päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,857 views

Freja

Posts: 8,775

#8202 • • Freja Sihteeri
Maailma on pieni!
Tilasin n. kk sitten kynttilöiden Tupperwaresta tuotelehtisen, ja muhun otti yhteyttä joku random-tyyppi. Tilasin tuotteet ja tää tyyppi lupas toimittaa ne kotiovelle. Hetki sitte ovikello soi ja oven takana oli exän kaverin tyttöystävä, jota aina sillon tällön näki ku yhes jotain tehtiin.
Repesin nauruun kun näin tän tytsyn, koska oli ni outoa ettei kumpikaan tienny kenen kaa oli mailaillu tai soitellu, ja tää tyttökin oli saanu mun yhteydenottopyynnön äitiltään, joka oli saanu sen randomisti kyseisen yrityksen konttorilta.

Hah, hauska.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#8203 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Enpä taida ostaa NetAnttilasta ikinä mitään...

Vanha kone hajosi ja sen uumeniin hukkui myös Juicen Kuusessa Ollaan joululevy. Koska se on pakko saada hetiNYTtänne, niin ajattelin sitten ostaa ja ladata sen intternetskusta.

NetAnttilassa perinteinen CD-versio levystä maksaa 11,95 e TJEU

Kun sen sähköinen versio samassa kaupassa kustantaa 12,95 e TJEU

En vaan voi sille mitään, että minulle tuli huijattu olo. En voi mitenkään ymmärtää, että kiinteä levy, jonka polttaminen, kuoret, varastointi ja pakettiin pakkaaminen aiheuttavat kustannuksia sen hintaan, voi maksaa vähemmän, kuin sähköinen levy, josta saan itselleni vain sen musiikin. Tokihan tuonkin hintaan tulee kulut nettikaupan ylläpidosta ja yhteyksien toimimisesta, mutta...

Siis järjellä ymmärrän, että voihan tuo CD toki olla halvempikin, mutta oikeellisuudentaju ja sydän potkii vastaan.
Miinapiina

Posts: 3,494

#8205 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
istun sisällä toppatakki päällä eikä ees oo kuuma o____O
nää kämpät on aina ollut kylmiä ja nyt sit tehtii joku lämpöremontti jonka aikana pattereista vietiin termostaatit ja tääl oli tuskasen kuuma, jtn 25 ja enempi. no eilen ne kävi asentaas ne termarit takas, ja ny on taas kylmä *ding*
mikäköhän tän kaiken tarkotus oli? eka hiostetaan porukkaa joitain viikkoi ilman kukaan pystyy ite vaikuttaa lämpötilaan ja nyt ku vois ni vaiks patterit on täysillä ni ne on viileet...
en voi käsittää *eiei*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#8206 • • Edited Rujo Mutantti Guest
_Sain_ baarireissulta The Rolling Stones Original Master Recording Box Set:in.
Nitta

Posts: 5,021

#8207 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

plink, 6.12.2007 17:09:
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O

+

---tieteellistä pohdintaa----



Miehet *nauru*

se on varmaan tuo Philipsin Cafe Gaia. On tullut itse tiputettua kansi sinne sisälle nimittäin myöskin. Kahvinkeittimen kannussa on nokka, jonka kohdalta pannun suuaukko on hieman laajempi. Samoin se kansi ei ole ihan pyöreä. Kääntelee hieman ja kyllä se sieltä ulos tulee, tai varmaan on jo tullutkin :D
plink

Posts: 1,405

#8208 • • plink team paska

Nitta, 20.12.2007 23:39:
---
plink, 6.12.2007 17:09:
tiskasin astioita ja onnistuin jotenkin pudottamaan _pyöreän_ kahvipannun kannen itse pannun sisään, enkä keksi keinoa millä saada se pois sieltä. onkohan mussa taikurin vikaa o_O

+

---tieteellistä pohdintaa----

---


Miehet *nauru*

se on varmaan tuo Philipsin Cafe Gaia. On tullut itse tiputettua kansi sinne sisälle nimittäin myöskin. Kahvinkeittimen kannussa on nokka, jonka kohdalta pannun suuaukko on hieman laajempi. Samoin se kansi ei ole ihan pyöreä. Kääntelee hieman ja kyllä se sieltä ulos tulee, tai varmaan on jo tullutkin :D



ei ole tuo sama pannu, mut jotakuinkin samanlainen teoria oli kyseessä. pannussa on sellainen kolonen, mutta kansi on siten muotoiltu, ettei se mennyt siitä suoraan läpi, vaan pelkästään tietyssä kulmassa. aikani pähkäiltyäni onnistui lopulta kuitenkin:)


eilisen päivän o_O oli kun lähdin illalla salille; auton mittari näytti +8°C. karu joulukuu :P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Freja

