Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,296,639 views

Andrei

Posts: 299

#301 • • Andrei
72 tuntia lähtöön. :)

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Kimbou

Posts: 608

#302 • • Kimbou

Andrei, 10.9.2005 08:44:
72 tuntia lähtöön. :)



ei tartte ilmotella!!!*grr*

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

silencio

Posts: 401

#303 • • silencio el

Andrei, 10.9.2005 08:44:
72 tuntia lähtöön. :)



Ei. Vaan 61 tuntia lähtöön. :)

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Avatar
#304 • • x Guest

silencio,


Ei. Vaan 61 tuntia lähtöön. :)



5,5 paivaa taalla *sydän*
Andrei

Posts: 299

#305 • • Andrei
Hahaa, kohta lähdetään.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Andrei

Posts: 299

#307 • • Andrei

Kon-tiki, 13.9.2005 13:34:
---
Andrei, 13.9.2005 05:11:
Hahaa, kohta lähdetään.

---


Mut jouduitpa kuitenkin herää tosi aikasin *hymy*



Jep. :)
Puolet lomasta viela jaljella ja tanaan Spaceen. Hehee hahaa.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

Plaque

Posts: 269

#308 • • Plaque
Ibiza on aika jees, vaikka 1,6-litrainen moottori joissakin tilanteissa saattaa aiheuttaa G-voiman viehätystä.
Andrei

Posts: 299

#309 • • Edited Andrei
Kivaa oli, vittu kun vielä muistais että missä tuli käytyä. Ainakin vaikuttavimmat oli La troyan closingit ja we love space. Pachassa tuli kuunneltua hirveetä paskaa ja koska en dykistä niin välitä, niin ei sekään kiva ollut, Dyk siis Amnesiassa. Oli kuitenkin paras reissu ikinä, mutta vieläkin ihan rikki ja "jetflag" päällä.

edit: Amnesia kohosi muuten mun listalla parhaaksi klubiksi La troyan takia, vaikka en homo olekaan. :) Siellä ei ollut hirveesti typeriä paskiaisia.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

silencio

Posts: 401

#310 • • silencio el
Tosiaan kivaa oli. Harmi vain että tulin kipeäksi, enkä kai kokonaan kuntoon sitten sen jälkeen missään välissä. Noh, ensi vuonna taas uusiksi. :)
Ja tulihan Pachassa aluksi kyllä ainakin mun makuun oikein huippuhyvää musaa... kunnes illan "supertähdet" saapuivat paikalle ja alkoivat soittaa illan hittiputkea... yöks!
Samoin edessä heilunut herra joka kiljui jopa yli musiikin jatkuvasti Man-Fuckin-Chester karjahduksia. Juu, kyllä tuli hyvin selväksi mistä sitä ollaan tultu pistämään jalalla koreasti. Yök myös hänelle :)
Amnesia kyllä tänä vuonna taisi olla paras. Tai noh, johtunee kai osaltaan siitä että ei tullut käytyä kuin 2x siellä, ja kerran Pachassa, jonne menoon kyllä tuli valittua niin väärä ilta kuin valita voi. Muuten kyllä musiikki oli tänä vuonna ehkä vielä enemmän mun makuun kuin aiemmin.
Mutta kaikin puolin oikein hauska reissu vaikka jäikin vähän liikaa väliin kaikkea kuumeen ja nuhan takia.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

PachaVille

Posts: 336

#311 • • PachaVille

silencio, 27.9.2005 22:18:
Pachassa, jonne menoon kyllä tuli valittua niin väärä ilta kuin valita voi.



ihan vaan mielenkiinnosta, mikä ilta oli kyseessä?
Andrei

Posts: 299

#312 • • Andrei

silencio, 27.9.2005 22:18:
Samoin edessä heilunut herra joka kiljui jopa yli musiikin jatkuvasti Man-Fuckin-Chester karjahduksia.



Joo, toi mansesterin neekeri oli kyllä aika hauska tapaus. :)

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

silencio

Posts: 401

#313 • • silencio el



ihan vaan mielenkiinnosta, mikä ilta oli kyseessä?



20.9. Defected closing....
Ja loppu illan musiikillisesta pilaamisesta vastasi Junior Jack ja Kid Crème.
Tämä Manchesterin herra oli muuten vaan siinä lisämausteena pilaamassa tunnelmaa :) Oikeastaan aika pelottava heppu karjuessaan ja huitoessaan kuin tuulimylly... Ja välillä karjui korvaan jotain sekavaa silmät päässä seisoen :)

(Heh, illan... herrat aloittivat kai 3-4 aikoihin.)

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

PachaVille

Posts: 336

#314 • • PachaVille

silencio, 29.9.2005 13:06:
20.9. Defected closing....
Ja loppu illan musiikillisesta pilaamisesta vastasi Junior Jack ja Kid Crème.



Hmm, aika erikoista. Defected oli ainakin vielä heinäkuussa ja viime vuoden closingissa El Divinossa taattua tavaraa... Tietenkin musiikki aika letkeetä vokaali-painotteista housea, jos ei siitä pidä niin ei sitten. Muhun ainakin kolahti *iloinen* Live Percussion oli ihan mieletön!
Andrei

Posts: 299

#315 • • Andrei

PachaBoy72, 29.9.2005 17:11:
---
silencio, 29.9.2005 13:06:
20.9. Defected closing....
Ja loppu illan musiikillisesta pilaamisesta vastasi Junior Jack ja Kid Crème.

---


Hmm, aika erikoista. Defected oli ainakin vielä heinäkuussa ja viime vuoden closingissa El Divinossa taattua tavaraa... Tietenkin musiikki aika letkeetä vokaali-painotteista housea, jos ei siitä pidä niin ei sitten. Muhun ainakin kolahti *iloinen* Live Percussion oli ihan mieletön!



Tottakai se on taattua tavaraa jos siitä pitää. :D
En mä usko että kyseisellä saarella hirveesti mitään varsinaista sontaa edes löytää, mutta kun tässäkin tapauksessa on kyse omasta mausta.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

PachaVille

Posts: 336

#316 • • PachaVille

Andrei, 1.10.2005 13:25:
---
[
Tottakai se on taattua tavaraa jos siitä pitää. :D
En mä usko että kyseisellä saarella hirveesti mitään varsinaista sontaa edes löytää, mutta kun tässäkin tapauksessa on kyse omasta mausta.



joo, no sitten valitsitte vaan väärän illan*vink*

Noita (törppö) englantilaisia näyttää pyörivän erityisesti britti-promoottoreiden illoissa... yleensä syyskuussa porukka ns. laadukkaampaa, ei näköjään tänä vuonna *justjoo* Me ei reissulla onneksi törmätty vastaaviin tapauksiin. Pitäisköhän klubien nostaa taas vähän pääsymaksuja pitääkseen San Antonion törpöt ulkona...?
Anselmi Kuusisto

Posts: 705

#317 • • Edited Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape
Me oltiin ja tuolla Defectedin closareissa ja meininki oli ihan ok... Siihen asti kunnes se kaksikko tuli pilaamaan illan. Eräs kollega spottaili ihan mielenkiinnosta kaksikon soittoa tarkemmin jota ollaan spekuloitu kupin ääressä useamman kerran. "Pikku-jaska" ei meinaan tehnyt muuta kun näytti kalliilta siel pömpelissä, hoonaas tyhjää soitinta ja hyppäs yläpystyä. No tais se drinkkiäkin ottaa... Closareitten paras tarjonta tuli mun mielestä Funky Roomissa. Kuten minä tahansa muunakin iltana. Kävin kolmissa Defectedin pileissä tänä kesänä ja kyllähän se mielestäni paremmin toimii tuolla isolla areenalla. Kun soittajat vaan oli kohdallaan. Martin Solveig ja Simon Dunmore ainakin vakuutti. Mene ja tiedä onko se soitettu musa sitten hyvää vai huonoa, mutta käsinkosketeltava hurmos oli Pachassa joka kerta. Defectedistä tulee kova haastaja vielä Subliminalille...

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Kon-tiki

Posts: 1,936

#318 • • Kon-tiki The Unsinkable
Taitaa haastaa Subliminalin jo nyt, koska Subliminal on mennyt vähän alamäkeen viime aikoina imo.
JR Ewing

Posts: 985

#319 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
noita britti-urpoja on sattunu näköjään aika monen kohalle. Heinäkuun lopun Subliminalissa yritti yks meanchesteriläinen huligaani vessajonossa haastaa mulle riitaa kun ei päässy mun ohi vessajonossa. Sanoi vaan mun ohimenessään mulle "poof!". Olin ensin, et kuulinkohan ihan oikein...Mut se vaan jatko jäkätystään siinä kusilaarilla ollessaan. Lopetti sit kun en reagoinu sen puheisiin mitenkää....Huhhuh...Olis ollu stetsoni aika pian vinossa...Tosi pelottavaa jengiä...
CM

Posts: 1,507

#320 • • CM
Brittiurpoista tuli mieleeni, DC10:n jonossa tuli nähtyä kun joku britti veti överit / sai lämpöhalvauksen jossain tuotteissa (makas silmät auki tajuttomana monttu auki). Toinen tyyppi itki ja nauroi vuoronperään ja kolmas yritti hirveissä kuoseissa selitellä sille jotain, taisivat olla jossain planet DC10:ssä sillä hetkellä. Muualla ei hirveemmin tullukaan nähtyä noita överikuosiääliöitä (paisi Bora-Borassa tuntu olevan kiilusilmäisiä jonkin verran, mut eivät aiheuttaneet enempää häiriötä onneks). Onneks porukka vaihtui briteistä espanjalaisiin kun Radio1 10v bileet loppu. Ei noista itelle onneks mitään häiriötä ollut, eikä vaikuttanu omaan hauskanpitoon millään tavalla :)