Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,296,732 views

Kon-tiki

Posts: 1,936

#1161 • • Kon-tiki The Unsinkable

Zapa, 30.8.2007 14:32:
11 tunnin maraton @ We Love Space :p Huhheijaa



" " "Tuollaisen jumalattoman hikiputkan jälkeen ihminen varmasti osaa arvostaa Suomen raikasta ja rauhallista syksyä aivan uudella tavalla" " " *eikä*
villelope

Posts: 2,846

#1162 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Kon-tiki, 30.8.2007 15:23:
---
Zapa, 30.8.2007 14:32:
11 tunnin maraton @ We Love Space :p Huhheijaa
---


" " "Tuollaisen jumalattoman hikiputkan jälkeen ihminen varmasti osaa arvostaa Suomen raikasta ja rauhallista syksyä aivan uudella tavalla" " " *eikä*


Tän ei nyt ole tarkoitus olla mikään "silloin kun minä olin nuori" -postaus, mutta heinäkuun alkupuolella We Love Spacet kesti 22 tuntia.

Hieno mesta, hulppea meno, ja mieluusti siellä olisi ollut pitempäänkin mitä tuli itse piipahdettua paikanpäällä.
Zapa

Posts: 1,393

#1163 • • Edited Zapa Mr Wrangler

Loopy, 30.8.2007 15:27:
---
Kon-tiki, 30.8.2007 15:23:
---
Zapa, 30.8.2007 14:32:
11 tunnin maraton @ We Love Space :p Huhheijaa
---


" " "Tuollaisen jumalattoman hikiputkan jälkeen ihminen varmasti osaa arvostaa Suomen raikasta ja rauhallista syksyä aivan uudella tavalla" " " *eikä*

---

Tän ei nyt ole tarkoitus olla mikään "silloin kun minä olin nuori" -postaus, mutta heinäkuun alkupuolella We Love Spacet kesti 22 tuntia.

Hieno mesta, hulppea meno, ja mieluusti siellä olisi ollut pitempäänkin mitä tuli itse piipahdettua paikanpäällä.



Joo 22 tuntia kestää kyllä, mä olin puolet siitä kun en oo enää nuori ;)
Zapa

Posts: 1,393

#1164 • • Zapa Mr Wrangler

Kon-tiki, 30.8.2007 15:23:
---
Zapa, 30.8.2007 14:32:
11 tunnin maraton @ We Love Space :p Huhheijaa
---


" " "Tuollaisen jumalattoman hikiputkan jälkeen ihminen varmasti osaa arvostaa Suomen raikasta ja rauhallista syksyä aivan uudella tavalla" " " *eikä*



Kyllä, oikke mukava arktinen ilmasto täällä *nauru*
blastic

Posts: 930

#1165 • • blastic ballistic ballstick

Loopy, 30.8.2007 15:27:
Hieno mesta, hulppea meno, ja mieluusti siellä olisi ollut pitempäänkin mitä tuli itse piipahdettua paikanpäällä.



Juu, niinhän sitä puolivakavasti taidettiin pohtia, että mentäis suoraan El Divinosta Spaceen aamulla ja sieltä sitten vaikka San Antonioon Judgemet Sundayssiin. Mitäs siitä sitten oliskaan tullut... palttiarallaa 28 tuntia biletystä :-D... ja valvomista vielä vähän enemmän.

(Onneksi) kuitenkin päädyttiin sellaiseen ratkaisuun, että nukutaankin siinä välissä hetki.
z

Posts: 1,146

#1167 • • z

blastic, palttiarallaa 28 tuntia biletystä :-D... ja valvomista vielä vähän enemmän.
(Onneksi) kuitenkin päädyttiin sellaiseen ratkaisuun, että nukutaankin siinä välissä hetki.


voihan sitä vaikka maratoninki juosta mut ei se koskaan kovin kaunista katsottavaa ole. ;)
Syce

Posts: 1,649

#1168 • • Syce

zZz, 1.9.2007 20:46:
---
blastic, palttiarallaa 28 tuntia biletystä :-D... ja valvomista vielä vähän enemmän.
(Onneksi) kuitenkin päädyttiin sellaiseen ratkaisuun, että nukutaankin siinä välissä hetki.

