Ibiza

1,979 posts, 99 pages, 1,280,556 views

_tomppa

Posts: 27

#1961 • • _tomppa

Replying to Ibiza:

Onko kukaan Ibizalla 2.9 - 9.9 välisenä aikana. 6 reissu menossa. Kaikkihan Ibizalla vierailleet varmaan tietävät Comic Barin Figueretasin rannan läheisyydessä. Useasti ainakin Suomalaisiin törmännyt siellä. Kenties myös tänä vuonna.



Comic Bar on enemmän ku olohuone ja Felipe on ihan kurko :) 23.9.-4.10 olis tarkotus hengaa siellä taas.
Andrei

Posts: 299

#1962 • • Andrei

Replying to Ibiza:

Tasan kk lähtöön!! Edellisestä reissusta 2 vuotta aikaa.. closareita odotellessa!



Alle 3 viikkoa :)

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

alterego

Posts: 2

#1963 • • alterego
Hola! Kun Ibiza TJ alkaa olemaan alle 150 päivää, niin pakko avautua tännekin! :) Eli kesäkuun alkupuolella olisi lähtö edessä! Kyseessä nyt neljäs vuosi putkeen ja odottava fiilis on vuodesta vuoteen aina yhtä huikea! Valmistelut aloitin jo viime vuoden puolella, eli varaukset on tehty ajoissa. Suht edullisesti matkaan pääsee, jos buukkaa lennot Lontooseen tai Barcelonaan ja sieltä suora lento Ibizalle. Varasin marraskuussa lennot juuri Barcelonan kautta, menopaluu lennot sain ~360e. Useita kymppejä halvemmallakin olisi päässyt jos olisi kelpuuttanut yli 10h vaihtoajat, yölliset lennot jne. Hinnat elää jonkin verran ja huomasin, että lentojen hakukoneet (skyscanner etc) ei välttämättä löydä niitä edullisimpia vaihtoehtoja. Joten pientä "salapoliisin" työtä vaatii reissun suunnittelu toisinaan.

Majoitukseksi valitsin jälleen Bora Bora Apartments -huoneistohotellin (@Playa d'en Bossa), joka tarjoaa budjettiluokan majoitusta aivan ranta-alueen ytimessä. Viikko maksoi 270e (syyskuussa varatessa), eli 38e/per yö. Nyt näyttäis olevan muutaman kympin kalliimpi/vko. Tuolla olen majoittunut jo useana vuonna ja todennut sen juuri omaan makuun sopivaksi. Paljon tilaa (etenkin tällaiselle soolo-matkailijalle), jääkaappi, keittolevyt, olohuone, tv, asiallinen kylppäri jne. Ja rantaihmisen tarpeet välittömässä läheisyydessä, Space kivenheiton päässä ja Discobus kulkee lähes oven edestä muille clubeille. Suosittelen. Melua toki sijainnin ja nuoremman kohderyhmän puolesta kuuluu öisin, jos nyt yöllä sattuu siellä edes olemaan. (Clubeillahan tanssitaan aamuun asti, eiks je!) Samaisessa kompleksissa on myös tunnetumpi Jet Apartments, joka tarjoaa sitten astetta laadukkaampaa majoitusta, mutta hintatasokin on aivan toinen.

Tiedoksi vielä niille, jotka eivät ole vielä bonganneet: Nyt pääsee Ibizalle jälleen suorilla yhteyksillä. Palmumatkat järkkää kesäkaudella kerran viikossa reissuja (lennot AirEuropella). Matkojen hinnoittelut ovat omatoimimatkailijan makuun mielestäni tyyriitä, mutta niille jotka arvostaa suoria yhteyksiä ja paketteja, niin varmaan ihan jees juttu.

Eipä tässä muuta kuin odottelemaan clubien tiedotuksia avajaisistaan ja line-upeista! *piis**nuotti*

p.s. Jos ei ole vielä suosikeissa, niin lisääpäs sinne: Ibiza Spotlight, tuolta löytää mielestäni lähes kaiken oleellisen infon Ibizasta. *joo*
peltron

Posts: 4

#1964 • • peltron
itekkin kesäkuun alussa menossa ibizalle.. tosin ensimmäistä kertaa.. :)
MIUH

Posts: 33

#1965 • • MIUH
Pakko nyt tulla tänne kans itekkin kertomaan mun loistavaa loistavampi kesäsuunnitelma :D En malta odottaa...

Mä lähen toista kertaa tänä kesänä Ibizalle (viimeks syyskuu 2011 Lontoon kautta edes takas 9 päivää vaihtoineen) mut nyt mun matkan kesto on 1,5kk. Mä lähen TÖIHIN(=eli samalla himmeetäkin himmeempi loma)!!
Lähden 1.6. Wienin kautta (8h vaihto) ja tuun takas 15.7. Berliinin kautta (4h vaihto) eli ei paha. Ja lennot oli 319e edestakas (supersaver). Etsin ton ihan päivien perusteella halvatlennot.com:ista.

