päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,680 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#1803 • • hallucinogen Edain
Tuli katsottuun hetki selviytyjiä itsevaltiaiden jälkeen ja tuli taas et mikä vitun selviytyjät :D tehtävä: Tee tuli (vieressä kuivaa heinää, oksia ja tietenkin tulitikut) *lmao*

--
pikku-*possu*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1804 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Sain vasta perjantaina suoritettua vartija kurssin ja työt alkaa parhaimmassa tapauksessa vasta ensi viikolla... Mutta tekee hirveesti mieli vetää pää kaljuks *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1805 • • Aziz Combat Fighter

Stefu Hoaks, 18.7.2005 17:18:
Sain vasta perjantaina suoritettua vartija kurssin ja työt alkaa parhaimmassa tapauksessa vasta ensi viikolla... Mutta tekee hirveesti mieli vetää pää kaljuks *ding*



Älä tee sitä!
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1806 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Ana-5000, 18.7.2005 17:19:
---
Stefu Hoaks, 18.7.2005 17:18:
Sain vasta perjantaina suoritettua vartija kurssin ja työt alkaa parhaimmassa tapauksessa vasta ensi viikolla... Mutta tekee hirveesti mieli vetää pää kaljuks *ding*

---


Älä tee sitä!



Mitä tapahtuu jos teen?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#1807 • • Edited ALIEN Guest

Stefu Hoaks, 18.7.2005 17:18:
Sain vasta perjantaina suoritettua vartija kurssin ja työt alkaa parhaimmassa tapauksessa vasta ensi viikolla... Mutta tekee hirveesti mieli vetää pää kaljuks *ding*



vad för? ...uskottavuuden?
Lost-Soul

Posts: 3,107

#1808 • • Lost-Soul los pallos

ALIEN, 18.7.2005 18:58:
---
Stefu Hoaks, 18.7.2005 17:18:
Sain vasta perjantaina suoritettua vartija kurssin ja työt alkaa parhaimmassa tapauksessa vasta ensi viikolla... Mutta tekee hirveesti mieli vetää pää kaljuks *ding*

---


vad för? ...uskottavuuden?


ainakin on helpompi hoitaa, ku hiukset on lyhyet.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

sapeli

Posts: 11,768

#1809 • • sapeli jokukukamikä?

Stefu Hoaks, 18.7.2005 17:18:
tekee hirveesti mieli vetää pää kaljuks *ding*



On kyl tosi muksan viilee kampaus *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

AiDoN

Posts: 255

#1812 • • AiDoN elukka
mun tietokoneesta kuuluu dieselmoottorin ääntä... taitaa kohta räjähtää.

--
*pahis*

Freja

Posts: 8,775

#1813 • • Freja Sihteeri
Pitäs olla jo nukkumassa. Herätys 2.30 am, töissä pitäis olla 0400-1100. *poks*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

PieceOfMind

Posts: 628

#1814 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
SPR:n veripalvelun tädit selitti eilen, että mun veri on saattanu laimentua siks, että oon juonu liikaa. Täytynee vähentää terassilla istuskelua *justjoo**hih*
Avatar
#1815 • • emppu Guest
Moon AIVAN varma et ku äsken duunasin kaffetta ni laitoin suodatin paperin myös....no eihä siel prkl mitn paperii ollu*justjoo* silmät auki taas!
Karvinen

Posts: 699

#1816 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Mun kaveri järkkäs mulle sokko treffit *justjoo*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

onni3mk

Posts: 3,973

#1817 • • onni3mk Onni on.
Yks rekkamies kysy multa äsken, et turpooks poski, jos ottaa suihin.

*ding**lmao*

--
Onni on.

sapeli

Posts: 11,768

#1818 • • sapeli jokukukamikä?

onni3mk, 21.7.2005 16:41:
Yks rekkamies kysy multa äsken, et turpooks poski, jos ottaa suihin.

*ding**lmao*



*kannustavaan äänensävyyn*: "No kyllähän se varmasti pelottaa aluks, mutta kannattaa vaan rohkeasti avata suu ja käydä hommiin, ihan hyvin se menee - muistat vaan sit olla nielemättä" *joo* ja sit *selkään taputtel*

*pahis*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

onni3mk

Posts: 3,973

#1819 • • onni3mk Onni on.

sapeli, 21.7.2005 16:44:
*kannustavaan äänensävyyn*: "No kyllähän se varmasti pelottaa aluks, mutta kannattaa vaan rohkeasti avata suu ja käydä hommiin, ihan hyvin se menee - muistat vaan sit olla nielemättä" *joo* ja sit *selkään taputtel*

*pahis*



*nauru*

Tää kuski vielä alotti tän niin, et "sähän tiedät, et turpooks..."

--
Onni on.

AnssiV

Posts: 1,798

#1820 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Tulipa taas todettua miten paljon voi tanssiminen ja sen seurauksena vereen erittyvät endorfiinit vaikuttaa mielialaan. Oon tässä pari päivää ollu jonku verran masiksessa ja eilen sitten päätin viettää koko illan erään lohjalaisen baarin tanssilattia.. ..noh, olohan se vaan kummasti parani kun oli saanut piiskattua kropastaan sen pahan olon pois. Tänään sitten sama homma ja taas näyttää maailma paremmalta vaikka ne masikseen johtaneet tekijät ovatkin vielä olemassa.. ..uuteen nousuun ja silleen... *hymy*