Lapselliset "Vedä kamaa" samplet

83 posts, 5 pages, 16,567 views

Avatar
#21 • • ikj Guest

sts:
PIeni lista näistä sampleista:

[
Hallucinogen - L.S.D: ”I believe with the advent of acid, we discovered new ways to think and it has to do with piecing together new thoughts of mind. Why is it that people are so afraid of it ? What is it about it that scares people so deeply ? Because they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted. That there are doors that they are afraid to go in and they don't want us to go in there either because if we go in, there we might learn something that they don't know. And that makes us a little out of their control”

[muokattu 13.1.2004 15:20]



tästä samplesta mä tykkään. Ja varsinkin lsd (oliver lieb mix) vissiin myös jossain toisessakin hallucinogenin biisissä speekkii 'lsd hints to us that there is an area of the mind that can be called unsane jne jne...' se on rok. Myös saman biisin alussa sen naisen speekki on todella hyvä.
Android

Posts: 3,908

#22 • • Android
Tuo Alien Project - Skunk on remix 1200 micsin Marijuanasta. Eli sama sample esiintyy siinäkin biisissä. Muutenkin psykebiisejä missä esiintyy huumesampleja on niin monta että niiden listaaminen on aikamoinen urakka. TJEU http://www.cs.umu.se/~tdv94ati/ ja sieltä ”samples”...

[muokattu 13.1.2004 15:31]
sts

Posts: 7,969

#23 • • sts Sama pyynti aitta!

Android:
Tuo Alien Project - Skunk on remix 1200 micsin Marijuanasta. Eli sama sample esiintyy siinäkin biisissä. Muutenkin psykebiisejä missä esiintyy huumesampleja on niin monta että niiden listaaminen on aikamoinen urakka. TJEU http://www.cs.umu.se/~tdv94ati/ ja sieltä ”samples”...

[muokattu 13.1.2004 15:31]



Joo tuo oli nyt pieni lista huvin vuoksi, ja tuota tuo Alien Projectin Skunk on sama biisi kuin 1200mics:in Marijuana, koska se on kummankin yhteistyön tulos. näitä risti siitoksia on liikaa psy maailmassa esim astrix ja alien project :)

Loisto linkki :)

[muokattu 13.1.2004 15:40]
enrapture

Posts: 117

#24 • • enrapture Cyberpunk
Joo paljon on huume sampleja...
... *listens to coil - 2, 5-Dimethoxy-4-Ethyl-Amphetamine (DOET-Hecate)*

[muokattu 13.1.2004 15:50]

--
Rave music aint what it used to be...

zaler

Posts: 1,545

#26 • • zaler e h k i s

Jone:
Vokaaliosuudet / puhesamplet = musiikki?

Ei mua niin häiritse (tiettyyn rajaan asti, joka ei ylity tällä) mitä sanotaan kunhan itse biisi kuullostaa hyvältä. Vokaaliosuuksissa voidaan mun puolestani höpöttää vaikka lihapiirakan valmistuksesta mikroaaltouunissa jos niikseen tulee.


samaa mieltä....*joo*

--
let´s eat to the beat!

enrapture

Posts: 117

#27 • • enrapture Cyberpunk
mulla tulee kaikista psyke ja gååa biiseistä huumet ja ihme kasvit mieleen, ei siinä sanoja tarvita. ääni kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :|

--
Rave music aint what it used to be...

sts

Posts: 7,969

#28 • • sts Sama pyynti aitta!

coldstorage:
mulla tulee kaikista psyke ja gååa biiseistä huumet ja ihme kasvit mieleen, ei siinä sanoja tarvita. ääni kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :|



Musta kiksu tuo kaikkine ihkuplur hehkutuksineen aina EKSTAASIN mieleen *nauru*
enrapture

Posts: 117

#29 • • enrapture Cyberpunk
joo 96 style hardcoressakin soi aina esso sämplejä... tässäki biisissä (en nyt jaksa vaivautua kattoo mikä biisi tää on) on sämple ”I believe in the power of Ecstasy”... ääää ja niin mitä ttua on kiksu?

--
Rave music aint what it used to be...

sts

Posts: 7,969

#30 • • sts Sama pyynti aitta!

coldstorage:
ääää ja niin mitä ttua on kiksu?


