päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,862 views

Avatar
#1081 • • Peppi Guest
En osaa päättää, olenko hyvällä vai huonolla tuulella. Kaamea valinnanvaikeus! *ding*
Skrapa

Posts: 157

#1082 • • Skrapa
huomasin äsken että onpas kiva lueskella mitä on tullu kirjoteltua joskus tänne.. fiilikset vaihtunu pilvistä maanalle, huolista iloiksi.. voin jopa sanoo et noist viesteistä saa aika hyvin selville millanen olen :)
Se viel et nyt nukuttaa mut ei väsytä *ding* hmmp eli mennäkkö nukkumaan vai ei, joo ei joo ei, nääh kait mä viel leffan voin kattoo ja sit nukkuu et jaksaa taas yön olla töis.*täh**vink*

--
No more pain, I'm floating away..

anthocyan

Posts: 1,511

#1083 • • anthocyan Kohti valoa...
Yks tyyppi käveli vastaan sateenvarjo kädes, vaikkei ees satanu ja oli pakkasta *ding*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Hotblood

Posts: 387

#1084 • • Hotblood

KittysDead:
VAihdettuani pukeutumistyyliäni olen alkanut saamaan mitä ihmeellisimpiä kommentteja vastakkaisen sukupuolen edustajilta. yh. *ding*



Mistä tyylistä mihin vaihdos?

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

KittysDead

Posts: 381

#1086 • • KittysDead Trooper
Tyylistä: rautaa, lateksii ja nahkaa, mustaa mustaa mustaa --->
Tyyliin: Beige on kivaa, burberry rokkaa, ai mitkä lävistykset?

*täh*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

sapeli

Posts: 11,768

#1087 • • sapeli jokukukamikä?

KittysDead:
Tyylistä: rautaa, lateksii ja nahkaa, mustaa mustaa mustaa --->
Tyyliin: Beige on kivaa, burberry rokkaa, ai mitkä lävistykset?



Erilaisuus on jees *joo* Tai pikemminkin, pukeutuminen omanlaisiinsa vaatteisiin on jees; nykyään aika monet "erilaiset" ihmisetkin on keskenään aika identtisiä... *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KittysDead

Posts: 381

#1088 • • KittysDead Trooper
ei siin muuten mitään, mutta ulkonäkö houkuttaa vääränlaisia ihmisiä. KAuheen monet pissispojat kuiteskaan tykkää reikkuu lihakoukuista jne. *huoh* ja ymmärrätte yskän.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

sapeli

Posts: 11,768

#1089 • • sapeli jokukukamikä?

KittysDead:
ei siin muuten mitään, mutta ulkonäkö houkuttaa vääränlaisia ihmisiä. KAuheen monet pissispojat kuiteskaan tykkää reikkuu lihakoukuista jne. *huoh* ja ymmärrätte yskän.



No sit käytät jotain ei-niin-salamyhkäistä vihjettä, kuten "DIE PISSIS! DIE!"-pinssejä. *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Hotblood

Posts: 387

#1090 • • Edited Hotblood

KittysDead:
Tyylistä: rautaa, lateksii ja nahkaa, mustaa mustaa mustaa --->
Tyyliin: Beige on kivaa, burberry rokkaa, ai mitkä lävistykset?

*täh*



Aikamoinen muutos *hymy* Ja Burberrykö on saanut uroiden päät kääntymään? *nauru* Noh, meitä uroitakin on moneen junaan näköjään... *nauru* Tosin olen havainnut saman, eli et tietynlainen ulkonäkö/tyyli houkuttaa tietynlaisia ihmisiä... ja entäs jos haluaisi tavata muunkinlaisia... *hmph**täh*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

liikkuva muna

Posts: 2,652

#1091 • • liikkuva muna an egg on the move
Ostin eilen kaks pulloo kaljaa.. Äsken tempasin ne naamariin ja oon nyt aika sopivassa kännissä *nauru* .. viinapää kondiksessa. *joo*

No mut enpä valita jos saan kännit kahella eurolla *lmao*
domi

Posts: 7,069

#1092 • • domi Työn sankari.

