päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,937,014 views

Amarie

Posts: 261

#8341 • • Amarie täysipäiväinen lusmu
Tää tapahtui oikeastaan eilen, mutta tänään oon ollut vielä ihan O___o. Erään pitkäaikaisen ystäväni uusi tyttöystävä on pahinta mahdollista laatua, hän on hirvittävän mustasukkainen. Eilen tältä ystävältäni tuli tekstiviesti, että meidän pitää vaihtaa tervehtimistapaa, sillä hänen tyttöystäväänsä ahdistaa minun ja tuon ystäväni halaaminen tervehtiessä niin paljon, että se sattuu kuulemma. Ei jumalauta, jos nainen on niin epävarma itsestään ja parisuhteestaan, niin menisi hoitoon. Tämä ystäväni jumaloi tätä tyttöä ja heillä on hyvinkin vakaa parisuhde, eikä tämä poika tekisi ikinä mitään loukatakseen tätä tyttöä, mutta minä en itse ainakaan KOSKAAN edes haluaisi puuttua poikaystäväni ystävyyssuhteisiin, etenkin kun kyseessä on kaverisuhde, jossa kumpikaan ei ole koskaan edes ajatellut toista millään tavalla seksuaalisesti. Aika teinidraamaa.

--
In her eyes I see the sky.

Heli

Posts: 1,489

#8342 • • Heli vai kuka se oli
öhm.

puhelimessa on lehtimyyjä. keskustelu menee näin:


Salesperson: " Minkäs ikäisiä tenavia teillä on ja oletko jo tutustunut uuteen Perhe-lehteen?"

minä: "mul on 4-vuotias lapsi ja joo, oon lukenu jossain sitä."

Se: "nooo..mitäs pidit?"

minä: "no en oikein tykänny, en tilais itelle."

Se: " No,yleensä tämä lehti kyllä tilataan kun lapsi on siinä yli 4-vuotias."

minä: " O___o"

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#8343 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 15.1.2008 13:43:
---
Miinapiina, 14.1.2008 14:08:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801147089847_ul.shtml

"Murrosikä alkanut jo kolmivuotiailla" O____o *ding*

---


ihmekkää ku meidän neiti on tollanen *lololololol* *nauru*



*joo* sitä se on *joo*

H3li, 15.1.2008 13:56:
öhm.

puhelimessa on lehtimyyjä. keskustelu menee näin:



minä: " O___o"



haha *tirsk*
meille kans tyrkytetty vaiks mitä ton tyyppisiä lehtiä, vaiks oon sanonut et joo oon lukenut eikä oikeen kiinnosta se ja se lehti

--
pinkki on pop!!!

Jutu

Posts: 3,054

#8345 • • Jutu Blondi

domi, 15.1.2008 14:58:
Sainpa sakot, taitaa lähteä kortti.


Mitäs kaahasit, nii!

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

SyndroDome

Posts: 1,103

#8348 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Tänään päivällä duunissa yhden luurin vikakuvaus oli : "tuulilasi on rikki" *tirsk*

Asiakas ajoi siis ilmeisesti takaa sanaa NÄYTTÖ =)

--
Life is full of choises.

Janisa

Posts: 2,226

#8349 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

SyndroDome, 15.1.2008 22:44:
Tänään päivällä duunissa yhden luurin vikakuvaus oli : "tuulilasi on rikki" *tirsk*

Asiakas ajoi siis ilmeisesti takaa sanaa NÄYTTÖ =)



Oi, miten soottia! Toi ois niin mua kun itsella on sanat hukassa.*blush*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

ipe

Posts: 1,845

#8350 • • ipe X-Rust / Holvi
Heräsin klo 7.22 siihen kun kännykkä tippui kädestä lattialle. Torkkuherätykset oli ollu ja menny aikoja sitten ja olin siis jo yli 30 min myöhässä normiaikataulusta. Kuitenkin jotenkin kummasti kerkesin laittamaan vaatteet päälle ja saamaan muksun ylös sängystä, aamupesut ja pisut, muksu tarhaan ja ite töihin ja tähän kaikkeen meni aikaa tasan 40 minuuttia. leimasin itteni sisään töihin ainoastaan 2 minuuttia myöhässä klo 8.02. :D

