Alek Száhala - Previkoita .. taas nööy.

23 posts, 2 pages, 5,422 views

liikkuva muna

Posts: 2,652

#1 • • liikkuva muna an egg on the move
Nyt melkeinpä tukin tän foorumin näillä previkkapostauksilla jne. mutta, tässä on nyt muutamia previkoita, pari biisiä tosin on varmaankin jo monelle tuttuja. kaikki previkat täyspitkiä. *taputapu*

Muutenkin päivittelin kotisivut.. polka.cocoxqui.net

Mutta, tässä näitä on:

darkstar
pink magic
caballo 2004
anmitzcuaca
invitation

[muokattu 13.1.2004 13:15]
Andy

Posts: 1,019

#3 • • Andy
..soita Damienille jos haluut hooverin salasen koodin...muuten....huomaa et zibeliuz on päässy laitoxesta :D hehehe... voihih voih *vääntönauruitkuu*

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Flamie

Posts: 478

#4 • • Flamie
aah... Anmitzcuaca.. *pahis**pahis* Tästä ei sitten enää biisi parane. Tää on siis aivan seko menoa, mun makuun*pahis* *kuolaa*
Mukavaa kuulla pink magicin koko versio. Hyvää menoa..*vink*
Caballo 2004 toimii oikein hyvin! Jopa parempi kuin alkuperäinen. *aplodit*
Sä olet vain ainutkertaisesti paras! *iloinen*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#5 • • liikkuva muna an egg on the move
Kiitokset.. Toi Anmitzcuaca on vaan masteroinnin kanssa niillä rajoilla uskaltaako sitä päästää soimaan PA-vehkeistä.. voi lentää veri korvista.. En vaan onnistu siistimään tota saundia, aika räkästä säröä. *eiei*

[muokattu 13.1.2004 17:09]
kisumisu

Posts: 532

#7 • • kisumisu
Pink Magic on kyl kipee! *aplodit*

Anmitzcuacassa kivan ”saatanallinen” meisinki *pahis*

...mä tykkään *piis*

niin ja Darkstar *jiihaa* ...jos nää biisit ei myy, ni mikä sitte?

[muokattu 13.1.2004 17:58]
Zebir

Posts: 659

#8 • • Zebir
Kyllä nämä ovat niin hyviä veisuja että meinaa taju lähteä näitä kuunnellessa *aplodit*
Eniten iski Darkstar ja Anmitzcuaca *pihkassa*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

enrapture

Posts: 117

#9 • • enrapture Cyberpunk
Anmitzcuaca... on, todellakin hyvä kappale ja nopeus on normaaleille ihmisille varmaan ihan sopiva... itse nostin pitchiä vielä 15%... *iihhih* Alek(s)i oot NRGian jumala (mun mielestä) *aplodit* Niin ja pistä vaan PA-vehkeistä soimaan... kipu nostaa vaan adrenaliinia vereen *pahis*

[muokattu 13.1.2004 23:07]

--
Rave music aint what it used to be...

Jone

Posts: 8,258

#10 • • Jone Archibald Haddock
Anmitzcuaca oli biisinä paikallaan ja oli eittämättä siinä mielessä mun mielestä paras ko. artistin biisi etten joutunut runnomaan sitä kuin -4 pitchillä. Vauhti ja laatu ovat eri asioita, hyvästä biisistä ei tee parempaa mielestäni se että sen raiskaa paskaksi soittamalla sitä uskomattomilla bpm-lukemilla.
enrapture

Posts: 117

#11 • • enrapture Cyberpunk
kyllä mä tiedän että se pitchaus on vähän taiteen raiskaamista, mutta mulle se tuo iloa enemmän nopeana... kyllä noi biisit hyviä ilman pitchaustakin on. tykkään niistä vaan enemmän kaoottisena vauhtina... sori jos nyt aleksia tai jonea jotenkin loukkasin *blush*

--
Rave music aint what it used to be...

Jone

Posts: 8,258

#12 • • Jone Archibald Haddock
Et sä mua mitenkään loukannut ja olen itse Aleksillekin sanonut että diggailen sen tekemistä jutuista muuten paljonkin, mutta että biisien bpm:t tuottaa mulle ”vakiona” ongelman. Kun noita muutenkin helvetin nopeita biisejä vielä pitchaa ylöspäin, niin mun on vaan vaikea ymmärtää kuka siitä voi enää nauttia tämäntyylisen musiikin olessa kyseessä.

No, mitä ilmeisemmin sellaisiakin ihmisiä sit löytyy.
enrapture

Posts: 117

#13 • • enrapture Cyberpunk
niin ja sanoinkin että normaaleille ihmisille riittää kyllä se vakio bpm varmasti... kaiken mä pitchaan ylöspäin... tulee aivan mielettömän euphorinen, ihan ekstaattinen olo kun on nopeita korkeita ääniä... mulle ei konemusiikissa ole bassot tärkeimpiä

[muokattu 13.1.2004 23:30]

--
Rave music aint what it used to be...

nostatus

Posts: 343

#14 • • nostatus
Jos Alekista ei tule vuoden tuottajaa Awardseissa, niin tapahtuu kyllä huutava vääryys. Yhtään tylsää biisiä en ole kuullut, yleensä taso on loistava. Toivottavasti mahdollisimman moni kipale julkaistaan mahdollisimman äkkiä vinyylillä. Ei sen puoleen, ostan ne, vaikka ne julkaistais sillä typerällä Volvon omalla autoradiokasetilla, joka oli voimissaan joskus 80-luvulla...
Vaikkei mulla olekaan soitinta, jolla niitä voisin kuunnella...
Joten ostan vanhan Volvon...
Siis jotta voin niitä kuunnella.
Mieluiten tietysi vinyylinä.

Aivan loistavaa.

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

display23

Posts: 3,069

#15 • • display23
Anmitzcuaca ja Pink Magic*sydän*


ALEKSI ON JUMALA*pahis*
Avatar
#16 • • Injektio Guest

SiSu:
Anmitzcuaca ja Pink Magic*sydän*


ALEKSI ON JUMALA*pahis*



I Agree 100% *sydän* Mutta missä on Tigris? *slurps*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#19 • • liikkuva muna an egg on the move
suurkiitokset kaikille! *hali* .. ehkä en sittenkään ihan vielä siirry eläkkeelle vaikka välillä siltä tuntuukin. *ding*
Flamie

Posts: 478

#20 • • Flamie

alek szahala:
suurkiitokset kaikille! *hali* .. ehkä en sittenkään ihan vielä siirry eläkkeelle vaikka välillä siltä tuntuukin. *ding*



No et todellakaan siirry!*eiei* Elämästä tulis niin vaikeaa...*pelle*