päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,985 views

kinderi

Posts: 1,783

#7301 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Jago, 29.8.2007 22:37:
.. kun on joku, jonka voin pakottaa tekemään olon miellyttävämmäksi, jos talvi tuntuu kestämättömältä*joo*



Aika ihanasti sanottu *pihkassa*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

RiD

Posts: 2,817

#7302 • • RiD Nukemi
Mualima silimälasien läpi on aika O-o

--
*super* *possu*

Freja

Posts: 8,775

#7303 • • Freja Sihteeri
Kuntosalilta tuli mailia että "Tervetuloa jäseneksi" ja "arvoisa Uusi Jäsen"-teksti. Täh. No. Kunhan ei velota mitään "uuden jäsenen aloitusmaksuja" niin ei haittaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#7305 • • Fuzzy Guest
Bachelor -Travis valitsi väärän naisen!! *toktok* Moana olis ollu parempi...
Sinza

Posts: 2,227

#7306 • • Sinza

-Fuzzy-, 3.9.2007 20:55:
Bachelor -Travis valitsi väärän naisen!! *toktok* Moana olis ollu parempi...


Ei ku just oikeen *hihu*. Paitsi et joku kirjotti täällä että ei ne oo enää yhdessä *uuh*, harmi, vaikuttivat niin samanlaisilta...

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

zeuzz

Posts: 526

#7307 • • zeuzz digital punk

-Fuzzy-, 3.9.2007 20:55:
Bachelor -Travis valitsi väärän naisen!! *toktok* Moana olis ollu parempi...



Arvostiko edes?

woman: " i love you!"
travis: " i appreciate that."
Avatar
#7308 • • Fuzzy Guest

Sinza, 3.9.2007 21:06:


Ei ku just oikeen *hihu*. Paitsi et joku kirjotti täällä että ei ne oo enää yhdessä *uuh*, harmi, vaikuttivat niin samanlaisilta...


Tais arki iskee suhteeseen Ranskan linnojen jälkeen*hih*
Avatar
#7309 • • Fuzzy Guest

zeuzz, 3.9.2007 21:15:
---
-Fuzzy-, 3.9.2007 20:55:
Bachelor -Travis valitsi väärän naisen!! *toktok* Moana olis ollu parempi...

---


Arvostiko edes?

woman: " i love you!"
travis: " i appreciate that."


:D missä vaiheessa se noin sano hahah... vittu mikä jätkä:D
zeuzz

Posts: 526

#7310 • • Edited zeuzz digital punk

-Fuzzy-, 3.9.2007 21:17:
---
zeuzz, 3.9.2007 21:15:
---
-Fuzzy-, 3.9.2007 20:55:
Bachelor -Travis valitsi väärän naisen!! *toktok* Moana olis ollu parempi...

---


Arvostiko edes?

woman: " i love you!"
travis: " i appreciate that."

---

:D missä vaiheessa se noin sano hahah... vittu mikä jätkä:D



tais olla jotain kolme jaksoa takaperin :) travisin tunteenpalo = jääpalan tasoa.
Kit^

Posts: 798

#7311 • • Kit^ ihme höpöttäjä
vedin tänää ihan hirveet itkuraivarit.. melkeinpä tyhjän takia.. God, I love hormons.. *igor*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#7312 • • Annakins Guest
Oonks mä joku terroristi ku joka paikas joudun erityissyyniin... *hmph*
dncr

Posts: 249

#7313 • • dncr aika notkee
Yks läheinen pariskunta menee naimisiin ja saa vauvan.

Siinä ei itsessään oo mitään kummallista. Mutta pelottavaa on se, että teoriassa se voisin olla minä. Ei pysty käsittää, että ois vastaavassa elämäntilanteessa.

--
The love we give away is the only love we keep.

Freja

Posts: 8,775

#7314 • • Freja Sihteeri
Kuollut kukkakärpänen.

Ei, ei mun mukissa, kerrankin muualla. Mukin vieressä nimittäin. Se tohon tuli taas pörräilemään psykoottisesti, ja se se kuoli toho mun mukin vieree *ding*

Mitähä ihmeen huumaavaa tossa teessä on, et se ajaa tän paikan kukkakärpäset itsemurhaan tai outoihin kuolemiin?


(kyllä, mulla on töissä aikaa miettiä tällasia.)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#7316 • • crissy
Mulla on sellanen mielikuva et oltais ukon kans löyty "viisaat" päämme yhteen yöllä.. miten mulla on sellanen mielikuva?

Mä olin muka omasta mielestäni kopauttanu omalla kuupallani A:ta päähän.. Mut en sit vissii ollukkaa..*ding*
pirpeli

Posts: 5,533

#7317 • • pirpeli

Annakins, 3.9.2007 22:31:
Oonks mä joku terroristi ku joka paikas joudun erityissyyniin... *hmph*



Eiku sä oot niin söpö, et ne haluaa käpälöidä sua ^_^

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Piia

Posts: 110

#7318 • • Edited Piia
Vaihdatin kämpän oveen nimeni... Ja mun sukunimihän on Virnes, mut nyt ovassa lukee Pirnes! *igor* En tiiä pitäskö itkee vai nauraa!

No nyt ne kävi korjaa sen! *jiihaa*
oooo

Posts: 1,249

#7319 • • oooo

kottarainen, 4.9.2007 15:23:
Kansaneläkelaitos*whaat*

"Hyvä sairauspäivärahan hakija. Olemme saaneet hakemuksenne 16.7.2007 alkaneesta työkyvyttömyysajasta. Olette esittänyt päivärahan perusteeksi kuuden kuukauden työtulot ajalta 16.01.07 - 15.07.07."

Joo olin mä saikulla 16.7 lukien kuukauden, mutta en mä KELAlta ole mitään hakenut.. Viimeisen kuuden kuukauden tulojen perusteella ei olisi mitään oikeutta repii mitään päivärahoja. Ja sainhan mä sairasloman ajalta palkkaa.

Miten ne siis keksii tällasia lähetellä? Kellään mitään vastaavanlaista kokemusta?



Joo ne sekoilee hyvin usein siellä Kelassa. Kaverille tuli juuri opintotukipäätös + rahat tilille, vaikkei edes ole hakenut koko tukea. Tämä kaverihan ei edes ole opiskelija.
T-mu

Posts: 2,980

#7320 • • T-mu Läskimooses

kottarainen, 4.9.2007 15:23:
Kansaneläkelaitos*whaat*

"Hyvä sairauspäivärahan hakija. Olemme saaneet hakemuksenne 16.7.2007 alkaneesta työkyvyttömyysajasta. Olette esittänyt päivärahan perusteeksi kuuden kuukauden työtulot ajalta 16.01.07 - 15.07.07."

Joo olin mä saikulla 16.7 lukien kuukauden, mutta en mä KELAlta ole mitään hakenut.. Viimeisen kuuden kuukauden tulojen perusteella ei olisi mitään oikeutta repii mitään päivärahoja. Ja sainhan mä sairasloman ajalta palkkaa.

Miten ne siis keksii tällasia lähetellä? Kellään mitään vastaavanlaista kokemusta?



o/

Tuli yli 2vk sairasloma niin mulle puhuttiin jotain työkyvyttömyydestä jne.
Enkä ollu tosiaan hakenu mitään sairauspäivärähaa koska firma makso normaalisti sairaslomalta palkkaa. Mut huoli pois ei ne rupee sulta mitään perimään takas, se on käsittääkseni kelan ja työantajan välinen juttu.