Eli multa saa ostaa lippuja klubeille Playa D'en Bossan rannalta kello 12-18 maanantaista lauantaihin. Ja me järkätään myös boat partyja kaks kertaa viikossa, jotka oli kuulemma viime sesonkina joka kerta loppuunmyyty. Niissä saa juopotella lipun hinnalla niin paljon ku haluaa katamaraanilla musiikin tahdissa. Firma on nimeltään Capadi Ipya Event&Promotion jos jotain kiinnostaa tsiikailla.

Eli jos joku haluaa tukea mun palkansaantia niin tulkaa ostamaan niitä lippuja multa. Mun rahallinen tilanne riippuu siis vain ja ainoastaan omasta työpanoksesta (siksi nyt teillekkin mainostan hieman). Meidän liput on semmosia älyttömiä paketteja. Pistän esimerkin: hintaan 79e saa klubisisäänpääsyn, 3 tunnin ilmaset etkot Tantra Barissa (kaikkihan tietää kuin kalliita ne juomat oikeesti on) ja kuljetukset edestakas klubille ja takasin. Välillä jotain bonareita. Eli jos joku haluaa niin voi kysellä mun espanjanumeroa yksärillä tossa kesäkuun alussa niin _takaan_ loistavat elämykset Ibizan Yöhön :D Ja olishan se kiva puhua suomeakin välillä ettei ihan pääse unohtumaan ;)

Mun etuuksia on parit klubipassit seasoniksi, tosi halpa majoitus, loistavat työkaverit, rusketus, elämäni kesätyö... ymsyms. Toivottavasti törmäillään Ibizan klubbarit !

--
Hei beibit mis on reivit ?

SantiSanchez

Posts: 1

#1966 • • SantiSanchez
Oon tämän kesän 2013 töissä Ibizalla järjestämässä tapahtumia ja tekemässä PR hommia. Ibiza muuttuu jatkuvasti ja uusia tapahtumiatulee jatkuvasti. Jos ootte Ibizalle tulossa lomailemaan niin mielelläni annan vinkkejä mitkä viikonparhaat bileet, missä rannoilla kannattaa vierailla ja mistä saada liput parhaaseen hintaan. Oon töissä yrityksessä mimeltä Cirque de la nuit Ibiza ja meillä on oma baari Backstage Sankeys:iä vastapäätä missä järjestetään pool partyjä, bbq bileitä jne. Muhun voi olla yhteydessä sähköpostilla [email protected] tai numerosta +34693569966. Saan antaa viikottain ilmasii clubi-iltoja ja nimiä oville ja muuta vastaava. Eli autan noissa asioissa myös mielelläni.

Lennot saa hyvin Barcan kautta ja hintakin on suht ok.
Olkaa yhteydessä jos on kysymyksii tai muuta missä voisin auttaa teitä saamaan kaikki mahdollinen irti lomasta Ibizalla.
MIUH

Posts: 33

#1967 • • MIUH
OH JAYSUS mikä reissu :D ! Muutamat teikäläisetkin otti yhteyttä, kiitos vain seurasta!! Nyt on kotiuduttu vihdoin mutta takas täytyy mennä elokuun lopussa. Meiän poppoo pitää mahtibailut työntekijöilleen joten kyllä se on saakeli sinne raahauduttava kun kauniisti pyydettiin palaamaan. En osaa muuta sanoa kun et olihan kokemus. I <3 IBIZA !

Siinä vielä Es Vedra !

--
Hei beibit mis on reivit ?

Eki

Posts: 28

#1968 • • Edited Eki
Jokavuotinen? Ibiza reissu edessä! Onko kukaan saarella 31.8-7.9 välisenä aikana, kiva olisi vaihtaa kuulumisia paikan päällä. Comic Bar Ibiza tietysti kohtaamispaikka :)
Zapa

Posts: 1,393

#1969 • • Zapa Mr Wrangler
13.09. paikalla, villa vuokrattu Figueretasista :") Muita saarella?
Eki

Posts: 28

#1970 • • Eki

Replying to Ibiza:

13.09. paikalla, villa vuokrattu Figueretasista :") Muita saarella?



Kehtaatko valaista paljonko kustantaa villan vuokraus ja mitä kautta vuokrasit.
Zapa

Posts: 1,393

#1971 • • Zapa Mr Wrangler

Replying to Ibiza:


---
13.09. paikalla, villa vuokrattu Figueretasista :") Muita saarella?
---


Kehtaatko valaista paljonko kustantaa villan vuokraus ja mitä kautta vuokrasit.



