huh huh mikä ilta !!
kaikkea kerkes tapahtuu joillakin oli vähän matsin tynkääkin siellä, mut kun pokelle meni sanoo ett kähinät on käynnissä niin kyll se hommansa hoiti kiitettavällä asenteella! ( yks pässi kannettiin ainakin ulos )
itse asiaan
pääsin paikalle n. 22.00 ja Octani tykitteli siel varmaan jotain 170 bpm ??
meinaisin siinä itsekseni että mitäköhän loppu illasta tapahtuu *heiii*
näytti siltä fiilikset kirkkonummen suurella oli myös itsellään kohdallaan ja kiirettä näytti pitävän
Ne ketkä tietää mihin Sasha F pystyy, teidän kaikkien olisi pitänyt olla kuulemassa miehen setitys eilen, ei puhettakaan mistää junnaavasta menosta, ei todellakaan!!
Mieshän oli aivan liekkimerta
en tiedä olenko koskaan ollut noi mehuissa miehen setin aikana kun eilen olin.
Hyvä etten pysähtynyt vain kuuntelemaan, oli se semmoista työskentelyä
TAHTOO LISÄÄÄ!!
Friikin setin aikoihin olin jo niin kännissä ettei oikein tahdo muistaaa yksityis kohtia,
mut perkele sentään kun oli hiki ja jengi näytti tykkäävän.
lattiallakin alko olemaan jo ahdasta!!
Täytyy sanoo ett Neoni meni totaalisen ohi, kun nälkä yllätti ja piti vetää heset!
Siitä sit takas mut se ei meinannut onnata ku tupa oli niin helvetin täynnä.
Pientä neuvotteluu poken kans ett josko pääsis viel yhden driksun ottamaan
ja onnistuhan se sit lopulta*hih*
en mä ainakaan joutunut maksamaan uudestaa.
Tää poke oli semmoinen kalju tyyppi, mun mielestä se hoiti hommansa ihan hyvin.
proteuksen setin aikana en sit enään lähtenyt kiskoo uutta hikee päälle vaan tyydyin fiilistelemään sivummalla....itsestäni oon huomannut semmoisen pointin että aina kun vika soittaja soittaa niin alan kelata kotiin lähtöä ja se häiritsee keskittymistä seuraavaks kun protku vierailee sen vois laittaa soittaa siinä 23 aikoihin...
kotiin lähdinkin jo 3. aikoihin.
paikkana toi grappi oli pimeä, jopa niin pimeä ett piti olla metrin päässä tunnistaakseen ketä edessä oli <--- varsinkin siel perällä !
Tulen aivan varmasti uudestaa, paikkana loistava vaikka kylläkin hiukan pieni !!
S.