Oon nauranut räkäisesti tunnustuksille, aivan loistavan hysteerisen hauska sivusto! Osa tarinoista on niin riipaisevan säälittäviä että nauraminen niille tuntuu melkein liian julmalta. Mutta vaan melkein...
hihh, oon aiemminki käyny tota kuikkimassa, siellä on aika hassuja juttuja ehkäpä tunnustin jotain.. *on ihan hiljaa kuitenki asiasta* se pitää päätellä no joo..
mä oon kans pari kertaa tunnustanu... mut ei noil sivuil voi kauheen usein vierailla, ku sit niit tunnustuksii jää lukeen niin kauaks aikaa et simmuihin alkaa sattuu.. eikä sittenkää haluis lopettaa, ne on nii hauskoi jotkut...
T-rex-orava:
Kävin tunnustamassa, kylläpä helpotti Yhden unohdin tunnustaa, olen jäämässä koukkuun Päivien viemää saippuaan. Tätä häpeän hieman.
Kiva huomata etten ole ainoa.... Tosin mitä hävettävää siinä muka on? En ees tykkää siitä mutta aamulla tulee sen uusinta jonka kerkeen kattoo ennenkuin tarttee lähtee kouluun...
Toinen ohjelma johon oon jääny koukkuum on Ring-a-Ling....aika paha sinänsä että silloin ku aloin seuraamaan kyseistä ohjelmaa ni rupes huvittaa ne paskat läpät mitä ne juontajat heittää...
Hauskaa lukea joitain juttuja, mutta joitain ei.. Jotkut ovat sairaita, jotkut muuten vaan tyhmiä. Tulee sellanen olo, ettei tässä maailmassa ole enää ketään täysjärkistä, saati sitten luotettavaa henkilöä..