larzizi, 28.6.2007 23:57:
---
mayah, 28.6.2007 23:10:
Ja kun nykyään käyn kaupassa, mua oikeestaan ärsyttää jos kysytään, että pankki vai luotto ja ajattelen aina, et kyllä mä vittu sitte sanon, jos haluan et höyläät visan puolelta.
---
Toi olisi ihanaa, jos toi oikeesti toimisi jokaisen asiakkaan kohdalla. Itsellä ainakin tulee päivittäin vastaan asiakkaita, jotka eivät puhu yhtään mitään ennen kuin kysyn, että pankki vai luotto ja sitten vastauksena tuleekin, että luotto. Aikaisemmin en pahemmin kysellyt, että kummalle laitetaan, mutta noiden tapauksien jälkeen olen alkanut kysellä jokaiselta, jolla näyttää olevan kortissa molemmat ominaisuudet.
Kun alotin kassalla ni ohjeeks annettiin et asiakas kyllä ite sanoo sit jos haluu luotolle, mut muutaman tapauksen jälkeen kun asiakas rupes valittaa ku vedin pankin puolelta oon kyl alkanut kysyyn joka kerta sitä niinku muutkin tekee. Se on niin vittumaista kun pitää soittaa kassakonttorista joku perumaan kuitin kun sitä ei saa ite siinä tehtyä ja sit pitää skannata tuotteet uudestaan koneelle ja hohhoijjaa. Jonottavat asiakkaat luonnollisesti rakastaa näitä tilanteita. Et helpommalla kyl pääsee ku nopeesti kysäsee. Mut onneks meillä kassajärjestelmä kysyy sitä "turhaan" vaan yhen pankkikortin kohdalla.