Blender - Maiden Of Doom, Original (148 Bpm Hard Tech)

13 posts, 1 page, 2,697 views

blender

#1 • • blender Arcade | KAIKU
Genre on jotain hardstylen ja hard technon välimaastoa, en ole niin varma sitten että tarkottaako hard tech sitä... no suurinpiirtein tiedätte nyt mitä rupeette imee..

Tää originaali on vähä enempi teknompaan suuntaan ku se edellinen nonvocal mix joka jää pöytälaatikkoon, eli tää ois tarkotus laittaa eteenpäin angel of darknessin kanssa...

Blender - Maiden Of Doom, ym biisejä:

*pahis* http://koti.mbnet.fi/hardbag/blender/trax/ *pahis*

Muitakin biisejä saa imuttaa ja kommentoida *joo*

*piis*
nostatus

#2 • • nostatus
Kuuntelin pari kertaa, ja yritin selvittää mikä tässä oikein häiritsee: ne on noi aivan liian kiltit haitsut! Siis ne on liian puhtaat ja selvät, kuulostaa joltain househaitsuilta. Muuten biisissä on ihan hyviä soundeja, mutta vaatii kyllä vielä jonkun koukun mistä ottaa kiinni.

--
dj NoStatus / dj LIEBHERR

ANONYM

#3 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!
ihan kivaa jyskettä*hymy*millä laitteilla muuten väännätte näit biisejä?*täh*pelkkää softaa vai aitoa rautaa?siis jos softaa niin mikä ohjelma ja jos rautaa nii mitä?ois ihan kiva vaan tietää...
blender

#4 • • blender Arcade | KAIKU
joo jotain corempaa leadia ehkä tulee ja haitsuja vielä pitää korjata... biisi ollu valmistuksessa vasta 2 päivää...

acid 4.0 softaa käytän... sampleja eri ohjelmista ja samplaamalla.. syna tässä on pro 53 (softa) rautaa ei ole...
nostatus

#6 • • nostatus
No niin.

Kuuntelin taas pari kertaa uuden version, ja itse asiassa alan pitämään tästä koko ajan enemmän! Tää kolisee mun Liebherr-mielipuoleen. :) Silti parannusehdotuksia (jotka on siis mun mielipiteitä, joku varmaan pitää tästä jo näinkin, koska soundit on ihan kunnossa ja hyvin tuotettu):

1. Haitsuihin vielä enemmän säröä ja paksuutta. ”Avoimeen” haitsuun taisit jo vähän laittaakin, mutta tahtoisin sitä myös ”suljettuun”. Ehkä muutakin perkussiota hieman ”teknompaan” suuntaan.

2. BD ja koko baseline vois olla joko sellanen kova, kuiva ja syvä (kuten esim. Dj Amokin monissa biiseissä (namnam) tai sitten hardstyle-tyylinen tiukka pumppu, joka sopis ton takapotkubasson kanssa varmaan mainiosti (esim. Deepackin \'Prophecy\'). Nyt on ehkä just noiden välissä. Tahtoo lisää potkua!!

3. Tämä on vieläkin hieman b-puolen biisi (joskin olen alkanut juuri niistä yhä enemmän tykkäämään vanhemmalla iällä). Vaatii vielä sen jonkun karismaattisen jujun, soundin tai jipon jota oikein odottaa, JOS tästä haluaa a-puolen biisin.

Summa summarum, ostaisin varmasti vinyylinä, jos kohdat 1. ja 2. saat mua miellyttäväksi. Seuraavaa versiota odotellessa...

--

blender

#7 • • blender Arcade | KAIKU
se liebherri saundi mulla olikin aluks lähtökohtana, hyvä kun äijä itse antaa palautetta, suuret kiitokset *hymy*
nostatus

#8 • • nostatus
Aika paljon tässä sitä onkin, ei liikaa hehkutusta, vaan mielenkiintoa pidetään hyvillä soundeilla ja pienillä kikoilla yllä. Jos oikein ”Liebherriksi” haluat mennä *nauru*, niin lisää sitten vielä teollisuus- ja happosoundeja.

--

sakin

#9 • • sakin
Maiden Of Doom tuli kuunneltua kerran, ei oo tehty mua varten.

biisissä itsessään ei oo mitään elementtejä mistä tykkäisin, joten saan varmaan poistaa sen omalta kovolta.

S.
Hixxy

#10 • • Hixxy HaroPup
Aika könkäne, ei oo mun makuu
blender

#12 • • blender Arcade | KAIKU
jotain pitää ehket kokeilla onhan tämä viel vähä tylsä nyt kun muutaman päivän on kuunnellu putkeen *plur*

päivityksii jatkossa luvassa...
Progress

#13 • • Progress
AIVAN LOISTAVAA MUSAA!!! *plur*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*