blender - Rave & Hardtrance classics - mixtape

21 posts, 2 pages, 3,986 views

blender

Posts: 2,552

#1 • • blender Arcade | KAIKU
Rave & vanha Hardtrance klassikot:

Age of love - age of love (harder edge mix)
Jones & Stephenson - first rebirth
RMB - redemption
Westbam - wizards of sonic
Gary D & High Ko - Spring world (Hitch Hiker & Dumont Remix)
Nostrum - Monastery
Nostrum - Dating rob
Gary D & High Ko - Spring world (original)
Gary D - Time Warp
Cocooma - Virtual Experience
Moby - Feeling so real (Westbam remix)


kannet ja cue:
http://koti.mbnet.fi/hardbag/blender/galleria/rave&ht_classics/

biisit on omia suosikkeja, ja ainakin osakseen klassikoita, kaikista ei varmuutta...

alku on enempi rave painotteinen ja keskivaiheelta alkaa vanhat hardtrance klassikot rave sanaa unohtamatta, loppu raveen...
*hymy*

pahoittelut siitä et nauhotus jäi monoksi *poks* , laatu 96kbps, pituus noin 3 varttia...
linkki:

http://www.tukinuoret.fi/mixes/blender-rave&hardtrance_classics.mp3

[muokattu 15.1.2004 10:04]
Jone

Posts: 8,258

#2 • • Jone Archibald Haddock
Hohoho, eipä ainakaan hehkua pitäis puuttua.

Eikös se muuten ole Cocooma eikö Coocoma? *pilkunviilail*
blender

Posts: 2,552

#3 • • blender Arcade | KAIKU

Jone:
Hohoho, eipä ainakaan hehkua pitäis puuttua.

Eikös se muuten ole Cocooma eikö Coocoma? *pilkunviilail*



juu onhan se, korjattu on, kiireellä tuli kirjotettuu..
display23

Posts: 3,069

#4 • • display23
tää niiq niin megaihqplur et plurihqut siitä!*plur*
drS

Posts: 1,939

#6 • • drS
nii just jätkä vaan matkii mua! *iloinen*

mut ilman muuta imutukseen ja palautteet myöhemmin..
Jone

Posts: 8,258

#7 • • Jone Archibald Haddock
U-argh, ensimmäisenä kommentina sanottakoon, että hajosin heti tohon Age of Loven remixiin ja nopeuteen jolla se soi. Kuullostaa samalta mun korviini kuin miltä Mona Lisan pirstominen lekalla näyttäisi silmiini.

The 1st rebirth oli *sydän*, mutta Redemption tulee jotenkin liian ”pystyssä sisään” IMO.

Hohoho! Wizards of the Sonic-rallattelu toimii näköjään ainakin mulle yhä edelleen hyvin jostain syystä. *joo*

Monien biisien ansiot tällä miksillä ovat kiistämättömät, mutta taitaa olla parempi että pidättäytyy suoraan enemmästä kommentoinnista. Tällaisessa hehkumiksissä rakenteesta on turha puhua ja miksaamisen kuuntelu jää ainakin itseltäni harvinaisen vähille kun vähintään joka toisesta biisistä tulee muistoja mieleen. *jiihaa*

[muokattu 14.1.2004 11:13]
blender

Posts: 2,552

#8 • • blender Arcade | KAIKU

Jone:
U-argh, ensimmäisenä kommentina sanottakoon, että hajosin heti tohon Age of Loven remixiin ja nopeuteen jolla se soi. Kuullostaa samalta mun korviini kuin miltä Mona Lisan pirstominen lekalla näyttäisi silmiini.



tuo ”harder edge mix” on iha originaali nopeudella... varmaan siks nopee et sen vois soittaa nopeemmassa ”rave” setissä... eli biitti on vähä ”napsumpi” ettei se menis se koko biisi leluks...
Jone

Posts: 8,258

#9 • • Jone Archibald Haddock

blender:
tuo ”harder edge mix” on iha originaali nopeudella... varmaan siks nopee et sen vois soittaa nopeemmassa ”rave” setissä... eli biitti on vähä ”napsumpi” ettei se menis se koko biisi leluks...



