päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,140 views

kilobitti

Posts: 2,419

#1501 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno
Atrian maustamattomat kanasuikaleet ovat maksaneet S-marketeissa jo jonkin aikaa;

2,95, 250g
2,99, 400g

Tulee aika halvaksi noi 150 ylimääräistä grammaa (tai kalliiksi ne ekat 250*justjoo*)

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

mirah

Posts: 257

#1502 • • mirah Starchild
Joku tyttö soitti mulle yöllä ja kyseli tiedänkö mä missä mun entinen poikaystävä on. *ding*
Individual

Posts: 10,942

#1503 • • Edited Individual HYPNO!
Kerrostalo, jossa asun on yksi Kotkan vanhimpia, joten siihenkin on nyt päätetty alkaa tekemään täydellistä julkisivuremonttia. Rakennustellinkit ovat pystyssä ja ylettävät ihan katolla saakka. Minä korkeanpaikankammoinen vitsailin mielessäni, että tuostapa olisi helppo reitti alas kadulle, sen kun hyppää vain ikkunasta ulos rakennustellinkille ja kävelee portaita pitkin kadulle.

Maalaustöiden takia on ikkunani peitetty nyt muovilla ja eilisiltana aloin kuuntelemaan ulkoa kuuluvaa meteliä ja kuulosti siltä kuin joku olisi kävellyt tellinkeillä. Äänen perusteella nuorehkot mies ja naishenkilöt ja toden totta sammutettuani kaikki valot kämpästä vilahti sen jälkeen kahden hahmon ääriviivat ikkunani editse. Mainittakoon vielä, että asun siis viidennessä kerroksessa ja kello oli tapahtumahetkellä lähes yksitoista.

Noh, siinähän toikkaroivat, mutta onhan toi nyt aika perseilyä ja asukkaiden häirintää, että jotkut vitun pallopäät palloilee tuossa ikkunan edessä keskellä yötä, muutenkin joka arkiaamu ennen kahdeksaa alkaa äänekkäät remonttityöt, perkele. Noh, kunhan eivät tipu.
Jutu

Posts: 3,054

#1504 • • Jutu Blondi
Silitin tänään ihan vapaaehtoisesti. Hmm, taidan tosiaan olla tulossa kipeeksi *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ETJ

Posts: 1,229

#1505 • • ETJ Failed specimen

Juhgu, 14.5.2005 08:38:
Laskin vettä vedenkeittimeen, ja hetken päästä kaadoin sen siitä teekuppiin, siis keittämättä välissä.

Ei kuulosta kovin hauskalta, mutta näissä unenpöpperössä tehdyissä aamumokissa on ihan mahtavaa se tunne sillä hetkellä kun tajuaa mitä juuri tuli tehtyä :)



Et sentään tehnyt samaa kun yksi talipää äijä inttiaikana. Se tunki veden vedenkeittimeen ja sulatti vedenkeittimen hellalla :D
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1506 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
en juonut eilen yhtään kahvia o__O tällasta tapahtuu ehkä kerran kolmessa vuodessa...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Displacer

Posts: 1,828

#1507 • • Displacer
Just kun kirjoittelin synttärionnittelua niin tulvahti kaiuttimista happy birthday -laulua eräältä aphex twinin levyltä *ding*
onni3mk

Posts: 3,973

#1508 • • onni3mk Onni on.
Oon jutellu kohta neljä tuntia yhen tyypin kanssa chatissä (enkä mä koskaan chattaile, ellei oo tooosi tylsää) Enkä voi lopettaa, kun ollaan niin samalla aaltopituudella.

--
Onni on.

Tetsu

Posts: 688

#1509 • • Tetsu Naksutohtori
Kohta lähtö Evtekkiin piirtokokeisiin. Saas nähä mitä siellä tulloo vastaan! *ding**justjoo*
zari

Posts: 716

#1510 • • zari Team Tamppaajat
"Enää" vajaat 5kk (20vko) ja raksun intti on ohi *sydän* TJ 143...ja aluks oli 270. Kohta puolet jo menny *jiihaa*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1511 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
näin tänään papparaisen jonka takissa luki "solstice" *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#1512 • • RINY Guest
Hih, leukkautin tossa viikonloppuna hiukseni ja tänään ei duunissa oikeen ketää tuntunu tunnistavan mua enää. Yksiki työkaveri tuli kysymään että "ollaanko me vielä sanottu päivää?" ja ojensi kätensä kunnes totesin et joo oon se sama kaveri ketä tääl on ollu jo 6 viikkoo! *nauru* Hassua miten hiukset voi muuttaa ihmistä.
Avatar
#1514 • • astaroth Guest
Puhuin äsken kännykkään hurjat 21 minuuttia!

Siis kääk, hyvä ettei kasvanut luuri korvaan kiinni. Tämä päiväkin on jo ihan lopussa, enkä ehtinyt tekemään tänään mitään. *uuh*
ee102

Posts: 775

#1515 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Kävipä sitten kuume, joka meni tunnissa ohi. Kun heräsin, oli 38,65 kuumetta ja sen mukainen, tosi pökkyräinen oloki. Tunnin päästä heräämisestä se omituinen, kuumeinen olo oli ohi, joten mittasin lämmön: 36,3. Onpa outoa, että se lämpö tuolleen heittelee. Äiti tossa kyllä sanoi, että joissain sairauksissa esiintyyki tollasta lämpötilan vaihtelua, mutta oispa mukava tietää, mistä tommonen tuli mulle, kun ei oo koskaan aiemmin käyny noin. *ding*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1517 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ei ollu stefu ei, joku tosi vanhaparta *ding**nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1518 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ezzy, 16.5.2005 17:48:
---
Hyzenthlay, 16.5.2005 17:33:
näin tänään papparaisen jonka takissa luki "solstice" *hih*

---

onko toi nyt kiva juttu kutsua stefua papparaiseksi *ding* *nauru*



Mä mikään papparainen ole *hih* Kiinostais kyl tietää kuka tämä Solstice vanhus oli *täh* Kenties suuri klubin fani *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

PieceOfMind

Posts: 628

#1520 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Tein eilen perunamuusia sellasesta muusijauheesta. Kun kaadoin jauheen kattilaan, ni syntyi joku kemiallinen reaktio ja vesi alkoi kuplia todella epänormaalisti "räjähdellen". Siitä hämmästyneenä tutkin tuoteselostetta, jossa luki: "Pikkulasten päivittäisen ruokavalion ei pitäisi sisältää perunamuusijauhetta, koska jauhe sisältää rikkidioksidia". Apua! Kemiasta en ymmärrä mitään, mut jos alan tän jälkeen hehkua pimeässä tms., ni tiedetään ainaki mihin osoitteeseen lähtee kuluttajapalautetta *nauru*