(Toivottavasti tämä ei nyt mennyt ihan väärälle palstalle, uusi kun olen. )
127 posts, 7 pages, 61,295 views
kangasliikkeen kuin Eurokangas..?
Missä tämä eurokangas on?
itikses tais olla joku isompi liike.. oisko ollu just eurokangas..
Kävin tänään kangaskaupassa ja järkytykseni huomasin, että en taida saada mitään aikaiseksi niistä rullista. Lannistuin ihan täysin. Mutta täältä vielä noustaan ja joskus teen vielä jotku vermeet*joo*
Mä oon tehnyt joitain hameita itse, niihin en ole ainakaan kaavoja tarvinnut, olen vaan mittaillut että minkä kokoinen pitää olla. Housut tekisin itse tosi mielelläni, mutta niitä en uskalla ilman kaavoja ruveta vääntämään, kun en kuitenkaan mikään mestari ole. Eurokangas on ihan hyvä, ja samaten (ehkä enemmänkin) tuossa vieressä oleva Fab..öö..jotain. Kirjoitan tänne kun kuljen seuraavan kerran ohi :)
Kirsikka:Mä oon tehnyt joitain hameita itse, niihin en ole ainakaan kaavoja tarvinnut, olen vaan mittaillut että minkä kokoinen pitää olla. Housut tekisin itse tosi mielelläni, mutta niitä en uskalla ilman kaavoja ruveta vääntämään, kun en kuitenkaan mikään mestari ole. Eurokangas on ihan hyvä, ja samaten (ehkä enemmänkin) tuossa vieressä oleva Fab..öö..jotain. Kirjoitan tänne kun kuljen seuraavan kerran ohi :)
Kangastalo Fabrisio tai jotain.. siel mä oon kans käyny.. tais olla hyrylän liike tai jossain siel päin mis mä kävin..