PoisoN - Plastic Trax [Beta] (Hard Trance)

11 posts, 1 page, 1,901 views

PoisoN

Posts: 1,555

#1 • • PoisoN
Tässä allekirjoittaneen uusin minimixi. Samoilla linjoilla (ehkä vähän vähemmän iloinen meininki) jatketaan kuin edellisissäkin. Laukkaa ja muita bugeja riittä varsinkin loppupuolella joten beta versio on kyseessä*blush*. Oli pakko laittaa nettiin ku ei oo tullu mitään uutta pitkään aikaan. Voisin yrittää tehä final version lähiaikoina (ens kerralla voisin sulkea puhelimen ja lukita huoneeni oven *nauru*). Enjoy!

http://koti.mbnet.fi/djpoison/djpoisonplastictrax.mp3

29.5 min
112 kbps
25 mb
~173 bpm

*piis*
Orfeus

Posts: 5,872

#2 • • Orfeus
En oo viä mixii kuunnellu mut muistaakseni sun mixit on ollu jotai 30min luokkaa aina? Eikös kannattas tehä väliin joku väh tunnin mixi nii pääsee kunnolla sisälle siihen? Tietty jos kyse on serveritilasta ni kyllähän sen ymmärtää*piis*
NextAce

Posts: 2,505

#3 • • NextAce Alienated
Ihan hyvältähän toi kuullosti..Hyvää saksa soundia*piis* Mixi ois voinu olla kyl viel 30min pitempi. Ens kerralla sit*joo* Pikkasen laukkaili muutamassa kohdassa, mut eipä se tota kokonaisuutta pilaa. Backspinnikin tuli spotattuu, mut se ei omasta mielestäni tol cmx-3000 vedettynä kuulosta hyvältä.. Kyl mä 8+ antaisin tost setistä.

[muokattu 8.1.2004 12:51]

--
-Alienation-

-----

zaler

Posts: 1,545

#4 • • zaler e h k i s
hyvä miksi on joo...*hymy*

--
let´s eat to the beat!

Agt

Posts: 47

#5 • • Agt
Hyviä ollu kyllä kaikki noi PoisoNin setit. Lisää tätä! Vielä kun ne vanhat sais parempilaatusina. Taitaa olla Soulseekissä sulla vaan aina jokkut 50+ cuet..
PoisoN

Posts: 1,555

#6 • • PoisoN

Orfeus:
En oo viä mixii kuunnellu mut muistaakseni sun mixit on ollu jotai 30min luokkaa aina? Eikös kannattas tehä väliin joku väh tunnin mixi nii pääsee kunnolla sisälle siihen? Tietty jos kyse on serveritilasta ni kyllähän sen ymmärtää*piis*



Kaikki mun setit on ollu about puol tuntisii suurimmaks osaks sen takia, että samanhenkisiä hyviä ja epäkuluneita biisejä on ollu mun tiedossa liian vähän miksaushetkellä. Seuraavasta miksistä oon kyl kaavaillu pidempää ja tyylikin vaihtuu vähän hitaampan saksahardstyleen.
Anna ihmeessä palautetta sit ku oot kuunellu. *piis*
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#8 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
joo *joo*,tykkäsin kyllä, etenki se eka koksupiisi *jiihaa*oli loistava alotus*aplodit*
joo sai tossun nousemaan tää miksaus*nuotti**hymy*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

Flamie

Posts: 478

#9 • • Flamie
Täähän voittaa loppu pään biiseissä live for this setin. *vink**vink*
Tätä sun perus varmaa menoa koko ajan. Pitää yhtyä vielä tuohon Orfeukseen että voisit kyl kokeilla sitä pidempää pläjäystä. Tällaista jaksaisi kuunnella vaikka kuinka kauan, riippuen tietenkin millanen fiilis on. Nyt Ainakin jaksaisi.*vink*

Edelleen jääny vaivaamaan se Live for this setin eka biisi.*hmph*
*nauru*
enrapture

Posts: 117

#10 • • enrapture Cyberpunk
On ihan kiva... vois olla vielä mukavempi kuunnella jos ois parempi äänenlaatu... mutta jos sille ei tähän hätään voi mitään niin ei kai sitten. Hyvät kappale valinnat mun mielestä. *joo*

--
Rave music aint what it used to be...

aka

Posts: 65

#11 • • aka
Loistavaa saksamenoa ja biisi valinta sattunut mun mielestäni aika nappiin *joo*
Ikävä kyllä toi beta-versio ku äänenlaadussa olisi vähän paranneltavaa, mutta tuo nyt ei menoa haittaa..
Jotain aika klassikoitakin olin kuulevinani ja hyvin rakennettuna..
Minä tykkäsin, loistava musamaku!! Jatka samaan malliin ;-)
Tietysti vähän hardimpaa vois viel olla... Mut muuten äijä on kyl påp!!