Joops. :) Siinä tapauksessa täytyy vaan sanoa että inhottava remixi. Mut en enää jaksa välittää; olenhan jo miksin puolen välin yli kuuntelussa ja niin PLUR-tuulella näistä biiseistä ettei paremmasta väliä.

Eli hyvälle tuulelle tästä ainakin tulee. *joo*
blender

Posts: 2,552

#10 • • blender Arcade | KAIKU

Waily:
huoh. samat biisit pyörii mixtapeis. tylsää.



drS:
nii just jätkä vaan matkii mua!

mut ilman muuta imutukseen ja palautteet myöhemmin..




joo no piti munkin tehdä classics setti, ja samat biisit tietty osakseen koska kaikki klassikot on aina soitettu jo moneen kertaan
*plur*
Progress

Posts: 955

#11 • • Progress
Loistava! *aplodit*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

blender

Posts: 2,552

#12 • • blender Arcade | KAIKU
juu ja vaihdoista piti viel sanoo et ovat vähän ööö... ”nopeita” *hymy*

ja niin varmaan asiaan kuuluukin kun ravesta on kyse... ei tämmösiä biisejä oikeen ole helppo mixata ja melodia kuviot on aina niin erilaisia että useimmis ois tullu riitasointuu mut joitain melodioita oon pikkasen yhdistänyt kyl..
drS

Posts: 1,939

#13 • • drS
kyllähän tää oli tiukka. noista d-tranceklasareista vois mun mielestä tehdä ihan oman setin kun ne jotenkin erottuu tuolta seasta, loistoralleja kumminkin *sydän*

hyvähyvä, toivottavasti muutkin innostuisivat tekemään klasarimixejä kun niitä tykkää aina kuunnella.
blender

Posts: 2,552

#14 • • blender Arcade | KAIKU

drS:
kyllähän tää oli tiukka. noista d-tranceklasareista vois mun mielestä tehdä ihan oman setin kun ne jotenkin erottuu tuolta seasta, loistoralleja kumminkin *sydän*



semmonen ois kans kyl *kuolaa*

haittasko et saman biisin remixi ja originaali oli samas setis??? ne vaa o mulle molemmat niin *sydän**sydän* et ei voinu jättää pois... ja kumminki aika erityylisiä...?
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#15 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
helmi!mie kyl tykkäsin;)*slurps**jiihaa**jiihaa**jiihaa*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

blender

Posts: 2,552

#17 • • blender Arcade | KAIKU
kiitos kommenteista.. täytyypi täs miettiä jos tekis stereo version paremmalla äänenlaadulla... mutta siihen voi viel mennä aikaa
*ding*
Flamie

Posts: 478

#18 • • Flamie

blender:
kiitos kommenteista.. täytyypi täs miettiä jos tekis stereo version paremmalla äänenlaadulla... mutta siihen voi viel mennä aikaa
*ding*



Ei mikään hullumpi idea. Alkaa pikku hiljaa vituttaan toi mono.*vink*

Hyvää kamaa.. Mukavaa taas kuulla Jones & Stephenson - First rebirth pitkästä aikaa.
Westbam - wizards of sonic *aplodit*
Joo, noita vaihtoja ois voinu vähän vielä hioa.
antonsonin

Posts: 2,712

#19 • • antonsonin laserpoint.

Waily:
huoh. samat biisit pyörii mixtapeis. tylsää.



Tämä on klassikkojen kokoelma *piru*

Muuten aika jees settiä tuli =)
blender

Posts: 2,552

#20 • • blender Arcade | KAIKU
kiitos vaan palautteesta.. ois kyl aika hyvä jos vaan jaksais tehä uusinta nauhotuksen, katellaan ny viel...

vol 5 settii saatavilla sit säde hardcores todennäköisesti siihe femman hintaan...