päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,828 views

Miksan

Posts: 1,464

#9701 • • Miksan

Timce, 27.8.2008 14:43:
Eiks ollutki aika sydämen pysähdyttävä loppu. :)


Joo, meinasin viime yönä laittaa kommenttia tohon mut olin niin vihanen et ei ois tullu kaunista tekstiä ni jätin vastaamatta :D
Lyylikki

Posts: 2,975

#9704 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Asterix olympialaisissa o_O

Näin äsken mainoksessa jotain vilaukselta ja oli pakko mennä katsomaan imdbstä, että oliko se totta. Juu-u Schumihan se siinä. Muutenkin näyttelijäkaartissa aika nimekkäitä osumia, mutta ei kyllä elokuvaviihteen saralta.
MissKoo

Posts: 1,289

#9705 • • MissKoo
Minne aamupala katoaa? Vaikka söisi mitä aamulla, niin nälkä on valtava jo parin, kolmen tunnin päästä. Minne se aamupala menee?
Bio

Posts: 4,429

#9706 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Mikä ihme siinä on että tyhjässä pukuhuoneessa joidenkin on pakko laittaa kamat viereiseen kaappiin vaikka näkee selvästi missä on lukko *hmph* Ja tätä on tapahtuu ainakin joka toinen kerta, prkl! Typerää olla sit vierekkäin tyhjässä huoneessa..
sapeli

Posts: 11,768

#9707 • • sapeli jokukukamikä?

Bio, 28.8.2008 10:50:
Mikä ihme siinä on että tyhjässä pukuhuoneessa joidenkin on pakko laittaa kamat viereiseen kaappiin vaikka näkee selvästi missä on lukko *hmph* Ja tätä on tapahtuu ainakin joka toinen kerta, prkl! Typerää olla sit vierekkäin tyhjässä huoneessa..



Ehkä sulla on salainen ihailija... *lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Bio

Posts: 4,429

#9708 • • Bio The Bullies / Pinky

sapeli, 28.8.2008 10:52:
---
Bio, 28.8.2008 10:50:
Mikä ihme siinä on että tyhjässä pukuhuoneessa joidenkin on pakko laittaa kamat viereiseen kaappiin vaikka näkee selvästi missä on lukko *hmph* Ja tätä on tapahtuu ainakin joka toinen kerta, prkl! Typerää olla sit vierekkäin tyhjässä huoneessa..

---


Ehkä sulla on salainen ihailija... *lmao*



Haha :D

Vien kyl seuraavaks kamat ihan toiseen päätyyn seinän viereen.. saa kattoo sit :)
Hitchhiker

Posts: 1,754

#9709 • • Hitchhiker
Ihmetyttää hieman om maidon kulutus, sitä on nyt kulunut kolme litraa tässä kahdessa päivässä ja kun juo tuota laktoositonta maitojuomaa, niin se ei mitään turhan halpaakaan ole. Joskus aikaisemmin en edes maidosta niin ihmeesti edes perustanut, mutta viimeiset kolme vuotta sitä on nyt tullut juotua aika reippaasti.
Mar6

Posts: 2,178

#9710 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Miksi vitussa mä en pääse himasta koneellani ruotsalaiselle autosivustolle kun tollasen proxysivuston läpi millä voi kiertää noita estoja. Blokkaako suomen valtio tai welho multa tollaset?? *lmao*

--
-Where there is house there is a home-

Liina

Posts: 161

#9711 • • Edited Liina Ratamurmeli
Oonkohan jotenki väsyny vai joku dementtia iskemässä, ku täs parin päivän aikana monta kertaa käyny niin, että unohdan jonkun asian nimen. Esim. jollekkin selittäessä jotain oon unohtanu kesken lauseen jonkun asian nimen/nimityksen.. o_O
Jutu

Posts: 3,054

#9712 • • Jutu Blondi
Oon jäänyt koukkuun Huippumalli haussa- sarjoihin *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ipe

Posts: 1,845

#9713 • • ipe X-Rust / Holvi
http://www.vimeo.com/1546186?pg=embed&sec=1546186

Paul Mawhinney was born and raised in Pittsburgh, PA. Over the years he has amassed what has become the world's largest record collection. Due to health issues and a struggling record industry Paul is being forced to sell his collection.

This is the story of a man and his records. I hope you enjoy it.



jäin sanattomaksi...

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

asdf

Posts: 3,155

#9714 • • asdf

Jutu, 28.8.2008 16:54:
Oon jäänyt koukkuun Huippumalli haussa- sarjoihin *ding*



Se kanukkien vastaava on iha kehno :(
Kolera

Posts: 4,256

#9715 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Zenni, 28.8.2008 18:14:
---
Jutu, 28.8.2008 16:54:
Oon jäänyt koukkuun Huippumalli haussa- sarjoihin *ding*

---


Se kanukkien vastaava on iha kehno :(


nii mut nyt siin on aussit!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jutu

Posts: 3,054

#9716 • • Jutu Blondi

Zenni, 28.8.2008 18:14:
---
Jutu, 28.8.2008 16:54:
Oon jäänyt koukkuun Huippumalli haussa- sarjoihin *ding*

---


Se kanukkien vastaava on iha kehno :(


Niin oli, mutta silti sitä piti seurata. Ja se Cori oli kyllä raivostuttava itkupilli *igor* Mut onneks nyt on taas alkanut jenkkien versio! Tyra <3

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

TemeZ

Posts: 486

#9717 • • Edited TemeZ

TemeZ, 15.7.2008 11:25:
Amatööri-autovarkaat!

Jo toisen kerran vuoden sisään hajotetaan ensin auton ovesta lukko, tuhotaan ohjauskonsoli täysin repimällä kaikki osat mäkeen, tyhjennetään hanskalokero pitkin autoa ja sotketaan lopuksi paikat kokonaan..

a) ei siellä mun autossa oo mitään pöllittävää!
b) jos haluutte viedä sen auton niin opetelkaa tekemään se kunnolla!

v*#¤%n amatöörit!



Ja tänään samainen kaveri (luultavasti, kun munkin autosta löyty tyhjäks syötyjä huumeliuskoja ja asun ihan tuossa lähellä) kämmäs uudelleen http://www.ess.fi/?article=206431
Miinapiina

Posts: 3,494

#9718 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Jutu, 28.8.2008 19:06:
Mut onneks nyt on taas alkanut jenkkien versio! Tyra <3



todellakin *joo* tyra *sydän*

--
pinkki on pop!!!

pirpeli

Posts: 5,533

#9719 • • pirpeli

Jutu, 28.8.2008 16:54:
Oon jäänyt koukkuun Huippumalli haussa- sarjoihin *ding*



Mä kans :/ Mut toi aussiversio on ihan huono.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Heli

Posts: 1,489

#9720 • • Heli vai kuka se oli

Jutu, 28.8.2008 16:54:
Oon jäänyt koukkuun Huippumalli haussa- sarjoihin *ding*



mulle kävi niin, että olen kattonut kaikki jenkkien,brittien,kanadan ja australian seasonit, nyt tulikin tyhjä kohta sille osalle illasta, jonka olen ennen käyttäny huippumallien kyttäämiseen.
dear eki, mitä tehdä?

--
ei se väärin ole.