Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,297,285 views

Zapa

Posts: 1,393

#601 • • Zapa Mr Wrangler
Onks tää Felipe se ketä mä luulen, töissä baarissa / pubissa siin rannan kupeessa *nauru*
silencio

Posts: 401

#602 • • silencio el

Zapa, 3.8.2006 15:33:
Onks tää Felipe se ketä mä luulen, töissä baarissa / pubissa siin rannan kupeessa *nauru*



Kyllä :)

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Zapa

Posts: 1,393

#603 • • Zapa Mr Wrangler

silencio, 3.8.2006 15:36:
---
Zapa, 3.8.2006 15:33:
Onks tää Felipe se ketä mä luulen, töissä baarissa / pubissa siin rannan kupeessa *nauru*

---


Kyllä :)



Aaah, Felippos! Hyvä jätkä, paras kaveli.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#604 • • Kon-tiki The Unsinkable

Huggu, 3.8.2006 15:22:

Tsekkaa uusi remix:

&mode=related&search

;)



Killeri big room anthem progressio kiksukuolema remix *nauru**nauru*
Zapa

Posts: 1,393

#605 • • Zapa Mr Wrangler

Huggu, 3.8.2006 21:05:
Kerran vielä: Felipe, se kalju silmäpuoli joka puhuu hyvähköä suomea? Ollut joskus tyttöystävä Helsingistä, oulunkylästä? Lähinnä sisäänheittäjä ja myy sekä bilelippuja, että "lentolippuja"??



Sama jätkä, lentoliput on yleensä Iberialla tai Spanairilla: "Three hours of maximum journey --> fasten your seatbelts - landing aftermath is four hours" hurrah.
KimmoKoo

Posts: 249

#606 • • KimmoKoo
Phuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh... *pupu*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#608 • • Kon-tiki The Unsinkable

petraxx, 10.8.2006 19:57:
tuolla olis harvasanainen ja monikuvallinen 'matkakertomus' http://www.spotlight-forums.com/showthread.php?t=39976 :)



Kateeksi käy ilmiselvistä syistä ja myös siksi, että on jaksettu ottaa klubeilla valokuvia. Itselläni oli kamera mukana tietysti Circolocossa, joka on päiväklubi, mutta myös Cocoonissa ja Yoshitoshissa, mutta mä sillä siellä tein? Otin yhden kuvan seurueestani Pachan terassilla ja siinä se *ding*

Spacessa olis aina ihana kuvata, mutta siellä on tunnetusti kamerakielto eli kuvaamattomuuteen on hyvä syy.
CM

Posts: 1,507

#611 • • Edited CM

Kon-tiki, 11.8.2006 09:51:
---
Kateeksi käy ilmiselvistä syistä ja myös siksi, että on jaksettu ottaa klubeilla valokuvia. Itselläni oli kamera mukana tietysti Circolocossa, joka on päiväklubi, mutta myös Cocoonissa ja Yoshitoshissa, mutta mä sillä siellä tein? Otin yhden kuvan seurueestani Pachan terassilla ja siinä se *ding*

Spacessa olis aina ihana kuvata, mutta siellä on tunnetusti kamerakielto eli kuvaamattomuuteen on hyvä syy.



Itseäni harmittaa, kun ei ollu kamera messissä klubeilla. Spaceen mentiin ihan ekana, jossa kamera jäi narikkaan. Luulin sit, et kuvauskielto olis joka paikas ja jätin kameran aina villalle. Kameraa ei sit kysyttykään enää missään muualla Spacen jälkeen. Prkl *plur*

No ens kerral sit *hymy*
serge

Posts: 252

#612 • • serge

Kon-tiki, 11.8.2006 09:51:
Spacessa olis aina ihana kuvata, mutta siellä on tunnetusti kamerakielto eli kuvaamattomuuteen on hyvä syy.



Onneks ei itse viimeks tullu "huomattua" ko. kieltoa =P

--
Une fleur de bèton m'’inspire

Zapa

Posts: 1,393

#616 • • Zapa Mr Wrangler

petraxx, 10.8.2006 19:57:
tuolla olis harvasanainen ja monikuvallinen 'matkakertomus' http://www.spotlight-forums.com/showthread.php?t=39976 :)



Kivoja kuvia, oli ilm hyvä reissu *hih*

Kaikille muille clubeille on saanut viedä kameran paitsi Spaceen. Ja kuulemma tänä vuonna eivät oo tarkistaneet niin ahkerasti jengiä Spacenkaan ovella. Ja jos on saanut kameran vietyä sisään niin järkkärit ei sitten oo enää kattoneet kieroon jos ottaa kuvia sieltä... 11 päivää saarelle!
bileprincessa

Posts: 1

#617 • • bileprincessa
Elämäni ensimmäinen ulkomaanmatka takana,ja se suunnattiin tietenkin IBIZALLE,joka on ollu liki 10v haaveena,ja tavoitteena päästä alle 30veenä.ja nyt se toteutui*iloinen*
matka järjestyi keväällä kilroyn kautta,käveltiin toimistoon ja hotellit ja lennot saatiin nopeesti järkättyä.kylläkin meni vähän viime tippaan tämä varaaminen,ibiza townin alueelta ei ollut kuin kaksi hotellivaihtoehtoa jäljellä neljälle ihmiselle,ja finnairin lennolta vietiin viimeiset neljä paikkaa.

kaikki oli aivan superia!mikään ei jäänyt hampaankoloon,tai ollut huonoa (paitsi viimeinen päivä barcelonan lentokentällä -lakko,siitä ei sen enempää)

klubeja oli tarkoitus koluta jokainen päivä,tai ainakin melkein...mutta saari osottautui niin ihanaksi paikaksi kaikilta osin,että lopulta käytiin kolmella klubilla, Eden (san antoniossa), Amnesia ja Privilege.Sekä yhtenä iltamyöhänä katsomassa suht nopeasti Bora Boran bailuja.

