päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,105 views

r0n

Posts: 2,258

#9721 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Mar6, 28.8.2008 11:50:
Miksi vitussa mä en pääse himasta koneellani ruotsalaiselle autosivustolle kun tollasen proxysivuston läpi millä voi kiertää noita estoja. Blokkaako suomen valtio tai welho multa tollaset?? *lmao*



Saabismi on sairaus. Voimia *lohduttel*







*lmao*

--
6er reihe

remotion

Posts: 5,283

#9722 • • remotion nostatus guru

Ronie, 28.8.2008 21:24:
---
Mar6, 28.8.2008 11:50:
Miksi vitussa mä en pääse himasta koneellani ruotsalaiselle autosivustolle kun tollasen proxysivuston läpi millä voi kiertää noita estoja. Blokkaako suomen valtio tai welho multa tollaset?? *lmao*

---


Saabismi on sairaus. Voimia *lohduttel*







*lmao*



haluaisin muistuttaa että turbosaabismi on luulosairautta. ;D
Avatar
#9725 • • Annakins Guest
Kirjotin just 30 minsassa 2 asiaa joita oon roikuttanu pöydällä vaikka kuinka pitkään.

Työmotivaatio on taas löytynyt!
sapeli

Posts: 11,768

#9726 • • sapeli jokukukamikä?
Friikki päivä töissä *lmao* Voi kun voisin kaikesta kertoa... *tirsk* Huudot on tullut kahdelta ihmiseltä, toinen venäjää vääntävä muija sukunimeltään Nuija joka ei meinannut millään kertoa kuka on tai mihin asia liittyy, toinen äijä jolta kuulin parin kuukauden kiintiöt kaikkia osaamiani kirosanoja kun hän ei saanut soitettua minulle takaisin (koska olin juuri soittamassa hänelle...) *nauru*

Mitähän vielä? *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mar6

Posts: 2,178

#9727 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Ala-asteaikaisen luokkakaverin faija pysähty juttelemaan :D
Aika erikoinen tilanne ja muistoja mieleen *lmao*

--
-Where there is house there is a home-

onni3mk

Posts: 3,973

#9728 • • Edited onni3mk Onni on.
Mun ala-asteen ja lukion luokkakavereista kovimmat bilettäjät on kihloissa ja saa lapsia, tai on saanu jo...*ding*

Edit: Ja toinen vielä perään, että miten voi olla mahollista, et mua väsyttää nyt, kun oon nukkunu joku 6h viime yönä, kun aikasemmin tällä viikolla en nukkunu yhtenä yönä ollenkaan eikä väsyttäny sillon yhtään *ding*

--
Onni on.

hemuz

Posts: 2,178

#9729 • • hemuz kätevä emäntä
Kävin aamulenkillä *hikoil*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#9730 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
kuulin just, että tuolla myyntiosastolla oli joku kuollut
kesken jonku tapaamisen... alkanut vaan yskimään
verta ja saanut sydänkohtauksen o_O

--
dasinoaisnvs

hemuz

Posts: 2,178

#9731 • • hemuz kätevä emäntä
Tosiaan eilen poljin töistä kotiin ja maitopurkki roukku hedelmäpussissa sarvesta. Sit se pussin pohja petti... No laitoin maidon tarakalle ja jatkoin matkaa. Korttelin verran pääsin tosi hyvin ja sit se tippu uudelleen. Ei auttanu ku napata maito kainaloon ja koittaa jatkaa matkaa. Parin korttelin päästä tajusin, et hima-avaimet oli siinä pussissa, jonka pohja petti joitakin kortteleita sitten... Viskasin sen maidon lähimpään puskaan ja palasin hakemaan avaimia. Tais se täti vähän ihmetellä joka kyytiä venas siinä tienposkessa :D
ezzy

