaamaan itse hotelleja ja lentoja, taas.
Andrei

Posts: 299

#1263 • • Andrei

opmdevil, 2.4.2008 12:55:
No, Talamancaan sitten, ei viitsi lähteä varaamaan itse hotelleja ja lentoja, taas.



Kannattaa hommata kaveri joka tekee tämän työn ja hoitaa vielä helvetin halvat matkat ;)

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1264 • • Kon-tiki The Unsinkable

Andrei, 2.4.2008 15:20:
---
opmdevil, 2.4.2008 12:55:
No, Talamancaan sitten, ei viitsi lähteä varaamaan itse hotelleja ja lentoja, taas.

---


Kannattaa hommata kaveri joka tekee tämän työn ja hoitaa vielä helvetin halvat matkat ;)



No todellakin. Joku 6 päivän reissu Aurinkomatkoilla heinäkuussa 805e / hlö. Ei mitään järkee, kun Finskin suorat lennot heinäkuussa maksaa jotain jonkun verran yli 300e.
Avatar
#1265 • • opmdevil Guest
En mä nyt ihan noinkaan sanoisi. Matka on aurinkomatkoilla sen 850 7 päivältä. Lento finnarin sivuilla maksaa 425 euroa ja sitten jäisi sen 425 hotelleihin eli jotain 60 ekua päivässä asumiseen. Ja pitää ottaa huomioon, että tod. näk. aurinkomatkat järjestää kyydin hotelliin lentokentältä ja toisinpäin eli säästää siinä jo useamman kympin.
Saara

Posts: 1,954

#1266 • • Saara #2970
Tulis jo kesä ja loma ja lähtö :)(:

Ostellut pitkin talvea sopivia keveitä vaatteita matkaa varten, ettei tarvis joka päivä olla samoissa rytkyissä, muutaman kerran jo tehnyt mieli pakata valmiiksi kaikki mukaan :D.

I <3 Ibiza.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

silencio

Posts: 401

#1267 • • silencio el

Andrei, 2.4.2008 15:20:

Kannattaa hommata kaveri joka tekee tämän työn ja hoitaa vielä helvetin halvat matkat ;)



Hommata tarkoitukseen sopiva kaveri, niinkö? :D

Mutta joo, tosiaankin pystyy säästämään useamman satasen, kun ihan vähän (ei todellakaan paljon) näkee vaivaa.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Andrei

Posts: 299

#1268 • • Andrei
Paljons me nyt maksettiin kahdesta viikosta?

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Peppermint

Posts: 325

#1269 • • Peppermint
Henk koht oon sitä mieltä, että Ibizalle ei kannata lähteä jos haluaa penniä venyttää. Joo varmaan Garbin baariin pääsee ilmaiseksi, tai myös rannalla voi juoda pussikaljaa, mutta kyllä mulle ainakin Ibiza on juuri ne isot klubit.

--
Oldschool, baby

silencio

Posts: 401

#1270 • • Edited silencio el

Andrei, 3.4.2008 14:16:
Paljons me nyt maksettiin kahdesta viikosta?



399 ja muutama sentti päälle.

Aika halpa hinta *** hotellista Figueretasin alueella, ja lennot yhdellä välilaskulla, matka-aika mennen tullen n. 6 tuntia.

Näin jää enemmän käytettäväksi paikan päällä :)

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Syce

Posts: 1,649

#1271 • • Syce
Täh? kuka lähtee ibizalle nuukailee/säästää rahaa??? ei sillä reissulla rikastu... säästellään sit suomessa... hauskempaa on kun ei tarvi joka pennosta laskea... "tohon mulla on varaa..." "tohon ei" ei näin*eiei*
silencio

Posts: 401

#1272 • • silencio el

Syce, 3.4.2008 14:39:
Täh? kuka lähtee ibizalle nuukailee/säästää rahaa??? ei sillä reissulla rikastu... säästellään sit suomessa... hauskempaa on kun ei tarvi joka pennosta laskea... "tohon mulla on varaa..." "tohon ei" ei näin*eiei*



Ei varmaan kukaan, mutta jos on mahdollisuus saada ite reissu halvemmalla, niin kaipa se on järkevämpää säästää siinä, kuin että käyttää jo matkaan enemmän rahaa kuin on tarpeen?