---

voihan sitä vaikka maratoninki juosta mut ei se koskaan kovin kaunista katsottavaa ole. ;)



TOTTA xD
Zapa

Posts: 1,393

#1169 • • Zapa Mr Wrangler
Aika hyvä sattuma kun Mark Knightin ja Pete Tongin setit äänitettiin samalta illalta Pure Pachasta kuin olin paikalla (24.8)! Nyt kun niitä kuuntelee, niin tulee hyvin muistoja mieleen *sydän*
Peppermint

Posts: 325

#1170 • • Peppermint
TJ montakspäiväävuodenloppuunonkaan. Lennot ja majoitus varattu, vuosi vaihtuu Ibizalla! *vink*

--
Oldschool, baby

OlliS

Posts: 3,999

#1171 • • OlliS Further
Closingit Ibizalla lähestyvät ja tarkoitus suunnata sinne päin vielä viikoksi :)

Alustavaa suunnitelmaa reilun viikon päähän:

ti 25.9. Space: Fedde le Grand, John Digweed
ke 26.9. Pacha: Subliminal /w Erick Morillo [closing party]
pe 28.9. Pacha: Pure Pacha /w Pete Tong, Sander Kleinenberg [closing party]
la 29.9. Amnesia: Booka Shade, Rcrd vllbs ym. [closing party]
su 30.9. Space: We love.... Sundays @ Space [closing party]
ma 1.10. DC10: Circo Loco with Timo Maas [not confirmed]
iam

Posts: 3,085

#1172 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

OlliS, 15.9.2007 08:44:
Closingit Ibizalla lähestyvät ja tarkoitus suunnata sinne päin vielä viikoksi :)

Alustavaa suunnitelmaa reilun viikon päähän:

ti 25.9. Space: Fedde le Grand, John Digweed
ke 26.9. Pacha: Subliminal /w Erick Morillo [closing party]
pe 28.9. Pacha: Pure Pacha /w Pete Tong, Sander Kleinenberg [closing party]
la 29.9. Amnesia: Booka Shade, Rcrd vllbs ym. [closing party]
su 30.9. Space: We love.... Sundays @ Space [closing party]
ma 1.10. DC10: Circo Loco with Timo Maas [not confirmed]


Oijoi *sydän*
Burma

Posts: 297

#1173 • • Burma
ibizalle pits päästä ainakin kerran.
ehkä ens kesänä.
Andrei

Posts: 299

#1174 • • Edited Andrei
Tiistaina olis taas lähtö.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Zapa

Posts: 1,393

#1175 • • Zapa Mr Wrangler

OlliS, 15.9.2007 08:44:
Closingit Ibizalla lähestyvät ja tarkoitus suunnata sinne päin vielä viikoksi :)

Alustavaa suunnitelmaa reilun viikon päähän:

ti 25.9. Space: Fedde le Grand, John Digweed
ke 26.9. Pacha: Subliminal /w Erick Morillo [closing party]
pe 28.9. Pacha: Pure Pacha /w Pete Tong, Sander Kleinenberg [closing party]
la 29.9. Amnesia: Booka Shade, Rcrd vllbs ym. [closing party]
su 30.9. Space: We love.... Sundays @ Space [closing party]
ma 1.10. DC10: Circo Loco with Timo Maas [not confirmed]



Älä Olli viitti olla noin ikävä *nauru*
silencio

Posts: 401

#1177 • • silencio el

Andrei, 15.9.2007 12:32:
Tiistaina olis taas lähtö.



Jep. Niinhän sitä olis :)

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Zapa

Posts: 1,393

#1179 • • Zapa Mr Wrangler
Ilta-Sanomat:
Kylie Minogue suunnittelee muuttavansa Lontoosta Ibizalle. Tähti vietti hiljattain loman Espanjalle kuuluvalla bilesaarella ja ihastui siihen täysin. Kylien suosituksesta myös hänen pikkusiskonsa Dannii kävi katsastamassa saaren ja jäi niin ikään sen lumoihin.

Koska molemmat siskokset ovat tällä hetkellä sinkkuja keksivät he ajatuksen muuttaa Ibizalle yhdessä. Siskokset aikovat hankkia yhteisen sinkkukämpän ja nauttia sieltä käsin saaren antimista.

Ibizan villi yökerhoelämä tosin kuolee talveksi, mutta se ei siskoksia haittaa. He nimittäin suunnittelevat kutsuvansa sukulaisiaan ja ystäviään kylään, ja aikovat keskittyä rentoutumaan heidän seurassaan


Tarviikohan Kylli biletysseuraa?