Tr3oX - Norm

14 posts, 1 page, 2,610 views

Damien

Posts: 2,882

#1 • • Damien [tr3ox]
Bpm: 180
Kesto: 9m 09s 303ms


Linkki:

http://www.mikseri.net/artistit/?id=29251

Miksaus & Masterointi: Henry ”Hena” Vuorinen - Arctic Mystery

edit: oli kusisesti encoodattu versio
nyt on uusi, paremmin ja lamella koodattui versio esillä.
nero succas, en tiiä miksi?

[muokattu 12.1.2004 02:46]

[muokattu 12.1.2004 02:48]

[muokattu 12.4.2004 17:10]
Jone

Posts: 8,258

#3 • • Jone Archibald Haddock
Soundit kuullostavat oikein mehukkailta ja viiltäviltä, mutta missä on sisältö, rakenne ja idea?

Edit: Onkos tossa filessä muuten jotain persiillään, WinAmp kun ainakin näyttää biisin keston vaihtelevan pituisena, mutta joka tapauksessa lähempänä yhtätoista kuin yhdeksää minuuttia.

[muokattu 12.1.2004 01:42]
mange

Posts: 1,913

#4 • • mange Terrorcraft
Yhdyn Jonen kommentteihin. Saundit on jees mutta siihen se jääkin. Idea on aivan liian yksinkertainen ja yksitoikkoinen. Nopeus on kyllä ihan ok. Mutta tosiaan, ei mun mielestä vielä läheskään valmis kipale. *justjoo*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#5 • • liikkuva muna an egg on the move
Yhdyn myöskin herrojen mielipiteisiin. Loistava äänimaailma ja masterointi, sekä satunnaisesti hyviä kohtia. Ehkä kuitenkin vielä kikkailisin tähän jotakin. Rispektit kaikesta huolimatta treoxin pojille *piis*

[muokattu 12.1.2004 02:51]
blender

Posts: 2,552

#6 • • blender Arcade | KAIKU
tästä puuttuu koukku, aika tylsäksi käy heti keskivaiheella, alkaa tosin lupaavasti mut ei oikee rakennu mihinkään... siin previs miikä oli tääl se loppu kuulosti paljon paremmalta kun mikään riffi tässä... masterointi on kohdallaan, saundit hyviä... tarviis vaan ideaa ja säätöä lisää...
Flamie

Posts: 478

#7 • • Flamie
Noniin. Tässä pääsi taas toi teidän normaalintapainen ääni valloilleen. *pihkassa* iso plussa siitä. *aplodit*
Hyvältä kuullostaa. *jiihaa*
nomic

Posts: 4,120

#8 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
itse pidin tästä biisistä paljon juuri sen takia että se kokoaika voimistuu ja kun kowalla kuuntelee niin perskules ku alkaa maistumaan *jiihaa* *joo*. mutta jos hiljasella kuuntelee ei oikeen fiilikset tuu mukaan *hmph* ...
mutta kun yleensäki kuuntelen melko kowalla musaa niin kyllä mulle maistu *joo*
*piis* *piis**joo*
tää oli taas niitä kappaleita että kun ekan kerran kuulin tämän en tiennyt vielä mitä mieltä olen että onko tää yhtään mitään vai onko tää jotain?-tyyliin mutta sitten kun wolaa tuli lisää ja biisi alkoi mennä eteenpäin, sen jälkeen ihastuin tähän *hymy*
Andy

Posts: 1,019

#9 • • Andy

nomic:
itse pidin tästä biisistä paljon juuri sen takia että se kokoaika voimistuu ja kun kowalla kuuntelee niin perskules ku alkaa maistumaan *jiihaa* *joo*. mutta jos hiljasella kuuntelee ei oikeen fiilikset tuu mukaan *hmph* ...
mutta kun yleensäki kuuntelen melko kowalla musaa niin kyllä mulle maistu *joo*
*piis* *piis**joo*
tää oli taas niitä kappaleita että kun ekan kerran kuulin tämän en tiennyt vielä mitä mieltä olen että onko tää yhtään mitään vai onko tää jotain?-tyyliin mutta sitten kun wolaa tuli lisää ja biisi alkoi mennä eteenpäin, sen jälkeen ihastuin tähän *hymy*


--> point <--

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

vike

Posts: 728

#11 • • vike Anti-Skene Ry. (Chief Executive), UG-///
Tosi hyvät & kiwat saundit tässä kyllä.. *piis**joo*
Mun mielestä biisi odotti jotain kokoajan. Toisella kuuntelu kerralla ja vola huomattavasti lujemmalla biisi kuulosti ihan erinlaiselta ( hyvältä siis) . Jokin pieni vaihtelu vois tuoda lisäpotkua tähän.. Ainesta tässä on kyllä... *hymy*

-v-

--
Enjoy your life like every day would be the last!

Jusuplussa

Posts: 1,292

#12 • • Jusuplussa UG-///
Soundeista tykkäsin paljon. Jotain kikkailua ehkä kaipaisi vähän, niiq monet on sanonu.. mutta rokkaa kyllä näinki *jiihaa*
enrg

Posts: 2,040

#13 • • enrg
soundit kohdillaan ja mukavia leijailevia tunnelmoja. Kokonaisuutena jäin kyl jotain lisää kaipaamaan. Paranee kyl koko ajan*slurps*
Blues

Posts: 5,414

#14 • • Blues Koning van Afrika

enrg:
soundit kohdillaan ja mukavia leijailevia tunnelmoja. Kokonaisuutena jäin kyl jotain lisää kaipaamaan. Paranee kyl koko ajan*slurps*



Samaa mieltä. Kaipaa pientä täydennystä.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe