Hei,
sinänsä olen Leppäkertun kanssa samaa mieltä, että kannattaa tehdä muutakin kuin käydä klubeilla, näin teen itsekin, mutta tämä ei koske Ibizaa. Mutta kuten Ompdevil mainitsi, saari on melko pieni ja sen kiertää päivässä, jos lähtee aamulla liikkeelle. Saaren "kulttuuri" on samoja pikkukyliä, mitä on Espanja muutenkin täynnä. Eli jos olet kerran käynyt katsomassa suola-altaat/paikallinen viinitila/rauniot/stalagmiitti&stalaktiitti-tippukiviluolan, olet nähnyt ne kaikki. Sama koskee paikallisia Kajaaneita ja Nurmoja. Eli se on vähän kuin ulkomaalainen Suomessa menisi Jakomäkeen tai Keravalle katsomaan Suomi-idylliä (mitä niissä on, omalla tavallaan). Mitä luontoon tulee, niin samanlaisia pusikkoja ja rinteitä on mm. Kreikan saaristossa ja Välimerellä saaristoissa yleensäkin. Ibizahan nyt ei ole mikään Galapagos-saariryhmä, vaikka Formentera onkin ihan kiva. Tosin sinne ne laivat menevät siitä inhottavasti, että kaikkea siellä ei voi tehdä saman päivän aikana eli olla rannalla ja käydä saarta läpi (kannattaa tehdä polkupyörällä). Autoahan ei kannata vuokrata siksi ajaksi, jos aikoo käydä tuolla.
Sen sijaan tuosta Bambuddha grovesta olet oikeassa. Sinne ei pääse hyvin muuten kuin autolla. Valitettavasti en ole vielä ehtinyt käydä siellä, toivottavasti asia korjaantuu tänä vuonna. Auton hyödyntäminen päivällä on lähinnä kauppakassi + parempi ranta + baari Bora Boralla ainakin minulle (Otan aina San Antonion huomattavasti halvemman hinnan vuoksi). Eli sitä autoa kannattaa hyödyntää sen aikaa, minkä se on käytössä. Sitten ovatko nuo pusikot arvokkaampia kuin Bora Boralla oleskelu, niin siitä voidaan olla eri mieltä.
Mitä klubeista toiseen menemiseen tulee, niin kahdeksan tunnin yöunilla jaksaa hyvin, jos pistää 8 tuntia klubeihin, niin siinä jää vielä 8 tuntia muuhunkin. Hyvin Sinäkin Leppäkerttu sait aikasi näemmä kulumaan klubilta toiselle.
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=29374;hae=;pid=387051#387051
Sinua lainatakseni "Ei nukuta yhtään kun tähän aikaan kuuluisi olla bileissä Samoilla silmillä... Yötä.."
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=29374;hae=;pid=384854#384854
Minulla se on samalla vesipullolla bileistä bileisiin, toivottavasti niin oli Sinullakin.
Penkit ovat istumista varten Opmdevil. Ne ovat yleensä ottaen parempia kuin likainen lattia, jos on esim. valkean väriset housut.
Ps: Tulen sitten varastobileisiin uudestaan, kun Sedu ostaa Unityn ja dress-code on tytöille bikinit tai topless. Näitä voisi mainostaa Pietari-iltana. (tuo olisi kyllä minun ultimate trolli-toive, jonka haluaisin toteuttaa. Ajatelkaa kaikkia niitä Unity-faneja, jotka narahtaisivat tuohon. Tuo ylittäisi Unity-lippujen myyntitrollaajienkin jutut). Haaveita.
Ps2: Kirjoitin ensin varastabileisiin, mutta ehkä ajattelin siinä alitajuisesti Sörnäisissä ja Kalliossa asuvaa populaatiota.