Vaikka tiedän että tiedät mitä kiksu on niin annanpa silti määritelmän,
nappasin tämän erään yhdistyksen sivuilta: ”Kiksu, kaikkein juustoisin ja kliseisin meloidinen trance. Teinit rakastavat, puristit inhovavat” *pahis*

[muokattu 14.1.2004 08:35]
enrapture

Posts: 117

#31 • • enrapture Cyberpunk
eh joo niin mä aattelinki että jotain trance scheisseä... ik haat trance! *piru*

--
Rave music aint what it used to be...

T0mbstone

Posts: 728

#32 • • T0mbstone The Process.

sts:
---
coldstorage:
mulla tulee kaikista psyke ja gååa biiseistä huumet ja ihme kasvit mieleen, ei siinä sanoja tarvita. ääni kertoo enemmän kuin tuhat sanaa :|

---


Musta kiksu tuo kaikkine ihkuplur hehkutuksineen aina EKSTAASIN mieleen *nauru*




Kuin myös mulle *iihhih*
Jostain olen tainnnut kuulla myös lauseen:
Trance, music made for xtc,
joka ehkä edesauttaa luomaan myös mielikuvaa *hymy*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#33 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ja oldskoolista/ravesta tulee mieleen sellaset smiley-lsdlappuset *iihhih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kilobitti

Posts: 2,419

#34 • • kilobitti 1-2-3 techno

sts:
1200mics opetti meille ”Let's all take some mescaline”,
Jotenkin niin huvittavaa että 1200Mics:in 1200mics yleensäkkin edes on julkaistu
kun koko levy yhtä huumehehkutusta, kaikki dmt:t meskaliinit, pilvet jne käydään läpi ja kunnon puheenparsilla. *eiei*



kuuntelin tätä octarinessa sillon kun toi oli uunituore, mut noi samplet ärsytti niin paljon, että koko levy jäi ostamatta*taputapu* Nyt keksin ainoastaan yhden huumehehkutuksen josta tykkään, ja sekin on oikeastaan vaan vihjailua (ja siinä on hieno nosto):

Astrix& AtomicPulse: Scientific_Reality(rough mix)
It's like liquid, slides all over everything...comes up in waves...wave after wave after wave after wave...I never told anybody, but this shit knew about it, it knows my fears it knows my secrets, gets inside your head and shows you...look, if what doctor [joku] tells us is true, this shit is beyond the boundaries of our universe...unknown scientific reality

Toi leffasämple kertoo muistaakseni nestemäisestä tulesta, mut on sopivalla kuttailulla saatu aika erihenkiseksi.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

serotonot

Posts: 3,137

#35 • • serotonot Paul Easy

kilobitti:
---
sts:
1200mics opetti meille ”Let's all take some mescaline”,
Jotenkin niin huvittavaa että 1200Mics:in 1200mics yleensäkkin edes on julkaistu
kun koko levy yhtä huumehehkutusta, kaikki dmt:t meskaliinit, pilvet jne käydään läpi ja kunnon puheenparsilla. *eiei*
---


kuuntelin tätä octarinessa sillon kun toi oli uunituore, mut noi samplet ärsytti niin paljon, että koko levy jäi ostamatta*taputapu* Nyt keksin ainoastaan yhden huumehehkutuksen josta tykkään, ja sekin on oikeastaan vaan vihjailua (ja siinä on hieno nosto):

Astrix& AtomicPulse: Scientific_Reality(rough mix)
It's like liquid, slides all over everything...comes up in waves...wave after wave after wave after wave...I never told anybody, but this shit knew about it, it knows my fears it knows my secrets, gets inside your head and shows you...look, if what doctor [joku] tells us is true, this shit is beyond the boundaries of our universe...unknown scientific reality

Toi leffasämple kertoo muistaakseni nestemäisestä tulesta, mut on sopivalla kuttailulla saatu aika erihenkiseksi.



1200mics on IMO muutenkin sellaista ”hittipsyke”-kuraa. Kaikki biisit menee samalla kaavalla, nii et pystyy ennustaa täysin mitä seuraavaks tulee. Sit lisäks viel noi tylsät, mielikuvituksettomat ”vedä sitä, vedetään tätä, ne veti sitä”-spiikit päälle.

Toi Scientific Reality on kyl passeli biisi, tosin alkaa olemaan melko puhkisoitettu, mut kolisee kyl oikees tilantees edelleen. Ja toi puhesample on magee
Viltsu

Posts: 2,010

#36 • • Viltsu noname
aika lastenleikkiä noi =/
vertasit sit Suomen metallitoivojen sanoituksiin, tai ranteidenviiltelykansallisaarteisiin...


Mua puri baarikärpänen, mut miksi suremaan?
Jo kauan sitten lääkkeen löysin siihen puremaan.
Alla konjamiinipullon onnellisten tähtien,
on olo hyvä ollut mulla siitä lähtien.
Jos posket ei näy takaapäin, niin missä vika on?
No sosiaalihuoltohan on ollut vastuuton.
Kas viina menee ensin poskiin ja sieltä aivoihin,
ja sieltä käsin vaikuttaa se kaikkiin vaivoihin.
Siis ryyppäämään, ryyppäämään joka päivä sännätään.
Ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään.
Tahdon olla juovuksissa aina, sekä maanantaina,
tiistaina, keskiviikkona ja torstaina!
Poliisinkin tiedetään mua mätkineen.
Ne oottaa mua pihalla baarikärpäslätkineen.
Voi jospa voisin jäädä tänne baariin nukkumaan,
kun multa ihmisoikeudet on näemmä päässyt hukkumaan.
Siis ryyppäämään, ryyppäämään joka päivä sännätään.
Ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään.
Tahdon olla juovuksissa aina, sekä maanantaina,
tiistaina, keskiviikkona ja torstaina!
Ne jossain pohtii nytkin viinan hinnan nostoa.
Mä istun baaritiskillä janoten kostoa.
Vaan eipä taida kannattaa nenillensä hyppiä,
on multa liian helppoa näet siivet nyppiä.
Ryyppäämään, ryyppäämään joka päivä sännätään.
Ja kun päivä on ohi niin lisää kännätään.
Tahdon olla juovuksissa aina, sekä maanantaina,
tiistaina, keskiviikkona ja torstaina!

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Karski

Posts: 6,049

#37 • • Karski Pomon kätyri

kilobitti:
Astrix& AtomicPulse: Scientific_Reality(rough mix)
It's like liquid, slides all over everything...comes up in waves...wave after wave after wave after wave...I never told anybody, but this shit knew about it, it knows my fears it knows my secrets, gets inside your head and shows you...look, if what doctor [joku] tells us is true, this shit is beyond the boundaries of our universe...unknown scientific reality

Toi leffasämple kertoo muistaakseni nestemäisestä tulesta, mut on sopivalla kuttailulla saatu aika erihenkiseksi.



Toi pätkä on Event Horizonista. *joo*
Sellanen saatanallinen entiteetti saa jäbän
muisteleen, miten sen kaveri kuoli tulipalossa
painottomassa tilassa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

zaler

Posts: 1,545

#38 • • zaler e h k i s
ominuksen acid testerissä on hyvät puhe-samplet... tai sopii tohon biisiin loistavasti ainakin *joo*
\'The drug taking has begun.\'
\'A dizzness has taken hold\'
\'Sounds become disengaged.\'

--
let´s eat to the beat!

Avatar
#39 • • ikj Guest
tota event horizon samplea on käytetty myös aikasemmin Paul Glazbyn-Beautiful biisissä.

nyt tulee kyl vaan mielee näitä hyviä huume sampleja esim pari loistavaa raitaa mihin jäin aikoinaan ihan koukkuu :
Psysex: (en muista biisii)

'Substances...chemicals...drugs...'

'Its the ecstacy, its the actual chemical it self, the chemical name in 3,4-methylenedioxymethaneamphtamine, which is why, alot of people call it ecstacy..ecstacy..ecstacy......'

Psysex: LSdance

'This is not a good time for psychadelic drugs'

'They gave the lsd, they took me to the hotel, i dont know what they done to me, but i remember, it was horrible....
'They gave you what!?'
'L..S..D....'

Samplattu kaikille tutusta Fear & Loathing in Las Vegas leffasta.
Varsinkin toi eka biisi on ollut aina mulle yks suosikki psyke genrasta.
enrapture

Posts: 117

#40 • • enrapture Cyberpunk
tota ”they took me to the hotel... ” samplea on käytetty vidu monessa biisissä... esim e-noid - liquid super D

--
Rave music aint what it used to be...