Posts: 8,775

#8209 • • Freja Sihteeri
Olin hetki sitten Munkkiniemen tai -vuoren ostarilla enkä osannut sieltä pois :D
Tai siis, paikkaan x mistä mun bussi meni. Löysin silti hetken palloilun jälkeen. Hävetti näyttää eksyneeltä :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Takyon

Posts: 2,945

#8210 • • Takyon Möwkö

Freja, 21.12.2007 18:25:
Olin hetki sitten Munkkiniemen tai -vuoren ostarilla enkä osannut sieltä pois :D
Tai siis, paikkaan x mistä mun bussi meni. Löysin silti hetken palloilun jälkeen. Hävetti näyttää eksyneeltä :D



Ei se nyt NIIIN iso ole :DD

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,775

#8211 • • Freja Sihteeri

Takyon, 21.12.2007 18:32:
Ei se nyt NIIIN iso ole :DD



No saanks mä vähä anteeks jos oon kerran siinä ulkopuolel käyny, ja ny siinä kadul tehää jotai remppaa etten oikee tunnistanu sitäkään? Ja oli pimeetä? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Dementation

Posts: 2,892

#8212 • • Dementation wednesday?
Olin töissä 18.00 - 05.30.
En ole nukkunut yhtään, mutta ei oikeastaan edes väsytä.
Olen menossa töihin takaisin tuossa klo 10.00 ja pääsen illalla klo 19.00
Tämän jälkeen aattelin tulla kotiin nukkumaan hetkeksi, menen taas töihin klo 01.00 ja pääsen sitten vastaavasti klo 05.00
Huomen aamulla ehdin sitten nukkuakin hetken, kun menen sunnuntaina vasta klo 12.00 töihin josta pääsen sitten 19.00
Tämän jälkeen todennäköisesti menen suoraan nukkumaan (tuskin) jotta jaksan aattona mennä töihin klo 09.00 ja olla siellä 13.30 asti...

Jotenkin aika o_O olo, että mites mä oon onnistunut taas hankkiin itselleni tämmöset työvuorot *ding* No tuleepahan rahaa ja koska lähden 24. päivä kolmeksi viikoksi lomalle, niin voin roikkua nää viimeiset päivät vaikka löysässä hirressä ja silti pysyy mieli hyvänä *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#8214 • • Edited Dementation wednesday?

hemuz, 22.12.2007 08:44:
Saanko kysyä, missä työssä on näin kummalliset vuorot?



Oon töissä ravintolamaailmassa jossa on presso, rosso express ja hesburger.
Eli normi pitkäkassa on 11 - 19, joka on nyt venytetty 10 - 19 kun on viimeinen lauantai ennen joulua ja sit viime yönä mulla olis pitänyt olla 22 - 05.30 vuoro, mutta illassa tarvittiin extraa. Sitten ens yönä olen kokonaan ylimääräinen, ja siksi menen vasta 01.00 kun kiire alkaa, enkä jo 22.00 kuten muu yövuoro.

Sitten huomenna olen tavallinen sunnuntai pitkäkassa, eli tuo 12.00 - 19.00 ja sitten aattona olen koko aukioloajan töissä, eli avataan 09.00 ja suljetaan 13.00, jonka jälkeen on 30 minsaa aikaa pistää paikat joulukuntoon ja häipyä.