Jää sitten tosiaan sinne sitä rahaa enemmän käytettäväksi.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Syce

Posts: 1,649

#1273 • • Edited Syce

silencio, 3.4.2008 14:42:
---
Syce, 3.4.2008 14:39:
Täh? kuka lähtee ibizalle nuukailee/säästää rahaa??? ei sillä reissulla rikastu... säästellään sit suomessa... hauskempaa on kun ei tarvi joka pennosta laskea... "tohon mulla on varaa..." "tohon ei" ei näin*eiei*

---


Ei varmaan kukaan, mutta jos on mahdollisuus saada ite reissu halvemmalla, niin kaipa se on järkevämpää säästää siinä, kuin että käyttää jo matkaan enemmän rahaa kuin on tarpeen?

Jää sitten tosiaan sinne sitä rahaa enemmän käytettäväksi.



Kyllä! Lennoissa säästin itsekkin äkkilähdöllä... mut itse saarella meno oli jotain ihan muuta*nauru* mietinkin siellä et "ei tänne ole tultu säästelee" ja se periaate pitää seuraavallakin kerralla.

(edit. äkkilähtö oli jotai 140€ edes takas)
Avatar
#1274 • • opmdevil Guest
Mä olin viime vuonna just tuolla Figueretaksessa. Ihan kiva alue ja välimatkat on lyhyitä. Mikä parasta, tankobaareja on useita joista valita ja katutyttöjä on oli iltaisin suunnilleen joka kadunkulmassa jos käveli sen 100 metriä ei-rannan-ja-keskustan-suuntaan. Tankobaareihin sai vielä läpysköitä että ilmaiseksi sisään ja kaksi drinkkiä ilmaiseksi. Aivan ihanaa.
silencio

Posts: 401

#1275 • • silencio el
Ai niinkö?
Kas kun ei itse ole tullut huomattua minään vuonna tyttöjä kaduilla laumoittain vilistelemässä...
Ehkä syksyllä on erilaista ;)
Eikä niitä tankobaarejakaan kovin montaa taida olla.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

JR Ewing

Posts: 985

#1276 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Noihin edellisiin, et how fucking interesting *ding**täh*
Eki

Posts: 28

#1277 • • Eki
Omakin ääni menee Figueretasille. Erittäin sopivassa paikassa. Space, bora bora ja kiistelty Garbi ovat kävelymatkan päässä, bussi asema on lähellä, joten saarella pääsee liikkumaan halvalla. Rannalla myös aivan loistava Saksalainen kahvila/ravintola. Tummat tytöt näkyivät välillä tarjoavan seuraa ja löytyyhän sieltä tanko baareja... Täytyisikin nyt varata hotelli Figueretasin alueelta... *iloinen*
Peppermint

Posts: 325

#1278 • • Peppermint

Syce, 3.4.2008 14:51:
---

Kyllä! Lennoissa säästin itsekkin äkkilähdöllä... mut itse saarella meno oli jotain ihan muuta*nauru* mietinkin siellä et "ei tänne ole tultu säästelee" ja se periaate pitää seuraavallakin kerralla.



Komps komps. Ibizallahan on tunnetusti käytössä Ibizan Oma Euro, jonka käyttöä ei kannata laskea ainakaan paikan päällä eikä kauhean pian matkan jälkeenkään *pepsodent*

--
Oldschool, baby

nomic

Posts: 4,120

#1279 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Korso on Suomen Ibiza!
coolios

Posts: 3

#1280 • • coolios
Ystävien kanssa pitäis mennä elokuussa :) Täytyy kyl sit käydä kaikki paikat läpi *jiihaa*