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

pirpeli

Posts: 5,533

#8351 • • pirpeli

ipe, 16.1.2008 08:56:
Heräsin klo 7.22 siihen kun kännykkä tippui kädestä lattialle. Torkkuherätykset oli ollu ja menny aikoja sitten ja olin siis jo yli 30 min myöhässä normiaikataulusta. Kuitenkin jotenkin kummasti kerkesin laittamaan vaatteet päälle ja saamaan muksun ylös sängystä, aamupesut ja pisut, muksu tarhaan ja ite töihin ja tähän kaikkeen meni aikaa tasan 40 minuuttia. leimasin itteni sisään töihin ainoastaan 2 minuuttia myöhässä klo 8.02. :D



ipe, tää on nyt kolmas kerta lyhyen ajan sisällä*hmph*
Mä alan raastaa sut väkisin ylös yhdellä herätyksellä, koska muakin hatuttaa herätä 4 kertaa saman aamun aikana*grr*.
Mut hyvä, ettet ollu ton enempää myöhässä.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

SyndroDome

Posts: 1,103

#8352 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Janisa, 16.1.2008 02:24:
---
SyndroDome, 15.1.2008 22:44:
Tänään päivällä duunissa yhden luurin vikakuvaus oli : "tuulilasi on rikki" *tirsk*

Asiakas ajoi siis ilmeisesti takaa sanaa NÄYTTÖ =)

---


Oi, miten soottia! Toi ois niin mua kun itsella on sanat hukassa.*blush*



hihi juu! *hymy* Toi oli kyllä päivän paras ehdottomasti. Naurattaa vieläkin :)

"kännykän tuulilasi on rikki" *tirsk*

--
Life is full of choises.

Miinapiina

Posts: 3,494

#8353 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200801167099314_ul.shtml

tossa uutisessa kummastuttaa ehk eniten:
"Ruotsissa on kanneltu muun muassa lastenvaatemainoksista, joissa tytöille on kaupattu vaaleanpunaisia ja pojille vaaleansinisiä pyjamia." O_____o

ei kai siin mitään, jos ei muutakaan tekemistä oo *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

domi

Posts: 7,069

#8355 • • domi Työn sankari.
Meni aika kauan aikaa, ennenkuin tajusin hakkaavani väärää näppäimistöä...
tiiplis

Posts: 1,043

#8356 • • tiiplis also available in sober
Tulin tänään töistä kotiin ja meidän eteisen matolla oli pikkuriikkinen etana *whaat*

--
italia litania nainati lailati

*minttu*

Posts: 366

#8357 • • Edited *minttu*

tiiplis, 16.1.2008 21:16:
Tulin tänään töistä kotiin ja meidän eteisen matolla oli pikkuriikkinen etana *whaat*



Täh *ding* Vai tarkotatko Jaria ? *nauru* Tero epäili heti et jos sen aivot on vaik tippunu...*hih*
tiiplis

Posts: 1,043

#8358 • • Edited tiiplis also available in sober

*minttu*, 16.1.2008 21:20:
---
tiiplis, 16.1.2008 21:16:
Tulin tänään töistä kotiin ja meidän eteisen matolla oli pikkuriikkinen etana *whaat*

---


Täh *ding* Vai tarkotatko Jaria ? *nauru* Tero epäili heti et jos sen aivot on vaik tippunu...*hih*



Eiku oikea etana, mulla on kuva siitä. Ahi sen vissiin oli tuonut tullessaan *lmao*

Edit: Jari sanoo et se liittyy siihen sääkoneeseen mitä se on kehitellyt. Se on nyt valmis muttei toimi. *täh* *lmao*

--
italia litania nainati lailati

liikkuva muna

Posts: 2,652

#8359 • • liikkuva muna an egg on the move
Finnair tarjos halvimmat lennot Japaniin. *nauru* Olipa vielä suora lento, ei tartte Londoniumin kautta koukata.