Itse olen osan näistä pyytänyt ja loppuihin suostunut, suoraan ei siis ole tälläiseksi listaa tietenkään työnantaja tehnyt, mutta mulle jää melkoisen hyvin käteistä verojen jälkeenkin näistä neljästä vuorokaudesta, kun siinä on jouluaatto, sunnuntai yö, sunnuntai päivä, lauantai yö jne lisiä saatavilla, joten ihan mielelläni nämä tässä ennen lomaa teen.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#8216 • • Dementation wednesday?

hemuz, 22.12.2007 08:52:
Selma. Älä Kuluta itteäs loppuun. :) Ei ne työt tekemällä lopu *vink*



Joo kyllä mä sen tiedän. Osaan kyllä lomaillakin, kuten nytkin kun lähden kolmeksi viikoksi palkattomalle lomalle, josta viikko kotiseudulla ja kaks viikkoa thaimaassa. *sydän*

Oon mä joskus tehnyt 7 päivää putkeen 12 - 18 tuntista päivää, mutta paljon sen pidempään ei pysty semmosta itsemurha-työtahtia pitämään yllä, joten en suosittele kenellekkään *vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#8217 • • Edited niomic Guest
Ihme etten ollu tähän törmännyt aikasemmin:

http://www.myersmotors.com/

Oikeastaan ois varmaan ollu parempi, jos en ois törmänny vieläkään :) Auton speksit ja tavoite ovat erittäin kiitettävät, mutta ulkonäkö niin kammottava et toivon ettei noita nähdä ikinä tiellä :)

On se ihme ku kaikenlaisis autonäyttelyissä sun muissa näkee hienoja konseptiautoja, samoin myös leffoissa. Sitten kun jotain tulee markkinoille ni suurin osa siisteydestä on karsittu pois tai sit luodaan em. tyylinen hirveys. Ymmärrän kyllä, että monet siisteydet eivät ole järkeviä tuotantoa varten sekä isommille markkinasegmenteille pitää tehdä vähän tylsempiä autoja :) MUT miksi sitten näyttää niitä siisteyksiä stna? Hienoo et niiden suunnittelijat pääsee leikkimään välillä, mut zzz

Yritin kelata et oonko nähny yhtä yrseetä uutta autoa hetkeen, eikä kyllä tulla yhtään mieleen, joka olisi päässyt edes lähelle :F

Ja toki tuol sit parhait quotei ikinä

I could spend four to eight times the money for a sports car and no one would give me the reception they do when they see my NmG



Aahahaa, samal logiikal voisin myydä maailman ruminta takkia ja sit asiakkaat quotee et "en oo koskaan ennen saanu näin paljon reaktioita, ku nyt tän RuminTakkiEvön kanssa - jää kyllä bossit sun muut kaappiin!"


full_2.jpg
ezzy

Posts: 8,060

#8218 • • ezzy Droid-pappa

niomic, 22.12.2007 14:11:
Ihme etten ollu tähän törmännyt aikasemmin:

http://www.myersmotors.com/

Oikeastaan ois varmaan ollu parempi, jos en ois törmänny vieläkään :) Auton speksit ja tavoite ovat erittäin kiitettävät, mutta ulkonäkö niin kammottava et toivon ettei noita nähdä ikinä tiellä :)

On se ihme ku kaikenlaisis autonäyttelyissä sun muissa näkee hienoja konseptiautoja, samoin myös leffoissa. Sitten kun jotain tulee markkinoille ni suurin osa siisteydestä on karsittu pois tai sit luodaan em. tyylinen hirveys. Ymmärrän kyllä, että monet siisteydet eivät ole järkeviä tuotantoa varten sekä isommille markkinasegmenteille pitää tehdä vähän tylsempiä autoja :) MUT miksi sitten näyttää niitä siisteyksiä stna? Hienoo et niiden suunnittelijat pääsee leikkimään välillä, mut zzz

Yritin kelata et oonko nähny yhtä yrseetä uutta autoa hetkeen, eikä kyllä tulla yhtään mieleen, joka olisi päässyt edes lähelle :F

Ja toki tuol sit parhait quotei ikinä

---
I could spend four to eight times the money for a sports car and no one would give me the reception they do when they see my NmG
---


Aahahaa, samal logiikal voisin myydä maailman ruminta takkia ja sit asiakkaat quotee et "en oo koskaan ennen saanu näin paljon reaktioita, ku nyt tän RuminTakkiEvön kanssa - jää kyllä bossit sun muut kaappiin!"


full_2.jpg



Jos kaikilla olis tollanen, ni se ei olis enää niin paha asia.
larzizi

Posts: 1,661

#8219 • • larzizi
Olen herännyt ihan liian aikaisin O.o

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Kit^

Posts: 798

#8220 • • Kit^ ihme höpöttäjä
I'm scared. *ding*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..