Hotelli sijaitsi rauhallisella alueella.Dalt Vilan lähellä (linna),ja myöskin ihan liki Ibiza Townia. Play`a den Bossalle käveli kätevästi rantahiekkaa pitkin n.2km suhteellisen nopeasti.Samoin kauppakadut oli saman matkan takana,sopivasti tuli urheiltua tuo matka kävellen melkein joka päivä.

Tokana päivänä mentiin San Antonion Edeniin.Siellä soitteli mm.Lisa Lashes ja Judget Jules.Kaiketi soittivat todella hyvin,ja tiukkaa tahtia pitivät mutta paikka ei sinänsä hätkähdyttänyt ja olin vielä pyörryksissä koko paikasta yleensäkin,niin veto hyytyi ennenkuin oli edes lähtenyt kunnolla käyntiin.

Neljäntenä päivänä suunntattiin kuuntelemaan Amnesiaan Armin van Buurenia*sydän**sydän**sydän*joka loisti aivan täydellisesti!!!!!!!!!Paikka oli myös aivan *aplodit*

Kuudentena päivänä mentiin vielä Privilegeen jossa soitti Alex Gold.Melkein samapa tuo mitä musaa sieltä olisi tullut,olis varmaan tanssittu tangoakin noin upeissa puitteissa*hihu* Suu auki sai hetken kävellä kun kaikki oli niin suurta!

Harmittelin kun en ottanut klubeille kameraa mukaan.minulta ei tarkastettu laukkua kertaakaan, Privilegessa vain kysyttiin onko laukussa kameraa,ja vastasin ei.Joltain taasen katsoivat taskulampun kera mitä laukusta löytyy.Ja päälisin puolin koittivat sattumanvaraisesta käsikopelolta koko kropan Amnesiassa.Kaverilta otettiin vesipulloa kassista,toinen sai housuissaan kuljetettua. Mutta kyllä sen 6e vesipullonkin maksaa,ja drinkit oli luokkaa 1,5dl viinaa ja 0,5dl limua,ei oo paha hinta 13e!!!! todellakaan!

Bileisiin päästiin halvalla.Kaikista maksettiin pari kymppiä,tai Amnesia 30e sis.drinkin.Kävi huono tsäkä kun hotellin respasta ois saanu ilmaset Amnesiaan,oltiin sit jo ostettu liput.

Tässä kaikki lyhykäisyydessään.aivan täydellinen paikka!pakko päästä ensi vuonna,ja koluta loputkin isot klubit.koukkuun jäätiin!*sydän*
RAVE4EVER

Posts: 39

#618 • • RAVE4EVER ALL I WANNA DO IS DANCE
Kiitos kulta nyt mun ei tarvi kirjoittaa hirveetä raporttia:):)

Jees matka oli mitä parhain!!! Ei voi muuta sanoa kuin aivan uskomaton mesta!! Varmasti tulemme käymään Ibizalla niinkauan kuin meissä henki pihisee:) Paikka todellakin tarjosi kaikkea mahdollista aivan uskomattomien pirskeiden lisäksi!! Kuvia ja matkua tulossa kunhan vaan työkiiruiltani ehdin päivittää ne sivustoilleni!

--
ALL I WANNA DO IS DANCE

Kon-tiki

Posts: 1,936

#619 • • Kon-tiki The Unsinkable

bileprincessa, 13.8.2006 10:54:
Elämäni ensimmäinen ulkomaanmatka takana,ja se suunnattiin tietenkin IBIZALLE



Oikea asenne!

Privilegeen (---) Melkein samapa tuo mitä musaa sieltä olisi tullut,olis varmaan tanssittu tangoakin noin upeissa puitteissa*hihu*



Kun ottaa huomioon miten eklektinen buukkauspolitiikka Privilegen isoimmalla klubipromoottorilla Manumissionilla on viime aikoina ollut, mä aloin miettimään olisko jo ensi vuonna todellakin tangon aika (niille jotka on käyneet Manumissionissa v. 2001 jälkeen) *tirsk*
yusub

Posts: 67

#620 • • yusub
Joo ilman muuta moikkaamaan felipeä uudestaan!!! uskomattoman hyvä ukko ties kyl mihin kannattaa mennä! ja et voi erehtyä miehestä kuhan kerran näät*nauru*! Mieshän löytyy figuretaksen turisti kadulta illal ja kyseisen miehen baari don quijoten vierestä!