7 hengen Villa merinäköalalla maksoi 1500€ viikko www.ownersdirect.com kautta. Tuolla nyt on villoja vaikka millä mitalla ja mihin hintaluokkaan tahansa. Myös googlesta löytää erilaisia sivustoja joiden kautta voi vuokrata.
Kuti

Posts: 1

#1972 • • Kuti
Aika jees paikka! Eka reissu toukokuussa 2012 12h varotusajalla. Silooin Turusta Barcelonan kautta Ibizalle. Menopaluu käsimatkatavaroiden kanssa 230€. Toinen reissu oli sitten heti elokuussa. Silloin Barcelonan kautta hintaa tuli noin 400 kolmen viikon reissulle. 2013 Kesäkuussa Berliinin kautta 286€. Tällöin oli jo syynä SWYD boat partien avajaiset. Hienoja ihmisiä. Itellä on tullut enimmäkseen oltua San Antonion puolella. Muutama yö on tullu oltua Bossassa. Jos menee ibizalle touko-kesä tai syys-lokakuussa hotellit kannattaa ottaa vasta paikan päällä. Renttumeininki eikä tietoa huomisesta vie eteenpäin :D

Ensi kesälle reissu suunnitteilla. Missä nähdään?
PostModern

Posts: 1

#1973 • • PostModern Hedonist

Replying to Ibiza:

Oon tämän kesän 2013 töissä Ibizalla järjestämässä tapahtumia ja tekemässä PR hommia. Ibiza muuttuu jatkuvasti ja uusia tapahtumiatulee jatkuvasti. Jos ootte Ibizalle tulossa lomailemaan niin mielelläni annan vinkkejä mitkä viikonparhaat bileet, missä rannoilla kannattaa vierailla ja mistä saada liput parhaaseen hintaan. Oon töissä yrityksessä mimeltä Cirque de la nuit Ibiza ja meillä on oma baari Backstage Sankeys:iä vastapäätä missä järjestetään pool partyjä, bbq bileitä jne. Muhun voi olla yhteydessä sähköpostilla [email protected] tai numerosta +34693569966. Saan antaa viikottain ilmasii clubi-iltoja ja nimiä oville ja muuta vastaava. Eli autan noissa asioissa myös mielelläni.

Lennot saa hyvin Barcan kautta ja hintakin on suht ok.
Olkaa yhteydessä jos on kysymyksii tai muuta missä voisin auttaa teitä saamaan kaikki mahdollinen irti lomasta Ibizalla.



Hellou!
Et taida nyt tulevana kesänä olla Ibizalla? Itse olen suunnittelemassa lähtöä loppukesästä ja paikassa riittää clubeja sekä tapahtumia. En halua mihinkään junttibileturisteja täynnä oleviin paikkoihin. Kiitos jo etukäteen.
Andrei

Posts: 299

#1974 • • Andrei
2.5 kuukautta lähtöön :)

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

henkkatee

Posts: 8

#1975 • • henkkatee
Moikka kaikille ibizakuumeisille!

Mites oli järkevin päästä tonne saarelle. Joku sanoi että barcelonan kautta, onko muita hyviä vaihtoehtoja? Ja barcelonasta pääsis näköjään lautallaki, idea?

Suositelkaa halpalentokomboa ja yhtiöitä, sekä reittejä joita kannattaa käyttää.

Idea olisi viettää Playa d'en Bossassa toukokuun eka viikko. *piis*
lindaous

Posts: 1

#1976 • • lindaous

Replying to Ibiza:

Moikka kaikille ibizakuumeisille!

Mites oli järkevin päästä tonne saarelle. Joku sanoi että barcelonan kautta, onko muita hyviä vaihtoehtoja? Ja barcelonasta pääsis näköjään lautallaki, idea?

Suositelkaa halpalentokomboa ja yhtiöitä, sekä reittejä joita kannattaa käyttää.

Idea olisi viettää Playa d'en Bossassa toukokuun eka viikko. *piis*




Moi!

En tiiä ootko jo reittis suunnitellu ja buukannu kaikki, mut ite ainakin buukkasin vaan lennot sinne. Tais olla helpoin vaihtoehto vaikka olikin yhen pysyhdyksen kanssa. Ja barcelonan kautta se meni, huomasin, että melkein kaikki lennot oli sen kautta.

Btw onks kukaa suomalaisist sattumalt menos töihin Ibizalle 2015 tai muuten vaa lomailee? Oon ite siel kesä-elokuun eli 3kk tai kauemmin. :)
KIH

Posts: 1

#1977 • • KIH
Ite lähös 1.6.15-31.7.15 ibizalle, myymään lippuja playa de bossalle (lähel ibiza town) ! Eli jos suomalaisia siellä päin haluu ostaa lippuja ja tukee suomalaisten duunii tai ihan muutevaa tutustuu :) ni voi ottaa yhteyt esim mun numerosta saa kii, whatsappista tai täältä :D eli +34617746563
¡ Previous post about a year ago !
Juhis

Posts: 1

#1978 • • Juhis
Onko kukaan lähdössä Ibizalla 02.10.2016 järjestettäviin Space Closing Fiesta bileisiin? Tai on muuten kyseiseen aikaan Ibizalla?