Posts: 8,060

#9732 • • Edited ezzy Droid-pappa

hemuz, 1.9.2008 10:44:
Tosiaan eilen poljin töistä kotiin ja maitopurkki roukku hedelmäpussissa sarvesta. Sit se pussin pohja petti... No laitoin maidon tarakalle ja jatkoin matkaa. Korttelin verran pääsin tosi hyvin ja sit se tippu uudelleen. Ei auttanu ku napata maito kainaloon ja koittaa jatkaa matkaa. Parin korttelin päästä tajusin, et hima-avaimet oli siinä pussissa, jonka pohja petti joitakin kortteleita sitten... Viskasin sen maidon lähimpään puskaan ja palasin hakemaan avaimia. Tais se täti vähän ihmetellä joka kyytiä venas siinä tienposkessa :D



hahahah :D mitä helvettiä avaimet tekee hedelmäpussissa...
hemuz

Posts: 2,178

#9733 • • Edited hemuz kätevä emäntä

ezzy, [url=http://klubitus.org

hahahah :D mitä helvettiä avaimet tekee hedelmäpussissa...



No hedelmäpussi kompensoi puuttuvaa laukkua/reppua. Oishan ne voinu taskuunkin laittaa, mutta ne sujahti siihen pussiin nii nopskaa avattuani pyörän lukon. Ja mulla oli tosiaan kahet sormikkaan päällekkäin ja 9h vuoro takana *piis*. Meinasin repee ääneen itekki tossa sähellyksessä :D
ezzy

Posts: 8,060

#9734 • • Edited ezzy Droid-pappa

hemuz, 1.9.2008 11:18:
---
ezzy, [url=http://klubitus.org

hahahah :D mitä helvettiä avaimet tekee hedelmäpussissa...

---


No hedelmäpussi kompensoi puuttuvaa laukkua/reppua. Oishan ne voinu taskuunkin laittaa, mutta ne sujahti siihen pussiin nii nopskaa avattuani pyörän lukon. Ja mulla oli tosiaan kahet sormikkaan päällekkäin ja 9h vuoro takana *piis*. Meinasin repee ääneen itekki tossa sähellyksessä :D



Itse oon ihan fanaattinen avaimien suojelija, aina pitää varmistaa missä ne on ku jotain tekee tai menee jonnekin/vaihtaa vaatteita tms.
Avatar
#9737 • • Edited REivaaja Guest

UGM Promotions, 24.8.2008 20:14:
well..I don't really want to translate the whole thing word to word...too time consuming and the phrasing can get tricky. But I'll give you the gist:

This is someones blog and the first part discusses his thoughts on the decision to ban the sale alcohol in the Viljandi Folk Festival because minors seem to get drunk on that day more than other days. He seems to think that the reason is something to "raise your eyebrows at." Since, well...isn't it already illegal to sell alcohol to minors, and if they come to the festival drunk, what good would the ban do?

The second part discusses his amusement at a story in the the New York Times. Which is about bloggers who complain about Comcast on their blogs may be contacted by Comcast's Frank Eliason to see if he can resolve their specific problem.Unfortunately, most of these bloggers aren't pleased by the attention and helpfulness and instead get upset and accuse comcast of acting like "Big Brother." He then goes on to discuss that he could only hope that the companies he complains about on his blog are taking his criticism into account.



Eli järjetöntä arpomista odottelit. Juuh, onnex mul on internet kamuja jotka osaa tätä arvoituksellista semisuomea.

Tai vaihtoehtoisesti nyt viimeistään kävi selväksi että olen Suomalainen...(vähä ryssää ja 1/4 ruottalaista seassa tosin)
kinderi

Posts: 1,783

#9738 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Miten voi yhtäkkiä pamahtaa niska ja hartiat näin pirun kipeiks? *ding*
Ja alaselkääki jomottaa.
Mitä hittoa *ding*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jutu

Posts: 3,054

#9739 • • Jutu Blondi

kindertin, 1.9.2008 22:03:
Miten voi yhtäkkiä pamahtaa niska ja hartiat näin pirun kipeiks? *ding*
Ja alaselkääki jomottaa.
Mitä hittoa *ding*


Ettet vaan ois kipeeksi tulossa? Nyt on liikkeellä taas jotain nuhaa ja kuumeilua. Itellä ainakin kun alkaa lämpö nousemaan niin sitä myöten myös lihakset tulee pirun kipeeksi :/

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

a-j

Posts: 785

#9740 • • a-j
syyskuu..

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.