Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,293,728 views

Avatar
#322 • • aaaaaaaaaa Guest
Joskus pienenä olin perheen kanssa siellä virn, Mutta ainoa mitä muistan sieltä on kova äänisetsedät mitkä haisi pahalle ja miehet joilla oli nahkaset caterpilarit keskellä päivää ja käveli käsi kädessä.
Onnistunut matka siis :)))
Kon-tiki

Posts: 1,936

#323 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mä olin äidin ja siskon kanssa siellä myös, kun olin 11-v. Muistiin jäi eritoten nakurantamme, jossa about kaikki muut näyttivät olevan "vanhoja nudistiukkoja" (11-v. näkövinkkelistä siis mitä vaan yli 25-v.)

Että oliskohan ollu Es Cavallet sitte *blush*
Andrei

Posts: 299

#324 • • Andrei
Underworld vois vetää keikan Ibizalla.

I am lonely bollock...

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

ville

Posts: 3,780

#326 • • ville olen oikeasti ujo
Viimeiset viisi vuotta pitänyt mennä ja nyt vihdoin homma toteutuu.

Syyskuun alussa menossa, jengi on jo about kasassa, 2vko siellä ja oma villa koko sen ajan. Tulossa loma jonka taitaa muistaa aika pitkään :)
CM

Posts: 1,507

#327 • • Edited CM

ville, 25.12.2005 11:35:
Tulossa loma jonka taitaa muistaa aika pitkään :)



Tai sit ei muista mitään :D

Eivais, tuntui, että siellä viihtyi bileissä paremmin suht selvinpäin ja kiva, että jäi paljon jotain uutta mieleenkin. Kuumuus muutenkin kännipäissään tuntuu paljon ahdistavammalta..

Pakko kyl päästä uusiks joskus.
vaavu

Posts: 1,324

#328 • • vaavu vara-vana

ville, 25.12.2005 11:35:
Viimeiset viisi vuotta pitänyt mennä ja nyt vihdoin homma toteutuu.

Syyskuun alussa menossa, jengi on jo about kasassa, 2vko siellä ja oma villa koko sen ajan. Tulossa loma jonka taitaa muistaa aika pitkään :)



Kun tälleen vanhoilla päivillään saa vihdoin lähdettyä, niin pitää pyrkiä ottamaan ilo irti saaresta mahdollisimman tarkkaan. Voi nimittäin olla, että reissu jää myös viimeiseksi. Ei tässä enää montaa vuotta perheen perustamiseen ole, ja TODO-listalla on vielä monta muuta jännää paikkaa ympäri maailmaa.

Eli suomeksi: pitänee siis bilettää kuin viimeistä päivää. ;)
Zapa

Posts: 1,393

#330 • • Zapa Mr Wrangler

DR 100N, 25.12.2005 19:49:
ibiza is gay.



joo se on varma ettei sieltä löydy sulle mitään.

älä ota enää glögiä tai muita aineita.
mk

Posts: 91

#331 • • Edited mk kixumuusikko

DR 100N, 25.12.2005 19:49:
ibiza is gay.



Tähän vois itseasiassa vastata että jos on gay niin Ibizalta löytyy tosi paljon "sen aihepiirin" porukkaa.. vai miten se nyt pitäis sanoa. Esimerkiks kuuluisa houseklubi DC-10 näytti olevan aika hyvin homomiesten hallussa ja saarelta löytyy sen suuntasille miehille teemahotellejakin. Ei se termi HomoHouse ihan tyhjästä oo nyhjästy, eikä ihan väärin sanoo että Ibiza on gay ;)
Eli sinne vaan DR 100N rohkeesti..
Avatar
#333 • • Janneko Guest
Ibiza on gay capital of Europe!Oikeesti...House+huumeet=se on siinä :-)
Mizfir

Posts: 2,472

#336 • • Mizfir pittuinen

Wert, 20.12.2005 15:47:
juupa.. vois alkaa uuden vuoden jälkee varailee majotuksia ja lentoja ibizalle ku ei ilmeisesti just saadun mailin mukaan jookoskookos ainakaan matkoja tule ens kesäks järjestämään...



Tosiaan, sattuisiko löytymään vinkkejä/linkkejä tuon majoituksen suhteen? Joku erillinen kämppä, tms. tulis varmaan halvemmaksi kuin perus hotelli..?

Kiitos*hymy*

--
-Mannanen-

Avatar
#337 • • x Guest

ville, 25.12.2005 11:35:
Viimeiset viisi vuotta pitänyt mennä ja nyt vihdoin homma toteutuu.

Syyskuun alussa menossa, jengi on jo about kasassa, 2vko siellä ja oma villa koko sen ajan. Tulossa loma jonka taitaa muistaa aika pitkään :)



no doubt about it. pitaa kysya ihan uteliaisuudesta et mista pain otitte villan? meilla on noi villahankkeet aina kaatuneet siihen etta liikkuminen isommalla porukalla on niin hankalaa... mutta onhan se vaan paras majoitusmuoto
ville

Posts: 3,780

#338 • • ville olen oikeasti ujo

petraxx, 27.12.2005 17:42:
no doubt about it. pitaa kysya ihan uteliaisuudesta et mista pain otitte villan? meilla on noi villahankkeet aina kaatuneet siihen etta liikkuminen isommalla porukalla on niin hankalaa... mutta onhan se vaan paras majoitusmuoto



Ei olla otettu vielä, sillä varaus suoritetaan ensi vuoden alussa. Tarkoitus olisi, että lähtevä jengi olisi tiedossa 10.1 mennessä (btw taidat muuten olla siinä ryhmiksessä, tervetuloa mukaan *pepsodent*)

Sijaintina haluttaisiin alle 5km ibizatownista ja lähellä kauppa, muuten ei oo preferenssejä
Andrei

Posts: 299

#339 • • Andrei
Shite!
Kuinkakohan monta viikkoa sitä ensi vuonna olisi ja mistä perkeleestä rahat?
Toinen duuni?

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

silencio

Posts: 401

#340 • • silencio el
20 - 29.9.2006 varattu :) :)

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -