Alek Száhala - Xochitlán part II

12 posts, 1 page, 2,871 views

display23

Posts: 3,069

#2 • • display23
Mä tykkäsin!
mukavan nopeeta..ei ehkä hirveesti nähty tähän vaivaa,mut toimii kuitenkin.
Ite laittaisn lopetus biisiks settin*joo*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#3 • • liikkuva muna an egg on the move

SiSu:
Mä tykkäsin!
mukavan nopeeta..ei ehkä hirveesti nähty tähän vaivaa,mut toimii kuitenkin.
Ite laittaisn lopetus biisiks settin*joo*




Joo vähän nopeesti on tehty, ja suoraan vanhan xochitlanin sampleista.. toi melodia oli vaan pakko saada laitettua johonkin biisiin *vink*
Orfeus

Posts: 5,872

#4 • • Orfeus
Erittäin kivaa ja nopeeta matskuu, pikkasen erilaist ja hyvä niin ettei kaikki oo aina niin synkkää*aplodit*
Jone

Posts: 8,258

#5 • • Jone Archibald Haddock
Melkoista menoa. -8:llakin soitettuna bpm on ”aivan tarpeeksi” ainakin mun makuuni. *vink* Sääli vaan että soundit kärsivät tosta alaspäin pitchaamisesta ja en kyllä pysty alkuperäisellä nopeudella kuuntelemaan tota vaikka melodia on kuinka miellyttävä.
enrapture

Posts: 117

#6 • • enrapture Cyberpunk
On se hieno... kiva melodia on juu *joo* mun makuun vähän liian hidas*nukkuu* Iha kiva kuitenki, Bloody marvelous mate *nauru*

--
Rave music aint what it used to be...

PuuhaOsku

Posts: 1,309

#7 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Todella kiva rallatus *jiihaa*
Jotenkin liian hätänen. Mutta melodia oli kyllä eri loistava*aplodit*
Haitsu kuviosta en välittäny ehkä liian yksinkertaiset*piis*

[muokattu 12.1.2004 17:54]
mange

Posts: 1,913

#8 • • mange Terrorcraft
Huh, olipas aika hätäistä myös minulle. Melodia on kyllä kivan kuuloinen mutta muuten ei oikein nappaa. Joku hitaampi versio tai jos basso olisi syvempi niin voisi toimia vallan mainiosti taas minulle. *hymy*
blender

Posts: 2,552

#9 • • blender Arcade | KAIKU
melo toimis paremmin mulle jossai 190 bpm paikkeilla, nyt ei oikeen saa kiinni sitä.. mut on se hyvä... maistuu siis tälläsenaan mut saisin enemmä irti jos ois pikkasen hitaampi... tätä ois kiva mixatakin .. nyt vähä vaikee ei lyödy paljoo noin nopeita ja noin pirteitä*hymy*
Hixxy

Posts: 522

#10 • • Hixxy HaroPup
melodia on kiva mut tota bpm vois vähä laskee *hymy*

[muokattu 13.1.2004 16:39]
enrapture

Posts: 117

#12 • • enrapture Cyberpunk
BPM ollu yhtää liian korkea... kiva biisi kaikin puolin *joo* jopa minä pystyn kuuntelee ilman pitchin lisäystä *hih*

--
Rave music aint what it used to be...