oletko kuuhullu?

47 posts, 3 pages, 9,973 views

keijukainen

#21 • • keijukainen kiksumurmeli
Muhun ainaki vaikuttaa täys kuu, sillon ei saa nukuttua millää...

--
*seepla*

Rocka

#22 • • Rocka
täyskuu oli eilen eli 7. päivä... ainakin mun kalenterin mukaan
anri

#23 • • anri team parempi pitäjä
joo*nyyh*
ja se vaikuttaa kyllä yöuniin..
eka ei meinaa millään saada nukuttuu ja sitte vihdoinki ku se uni tulee nii näkee ihan skitso painajaisii, tai muuten vaan sekoja unia*uuh*
viime yön unen jäljiltä vieläki puhki. rankkaa toi nukkuminen välillä.

--
don't go halfway - go all the way

MetsänHenki

#24 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
todellakin olen kuu hullu*nauru* nimen omaan täsikuu hullu*hih* se on niin kaunis ja ”mystinen”
Epailija

#25 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Lisää (englanninkielistä) tekstiä aiheesta:

Linkki

Edit: Sain nyt luettua tuon kokonaisuudessaan läpi ja näyttäisi olevan ihan hyvä yleiskatsaus aiheeseen.

[muokattu 8.1.2004 16:30]

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Claquesous

#26 • • Claquesous viidettä kolonnaa
No en!!

Kuuhulluus on vain suosittu myytti ja vaikka sitä onkin tutkittu antaumuksella, sitä ei ole kuitenkaan mitenkään pystytty todistamaan. Kuuhulluus on vain yksi taikauskoinen legenda noitien ja ihmissusien seassa.

Nukkumisen vaikeus täydenkuun aikaan johtuu mielestäni joko sattumasta tai sitten ihan vain kuvittelulla.

--
32. of December

<><

#27 • • <>< ¤blub¤
ai kuinka paljon?? liian! *goes crazy**hih* kuu on vaan niiin ihaaana!*sydän**klubitus*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

#28 • • Relic Guest
siellä se möllöttää.. eipä tuo mitenkään oo vaikuttanu.. valmiiks hullu ku olen
2000

#29 • • 2000 Opetuslapsi
Minä nyt olen hullu jo ihan muutenkin.... *jiihaa*
En voi väittää reagoivani mitenkään täydenkuun aikaan, mutta se on kuitenkin pakko sanoa, että täydenkuun öinä on tullut kerättyä melkoisesti romanttisia kokemuksia ja kuun valo on omiaan tunnelman luomiseen *plur*

--
2 nasty 4 U

Anime

#30 • • Anime Retrostööpeli
Mä nään aina ihan skitsoja unia täyden kuun aikaan, jos nyt saan nukuttua ollenkaan.. Viime
kerralla juoksin Akseli Gallen-Kallelan (miten toi kirjotetaa? *nauru*) kallioon louhitussa galleriassa Harri Haataista karkuun, kun se mut vihdoinkin (?) kiinni sai, sextattiin studion pöydällä kun gallerian muut asiakkaat seurasivat vierestä. Tuska *hih*

Sitä edeltävänä yönä sain kunnian vierailla LoTR:n Tuomiovuorella yhdessä ystäväni Sandran kera. Sen kummemmin en muista, oli aika jännää *nauru*

--
-K

#31 • • djmg Guest
en...enkä ymmärrä kuuhulluutta... miten muka joku ei voi nukkua silloin...tai jotai muuta... *ding*
kiiki

#32 • • kiiki hankala
emminä ymmärrä miten joskus muka vois olla vaikeeta nukkua *ding*
zari

#33 • • zari Team Tamppaajat
En,kai.... nukun lähes aina aivan samaan tapaan... oli täysikuu,tai mikä tahansa kuu *nauru* *igor*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Aziz Combat Fighter

#34 • • Aziz Combat Fighter

mikkihiiri:
No en!!

Kuuhulluus on vain suosittu myytti ja vaikka sitä onkin tutkittu antaumuksella, sitä ei ole kuitenkaan mitenkään pystytty todistamaan. Kuuhulluus on vain yksi taikauskoinen legenda noitien ja ihmissusien seassa.

Nukkumisen vaikeus täydenkuun aikaan johtuu mielestäni joko sattumasta tai sitten ihan vain kuvittelulla.

Toi on toi "Confirmation Bias", eli ihminen muistaa vaan omaa ennakkokäsitystään tukevat kokemukset ja täten vahvistaa omaa ennakkokäsitystään :)
hrdkvr

#35 • • hrdkvr KURGO
en ainakaan tässä kuussa

--
-keep it hard-

Viltsu

#36 • • Viltsu noname

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Fyrisch

#37 • • Fyrisch
Mulla ja mutsilla on uniongelmii täyskuun aikaa.. *igor* mut ei se periaattees haittaa, kunhan seuraavana päivänä ei oo mitää tärkeet
yonia

#39 • • yonia
Must huomaa kyllä että oon kuulapsi.Kuun vaíheilut tuo aina jotain, yleensä maniaa, unettomuutta ja outoja tapahtumia.
Liqued

#40 • • Liqued CyberHemuli
Ei niinku sitte minkäänlaista vaikutusta meikäläiseen *nauru*

--
Spin!