alek száhala:
Ostin eilen kaks pulloo kaljaa.. Äsken tempasin ne naamariin ja oon nyt aika sopivassa kännissä *nauru* .. viinapää kondiksessa. *joo*

No mut enpä valita jos saan kännit kahella eurolla *lmao*


*lmao**taputapu*
DagO

Posts: 1,066

#1093 • • DagO häröö
Äsken katoin mailin ja sinne oli tullu vuonna 2001 lähettämäni työhakemus takaisin. Ilmoitti vaan" Delivery Status Notification (Failure)" ja sit se mun maili. Ei näköjään menny maili perille asti. Mut todella ihmeellistä et näin 3-4 vuoden jälkeen vasta palautuu mulle. Yleensähhän toi palautuu muutamassa minuutissa. On maili vähän aikaa seikkaillu bitti avaruudessa. *hih* *ding**ding**ding*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1094 • • Aziz Combat Fighter

KittysDead:
Tyylistä: rautaa, lateksii ja nahkaa, mustaa mustaa mustaa --->
Tyyliin: Beige on kivaa, burberry rokkaa, ai mitkä lävistykset?

*täh*



Uusitko koko vaatekaapin kerralla? :)
KittysDead

Posts: 381

#1095 • • KittysDead Trooper

Ana-5000:
---
KittysDead:
Tyylistä: rautaa, lateksii ja nahkaa, mustaa mustaa mustaa --->

_________
Uusitko koko vaatekaapin kerralla? :)



KIrjaimellisesti kyllä *vink* vanha kappi pilkottiin moottorisahalla ja uusi ruuvattiin paikoilleen. Samalla sisältö teki 100% kääntymisen. uuh. *joo* heh. pitää yrittää kompensoida jotenkin muuten sit tyyliään. tattoos *plur* jne.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

sapeli

Posts: 11,768

#1096 • • sapeli jokukukamikä?

DagO:
Äsken katoin mailin ja sinne oli tullu vuonna 2001 lähettämäni työhakemus takaisin. Ilmoitti vaan" Delivery Status Notification (Failure)" ja sit se mun maili. Ei näköjään menny maili perille asti. Mut todella ihmeellistä et näin 3-4 vuoden jälkeen vasta palautuu mulle. Yleensähhän toi palautuu muutamassa minuutissa. On maili vähän aikaa seikkaillu bitti avaruudessa. *hih* *ding**ding**ding*



Mä sain toissapäivänä sähköpostin vuodesta 1970. Olikos silloin edes sähköpostia olemassa? *hih* (Tiedän kyl että noita time stamppeja voi muutella, mut oli se aika hassua *hihu*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1097 • • Aziz Combat Fighter

KittysDead:
---
Ana-5000:
---
KittysDead:
Tyylistä: rautaa, lateksii ja nahkaa, mustaa mustaa mustaa --->

_________
Uusitko koko vaatekaapin kerralla? :)

---


KIrjaimellisesti kyllä *vink* vanha kappi pilkottiin moottorisahalla ja uusi ruuvattiin paikoilleen. Samalla sisältö teki 100% kääntymisen. uuh. *joo* heh. pitää yrittää kompensoida jotenkin muuten sit tyyliään. tattoos *plur* jne.



Hahah, loistavaa :)
naira

Posts: 204

#1098 • • naira black cat
Koko päivä ollu pelkkää o_O:ta... Liikaa kummallisia "sattumia" *ding* Epäilemättä tulossa hulluksi... *hahjust*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

ezzy

Posts: 8,060

#1099 • • ezzy Droid-pappa

KittysDead:
---
KIrjaimellisesti kyllä *vink* vanha kappi pilkottiin moottorisahalla ja uusi ruuvattiin paikoilleen. Samalla sisältö teki 100% kääntymisen. uuh. *joo* heh. pitää yrittää kompensoida jotenkin muuten sit tyyliään. tattoos *plur* jne.



Miten tollasen kääntymisen voi kyetä tekemään x)
-Santtu-

Posts: 1,965

#1100 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mulla koskee selkään, ihan kunnolla. Ei mulla koske selkään ikinä. Vanhuus selkeesti alkaa oireilemaan,prkl.