päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,777 views

epicuros

Posts: 7,734

#8321 • • epicuros
:(

--
Valid criticism does you a favor.

Avatar
#8324 • • Edited gnomex Guest

Lil' Miss, 11.1.2008 18:14:
Onkos tällä merkitystä keskusteluihinne?
-klik-


Jocularin tapaus ei ollut julkista, eikä se aiheuttanut kovinkaan suurta pahennusta. Kuten aiemmin mainitsin, ja kuten hallituksen esityksessä mainittiin, pahennus pitää lähteä teon kohteesta itsestään, jotta teko olisi rangaistava.

Ja kyseinen pykälä EI OLE rikoslain pykälä 21, vaan se on rikoslain luvun 17 pykälä 21. Luvun nimi on "Rikoksista yleistä järjestystä vastaan" eli siinä käsitellään nimenomaan julkisesti, yleisesti, tapahtuvaa toimintaa. Meserunkkaus ei ole julkinen asia.

YJT *piis*
Avatar
#8325 • • gnomex Guest

Lil' Miss, 12.1.2008 00:17:
Joka tapauksessa on kuitenkin olemassa säännös, jonka myötä itsensä paljastelu voi myös olla rangaistava teko.


Kyllä näin, kiitos. Mielestäni tätä pykälää ei kuitenkaan voi soveltaa Jocularin tapaukseen, koska teko ei ollut julkinen.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#8326 • • Edited Hitchhiker
Subikotelon kasaamista 4h, ihan käsittämätön tuntimäärä yhden laatikon kokoamiseen.
sapeli

Posts: 11,768

#8327 • • sapeli jokukukamikä?
Nukuin jotain vähän yli 14 tuntia ja ois voinu nukkua vielä pitempäänkin *haukottel* Eikä oo ees flunssaa tai mitään... Huomaa kyllä että ei ole taas pitkään aikaan saanut nukkua ilman rajoituksia tai että ois kello soimassa ja ai että teki hvyää. Loppuvaiheessa näki koko ajan kivoja unia ja vaikka heräsikin hetkeksi niin tuntui siltä että unet olis jatkuneet saman tien kun laittoi silmät kiinni. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#8328 • • Annakins Guest
Asiat, joita ihmiset ovat valmiita tekemään saadakseen sanottua viimeisen sanan *whaat*
larzizi

Posts: 1,661

#8329 • • larzizi
Ollut eilisen ja tän päivän ihan tosi kiharat hiukset. Äsken ravistin päätäni ja kiharoiden seasta tippui popcornin jyvä *justjoo* *tirsk*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Freja

Posts: 8,775

#8330 • • Freja Sihteeri
Joutui taas toteemaan, että maailma on pieni *nauru*

Ei voi aina ymmärtää. Tsih. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

0-scar

Posts: 760

#8331 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Su aamuna herääminen Hollantilaisen rahtilaivan hytistä Saimaankanavalla :D ja aikamoisen darraisena...^^

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

Dave

Posts: 1,750

#8332 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

0-scar, 14.1.2008 00:21:
Su aamuna herääminen Hollantilaisen rahtilaivan hytistä Saimaankanavalla :D ja aikamoisen darraisena...^^


:D Mitä helvettiä, jäbän ei selkeesti pitäis juoda kovin usein (tai vaihtoehtosesti pitäs juoda useemmin..) *nauru*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

jusqu

Posts: 762

#8333 • • jusqu pilipalipilotti
Oli vähän whaaat? -fiilis ku linnut laulo aamulla. Tai lintu. Kaveri oli vähän aikasessa O_o Melkein luuli et olis ollu kevät.

--
*pupu**piis*

Miinapiina

Posts: 3,494

#8334 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
puhelin soi, vastaan siihen...

ukkeli: (lukee suoraan paperista) *muminaa* telefinlandilta hei. olisikohan teillä hetki aikaa?
vastaan tähän suoraan, et mul on kytkykauppapuhelin ens heinäkuuhun asti, joten liittymätarjouksia on ihan turha alkaa tyrkyttämään...
ukkeli: tollasesta liittymästä varmaan kertyy kuukaudessa aika iso lasku?
mä: joo, onhan ne aika isoja...
u: varmaan viidenkympin paremmalla puolella?
mä: n. X kuukaudessa
u: ohhoh, vai että sen verran... kuules, ota multa siihen rinnalle tällanen liittymä ---
mä (keskeytän): en voi ottaa kyllä enää mitään liittymiä ku välil tuntuu ettei ois varaa maksaa totakaan...
u: no mutta otat tämän siihen rinnalle, tää on tosi edullinen, ja halpa puhua
mä: en edelleenkään voi ottaa mitään toista liittymää, koska mulla on toi kytkyhommeliini ens heinäkuuhun asti ja sekin tuntuu välil liian kalliilta...
u: no mutta tällä on tosi edullinen puhua---
mä: olkoon vaan, mut ei mun oo mitään järkeä ottaa sitä liittymää tohon rinnalle, koska joudun kuitenkin maksaa ton X kuukaudessa, ja saahan sil kyl puhuu 3000 min tms yms jne...
u: aa, eli siis joudut kuitenkin maksamaan tuon summan kuukaudessa?
mä: (ÖÖÖÖÖ JOO!!!!!!!!!!!!!) joo kyllä.

kaikki ei vaan tajuu O___o

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#8335 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
uuuh O_______o
yks 4kybäi kiimaliima ehotteli mulle jotenkin näin:
mites ois lämmin ja ihana ystävyys munkaa oon hyvin hellä ja ihana mies ja saat tulla mun mesee.

ai saan??? ai sunkaa??? uuuuh

--
pinkki on pop!!!

domi

Posts: 7,069

#8336 • • domi Työn sankari.

Miinapiina, 14.1.2008 13:16:
uuuh O_______o
yks 4kybäi kiimaliima ehotteli mulle jotenkin näin:
mites ois lämmin ja ihana ystävyys munkaa oon hyvin hellä ja ihana mies ja saat tulla mun mesee.

ai saan??? ai sunkaa??? uuuuh


Mut hei, kuitenki LÄMMIN JA IHANA ystävyys.



:D
Miinapiina

Posts: 3,494

#8337 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

domi, 14.1.2008 13:21:
Mut hei, kuitenki LÄMMIN JA IHANA ystävyys.



:D



kaunis ajatus, täytyy myöntää... *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!