päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,937,011 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#10621 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 19.2.2009 10:11:

joo ja helvetti parhaaseen katseluaikaan kun lauantaina klo. 19!!

ei sssaataana!



eiköhän äänestetä EI jatkolle *nauru*

--
pinkki on pop!!!

noena

Posts: 3,138

#10624 • • noena first breath after coma
Tää on ollut koko viimeisen viikon ajan päivän o_0, mut jostain maailman käsittämättömimmästä(pistetään siiderin piikkiin *nauru*) syystä mulle on tullut kotiin viikon ajan Hufvudstadsbladet *ding* *täh* *whaat* *ding* *whaat* *täh*
En todellakaan ole tilannut sitä, eikä porukat taikka systeri varsinkaan. En vaan nyt ihan käsitä, jos joku sen olis mulle lahjaks tilannut niin kai siitä olisi minullekin kerrottu? *ding* *whaat*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Karski

Posts: 6,049

#10625 • • Karski Pomon kätyri

noena, 21.2.2009 01:42:
Tää on ollut koko viimeisen viikon ajan päivän o_0, mut jostain maailman käsittämättömimmästä(pistetään siiderin piikkiin *nauru*) syystä mulle on tullut kotiin viikon ajan Hufvudstadsbladet *ding* *täh* *whaat* *ding* *whaat* *täh*
En todellakaan ole tilannut sitä, eikä porukat taikka systeri varsinkaan. En vaan nyt ihan käsitä, jos joku sen olis mulle lahjaks tilannut niin kai siitä olisi minullekin kerrottu? *ding* *whaat*



Samaan aikaan naapurissa ihmetellään
missä niiden lehti viipyy. Eli kannattaisko
soittaa HBL:lle ja kysyä asiasta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Arsk4_

Posts: 833

#10626 • • Arsk4_ Lihis
Ei rapulaa, en olis uskonu.

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

noena

Posts: 3,138

#10627 • • Edited noena first breath after coma

Karski, 21.2.2009 10:22:
Samaan aikaan naapurissa ihmetellään
missä niiden lehti viipyy. Eli kannattaisko
soittaa HBL:lle ja kysyä asiasta.


Ei kyllä olis eka kerta et saan naapurin postia, mut mutsin mukaan se saattais olla mun omituinen isoäiti joka sen olis mulle tilannut *ding* joka tapauksessa seuraan sun neuvoa ja soitan sen puhelun *joo*

EDIT:
Jep, se oli mun isoäiti, ystävänpäivälahjaksi oli sen sitten päättänyt mulle tilata *justjoo*

--
TwistedLife™ Amusement Park

SyndroDome

Posts: 1,103

#10628 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Tuli reikä päähän tänään *nauru* Ja eilen meinasin jäädä mopon alle :) Ei oo tylsää tää elämä taas ainakaan. Ihan ku ei olis tarpeeks reikiä päässä jo muutenkin *hih*

Nyt on onneks verenvuoto jo daijusta helpottanu :) Tollaseen telkan terävään kulmaan sen tossa kolhasin. Ja äskön vedin varmuuden vuoks viel uusiks :D Onneks ei haava auennut uudestaan.

--
Life is full of choises.

Takyon

Posts: 2,945

#10629 • • Edited Takyon Möwkö
Tää oli jo perjantaina, mut vein ensimmäistä kertaa elämässäni kännykän huoltoon ja nyt kun mulla on toi romu lainapuhelin niin on ihan kauheet vierotusoireet *nauru* Varsinki töissä sillon kuin ei ole asiakkaita ja on tylsää..

Nii ja ne kaikki aiemmat puhelimet mitä ei ole tarvinnu huoltaa on ollu niitä noksuja mitä kaikki haukkuu että menee rikki helposti.. Niin tosin on tämä nykyinenkin..

edit. Ja 5 min tän kirjottamisen jälkeen tulee tekstiviesti että laitteenne on noudettavissa liikkeestä *nauru* (vieläköhän ehtis tikkurilasta aleksille ennen klo 20? :P )

edit2. Ehdinpäs *hihu*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

crissy

Posts: 1,958

#10631 • • crissy
whhhaaaatttaaaa!!?

Luin seiskasta *lmao* et mun entinen luokkakaveri yläasteelta seurustelee Eva Wahlströmin kanssa ja ne on saanu pojan:D

En tiennykkää et Pekkis sen kans seurustelee. Tosin ei yhteyksissä olla oltu sitte yläasteen jälkeen.

no mut onnea heille!
alphamagic

Posts: 3,628

#10632 • • alphamagic
tääl kämpäs on niin kylmä et saa hengaa huivi kaulassa - ei siinä vaihtoehtoja ainakin löytyy *lmao*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

wiwi

Posts: 1,575

#10634 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Oli aivan käsittämättömän kuuma ja muutenkin kaikin puolin ihastuttava bodypump-ohjaaja tänään. Pesis helposti suurimman osan kuumimmat emännät- topicin tarjonnasta! Hyvä että muistin välillä tarkistaa omaa asentoa peileistä, kun katse oli keskittyneenä johonkin ihan muualle.

No joo, oli sillä yks huono puoli: musiikkimaku. Treenimusiikkina toimi muun muassa Waldo`s people (tai joku vastaava) ja Pussycatdolls. *sars*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

tiiplis

Posts: 1,043

#10635 • • tiiplis also available in sober
Rupesin tekemään lohihässäkkää niin kirjolohisuikaleet haisi ihan navetalta *ding*

--
italia litania nainati lailati

josbe

Posts: 1,982

#10636 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Miten mulla voi olla aina näin törkee nälkä, kun oon kipeenä? o_O
ezzy

Posts: 8,060

#10637 • • Edited ezzy Droid-pappa

Takyon, 24.2.2009 18:40:
http://www.ted.com/index.php/talks/ed_ulbrich_shows_how_benjamin_button_got_his_face.html

No huhhuh, alkaa olla tuo efektiteknologia aika laadukasta *hikoil*

Tässä pohjustus jos ei jaksa suoraan katsoa 18 min videota
http://www.mbnet.fi/net.nyt/juttu.aspx?id=2895



ton jälkeen tajuaa kyllä miks se oscar efekteistä meni tolle :D
Leffaa katsoessa ei tullut kyllä pätkääkään mietittyä noita, enkä ollut ennakkoon tietoinen efektien tasosta tms.
noena

Posts: 3,138

#10638 • • noena first breath after coma

alphamagic, 24.2.2009 12:45:
vaihtoehtoja ainakin löytyy *lmao*


no se on kyllä totta, pistä kaikki kerrallaan päälle *tirsk*

--
TwistedLife™ Amusement Park

ninscu

Posts: 635

#10639 • • ninscu candydelic
Itken ja nauran samaan aikaan...aahahaaiaiah. ..only on PMS<3

--
.. grooving with the eternal now ..

Minnalilla

Posts: 418

#10640 • • Minnalilla
Ollu vettä korvas eilisesest asti, ku kävin simmailees. Ei lähe pois... *poks* ärsyttävää *nauru*
Ei vissii pitäis hyppii pää eellä.

--
tilulileii!