päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,937,024 views

*minttu*

Posts: 366

#7381 • • *minttu*

hemuz, 11.9.2007 21:44:
---
*minttu*, 11.9.2007 21:34:
Tein puolukkapiirakkaa *hihu* siis mähän en juuri koskaan leivo...kerran vuoteen ehkä -viime vuonna valkosuklaakakkua, toissa vuonna sämpylöitä ja tänä vuonna oli näköjään puolukkapiirakan vuoro *hymy* hyvä minä!

---


Voidaan perustaa oma jauhopeukalo-kerho. Oon kans yhtä riuska leipoo. Tai saa nähä jos vaikka innostuis uudes kodis *hihu*



Hmh...joo, ihka oma Proomukadun Martta-kerho! Voidaan yksissä tuumin vaihdella reseptejä (hahaha) ja alkaa kutomaan pojille villapaitaa ja villasukkia talven varalle (niistä tulis varmaanki oikeen käyttökelposia*tirsk*) :D:D
Jago

Posts: 4,039

#7382 • • Jago un-trained monkee
Oli tänään kyllä outoo lukee vanhoja tieteenkuvalehtiä, kun niissä puhuttiin siitä miten neuvostoliiton avaruusohjelmalla menee hyvin, koska niillä on paljon kokemusta ja ne lähettää kerran viikossa satelliitteja ja miten usan sukkulaonnettomuuden jälkeen luottamus usan sukkuloihin on kadonnut(niin siis lehti oli vuodelta 87 eikä tää liittyny mitenkään siihen columbiasukkulaan ja tän hetkiseen tilanteeseen*ding*)

Oli myös hassua lukea miten tiedelehti puhuu normaalissa arkikielessä "neekeri-heimoista" täysin asiallisesti ilman että siinä termissä olisi niiden mielestä mitään outoa ja rasistista(en oo varma enää miltä vuodelta se lehti oli)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Janisa

Posts: 2,226

#7383 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Kello on vahan yli kahdeksan ja taalla on ihan sakkipimeaa. Tarkoittaako tama nyt sita etta syksy tulee...? *pökr*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Kit^

Posts: 798

#7384 • • Kit^ ihme höpöttäjä
olipas hassu yö.. ensin mesettää puol yötä vanhojen tuttujen kaa, ei meinaa millää päästä offline ku aina jollain on asiaa. Sitte vihdoin saa koneen sammutettua ja alkaa normipyörimisen sängyssä et nukahtais. Nukkuu ehkä sen pari tuntia ja nyt on ihan pirteenä kiskomassa aamupalaa. *ding* mun logiikan mukaan nyt pitäs olla ihan kuollu eikä näi hyväl tuulella.. mut en mä valita. parempi näi. *hihu*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

sapeli

Posts: 11,768

#7385 • • sapeli jokukukamikä?
Surkuhupaisaa... Tääl töissä on yleensä kauhea kiire ja stressi ja hädin tuskin ehtii klubbaria tarkistamaan moneen tuntiin (OMG!) - mut nyt kun on hetki hiljasta ni meinaa mennä hermo ku ei oo mitään tekemistä eikä klubbarissakaan tapahdu mitään *nauru* Nyt jotain säpinää tänne HETI! *grr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

crissy

Posts: 1,958

#7386 • • crissy
miks mua jännittää toi työhaastattelu NÄIN VITUN LUJAA!!!!
serotonot

Posts: 3,137

#7387 • • Edited serotonot Paul Easy

crissy, 12.9.2007 12:29:
miks mua jännittää toi työhaastattelu NÄIN VITUN LUJAA!!!!


mitäs näit?

edit: niin tai siis ilmeisesti vitun lujaa. Miltä se näytti?


niin, ja johtuisko toi jännittäminenkin ennemminkin tosta?
MiMoSa

Posts: 1,664

#7388 • • MiMoSa
Mun tietokoneen työpöydälle on jostain ilmestyny mIRC-kuvake. Ei se kyllä ennen siinä oo ollu eikä mitään hajua mistä se on siihen tullu.*ding*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Tarsu

Posts: 2,449

#7389 • • Tarsu
tää on ehkä elämäni o___O

viime yönä kun olin menossa nukkumaan, niin kaiuttimista kuulu hiljaa joku ohjelma.
vahvistin oli päällä ja volume nollilla, sammutin vahvistimen ja kömmin takas sänkyyn.
sain hyvän asennon ja huomasin että sama jatkui vaikka vahvistin oli pois päältä.
ajattelin että vehkeissä on joku häiriö ja otin kaiuttimista johdot pois.
SAMA JATKUI.

otin KAIKKI virtajohdot pois seinästä
(vahvistin, DVD -soitin. tietokone, näyttö, TV,
mikseri, levarit, langaton internet tukiasema yms..)
SAMA JATKUI.

vein kokeeksi kaiuttimet kauemmaksi pois pistorasioiden läheisyydestä :D
SAMA JATKUI.

tällä kertaa kaiutinta (diskanttia) lähempää kuunneltuani
huomasin että ääni on peräisin joltain TV kanavalta
(japsipiirretty, kanavan mainostauot yms..)
TV takas seinään, virta päälle ja katoin
niin sieltähän ääni oli peräisin, Sub TV:ltä.

IHMETTELYÄ
LISÄÄ IHMETTELYÄ
MITÄ VITTUA
:D

kuinka tälläistä voi tapahtua?
olen aivan varma että olen täysin järjissäni asian suhteen!
ei, en käytä huumeita!



PS. nyt huomaan myös että kun laitan vahvistimesta volumet lujalle,
niin se päästää SubTV ääntä hieman läpi.

jeesatkaa nyt perkele!

:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

larzizi

Posts: 1,661

#7390 • • larzizi
Joskus vuoden alussa 6 vuotta seurustellut kaveri erosi pettävästä tyttöystävästään, alkoi tossa jossain kohtaa seurustella toisen tytön kanssa. En ollut tähän päivään mennessä jutellut kyseisen kaverin kanssa vähään aikaan enkä oikein tiennyt mitä sen elämään kuuluu. Kyselin vähän ja sain tietää, että uusi tyttö ei ole ollut enää kuukauteen kuvioissa. Noh, eipä siinä mitään, olin kyllä arvannut ettei suhde tule kestämään kauaa. Mutta jäin suu auki, kun kuulin vanhan tyttöystävän olevan jälleen "semisti" kuvioissa mukana. Tyttöystävä, joka oli aikasemmin kohdellut kaveria kuin kasaa paskaa.

Kesän aikoihin kun juttelin tämän kaverin kanssa päivittäin todella paljon ja tiesin kaikesta kaiken, en olisi IKINÄ uskonut kaverin sekaantuvan tyttöön uudestaan. Ja kovasti vannoikin ettei ota tyttöä takaisin vaikka kuinka anelisi.

Olin kyllä ihan ymmälläni, kun kuulin *whaat* Ja samalla mua huolestuttaa ja pelottaa toisen puolesta.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Karvinen

Posts: 699

#7391 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Superlatiivistelijä, 12.9.2007 20:13:


vein kokeeksi kaiuttimet kauemmaksi pois pistorasioiden läheisyydestä :D



*nauru* tää kuullostaa niin blondilta toiminnalta *hymy*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Tarsu

Posts: 2,449

#7392 • • Tarsu

Karvinen, *nauru* tää kuullostaa niin blondilta toiminnalta *hymy*



siltä se myös tuntui, mutta tossa
tilanteessa uskalsin koittaa jopa sitä.
tänään hain myös galvaanisen erottimen
antennipistokkeeseen, mutta eihän tuokaan auttanut.

voit toki kertoa jos sul on ratkaisu ongelmaan :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Lyylikki

Posts: 2,975

#7393 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Superlatiivistelijä, 12.9.2007 20:13:
IHMETTELYÄ
LISÄÄ IHMETTELYÄ
MITÄ VITTUA
:D



Mun ehdotus on, että meet käskeen naapuria laittaan telkkarin pois päältä.
Tarsu

Posts: 2,449

#7394 • • Tarsu

Lyylikki, Mun ehdotus on, että meet käskeen naapuria laittaan telkkarin pois päältä.



hyvä lyylikki!

huomenna oon menos kysyyn että onko niillä
joku hyperlähetin joka kattaa koko kämpän
(ja myös naapurinkin tilat)
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Amarie

Posts: 261

#7395 • • Amarie täysipäiväinen lusmu

Superlatiivistelijä, 12.9.2007 20:13:
....PS. nyt huomaan myös että kun laitan vahvistimesta volumet lujalle,
niin se päästää SubTV ääntä hieman läpi.

jeesatkaa nyt perkele!

:D



Hajota koko paska, eiköhän luulis sillä loppuvan? *enkeli*

No ei, mutta mun entinen radio teki samaa. Lopulta mua ahdisti niin paljon se, että jouduin myymään sen. Vanhempieni luona digiboksin ollessa päällä tavallisen telkkarin kaukosäätimestä pitää laittaa äänet kokonaan pois, että ei tule äänet läpi. Tosin, ei tule enää, kun antennitaloissa loppui analogiset lähetykset.

Ei musta taas ollut hyötyä, kunhan halusin päästä avautumaan aiheesta.

--
In her eyes I see the sky.

Verano

Posts: 4,649

#7396 • • Edited Verano Merituuli
Pelasin ekan kerran Toulousea netissä. Botti oli hieman perseestä. Voitin sen 225-97. o_O No jos pelais ihmisiä vastaan.

Ed, toisaalta kun pelattiin aiemmin Annan kans yhdessä muita vastaan, ni oli ne oikeetki ihmiset vähän pihalla, eräskään ei ymmärtänyt luostareiden päälle. Noh, valmistaudun saamaan turpiini seuraavassa pelissä, ellei useammassa..
Pätkis

Posts: 1,038

#7398 • • Pätkis Pikkis

Forecast, 12.9.2007 22:10:
Jos haluaa illan ratoksi lukea totuuksia miehistä, suosittelen:


http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4084373&t=4084373
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4091336&t=4091336
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4101996&t=4101996
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4114793&t=4114793

Oksennusvaroitus. Vaikka osittain nämä ovat ihan hauskoja *pepsodent*


Päivän o_O On ehdottomasti se, että joku linkittää tänne hevostallinetin*lmao* *lapikasta* *Porvoosta* *www.google.fi*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Forecast

Posts: 33

#7399 • • Forecast Levyhuoran vaimoke

Pätkis, 12.9.2007 22:37:
---
Forecast, 12.9.2007 22:10:
Jos haluaa illan ratoksi lukea totuuksia miehistä, suosittelen:


http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4084373&t=4084373
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4091336&t=4091336
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4101996&t=4101996
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4114793&t=4114793

Oksennusvaroitus. Vaikka osittain nämä ovat ihan hauskoja *pepsodent*

---

Päivän o_O On ehdottomasti se, että joku linkittää tänne hevostallinetin*lmao* *lapikasta* *Porvoosta* *www.google.fi*



Ja *reps ja kops* sekä *kuvia* ;D

Mihinkä sitä ilman ht-nettiä joutuisi? Porvoo <3