päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,760 views

Lin

Posts: 230

#641 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Syön juuri Saarioisten ghetto-lättyä, jossa on tavallista paksumpi pohja ja silminnähtävästi juustoa! *ding*

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

ezzy

Posts: 8,060

#643 • • ezzy Droid-pappa

Avernian:
Mistä ihmeestä tänne klubbariin on pöllähtänyt näin paljon nättejä tyttöjä? *ding*



Taidat bilettää silmät kiinni, right? *vink*
Fyrisch

Posts: 4,525

#644 • • Fyrisch

Avernian:
Mistä ihmeestä tänne klubbariin on pöllähtänyt näin paljon nättejä tyttöjä? *ding*



Ja lisää tulee vaan :) hitaasti mutta varmasti kasvava.. en sano sitä sanaa
äm

Posts: 2,376

#645 • • äm
Mulla on edelleen vähän vaikeuksia tajuta, että kaveri totesi eilen täysin yllätyksenä olevansa raskaana.*täh*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Karski

Posts: 6,049

#646 • • Edited Karski Pomon kätyri

Ana:
---
JustinSane:
http://www.wetterlinggallery.com/archive/nathalia/nathalia_main.htm

Arvatkaas vaan, onko nuo oikeita eläimiä (tai ainakin mitä niistä on jäljellä) ja onko ne tapettu vaan ja ainoastaan sen takia, että tämä arvon taitelija saa toteuttaa itseään oikein helvetin taiteellisesti *dissaa*

---


Ai saatana.. Teemu Mäellä sentään se eläimen tappaminen oli just se puhuttelevin osuus siinä teoksessa, mut toi on vaan tollasta "But they are se PRETTY even though they are dead! Can't you SEE?"..

Hyh.



Toiset tappaa ruoaks ja toiset taiteeks,
kolmannet vaatteiks ja neljännet ilman
sen kummempaa syytä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

Posts: 6,049

#647 • • Edited Karski Pomon kätyri

Juhgu:
---
JustinSane:
---
Arvatkaas vaan, onko nuo oikeita eläimiä (tai ainakin mitä niistä on jäljellä) ja onko ne tapettu vaan ja ainoastaan sen takia, että tämä arvon taitelija saa toteuttaa itseään oikein helvetin taiteellisesti *dissaa*
---

---

:|

Mutta mistä tiedät, että noin on?



http://www.wetterlinggallery.com/newsletter/newsletter.htm

millä perusteella joku nahkasohva on vähemmän
vastenmielinen kuin nää duunit? Ai niin, sohvalla
ei o naamaa.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#648 • • Edited Aziz Combat Fighter

Tres:
Toiset tappaa ruoaks ja toiset taiteeks,
kolmannet vaatteiks ja neljännet ilman
sen kummempaa syytä.



Totta. Tosin Mäellä oli siinä vähän vahvempi viesti taustalla, missä mielessä koen sen ehkä vähän siedettävämmäksi kuin tollasen. Pitäs taas retkahtaa varmaan takas kasvissyöjäks ni vois vimmalla moralisoida :) No, nniin.. *nahkakengissäkävel*

(IMHO sen videoteoksen vahvin anti oli sen synnyttämä yhteiskunnallinen keskustelu, vaikkakin luonnollisesti koko pointti sivuutettiin ja pitkästä teoksesta poimittiin yksi kohta, irroitettiin kontekstista ja paheksuttiin pilalle. Pft.)
coolcat82

Posts: 771

#649 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Joku tyyppi soitti 8.30 kun olin duunis. En tunnistanu äänestä ainakaan, vaikka tuntu kyllä tietävän mun nimen?? Numeroni piti kyllä olla salanen enkä taatusti oo antanu sitä kelleen. *ding* Jutteli siihe mallii kun tunnettais kuitenkin. Nimikin oli ihan outo, en tunne. Kiinnostaispa vaan että mistä joku tuntematon heebo on saanu mun numeron? Ja tietää nimenki *täh* Ja mitäköhän asiaa sillä oli kun ei sitäkään sanonu....wtf? *hmph*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

JustinSan

Posts: 822

#650 • • JustinSan Nullius in verba

Tres:
---
Juhgu:
---
JustinSane:
---
Arvatkaas vaan, onko nuo oikeita eläimiä (tai ainakin mitä niistä on jäljellä) ja onko ne tapettu vaan ja ainoastaan sen takia, että tämä arvon taitelija saa toteuttaa itseään oikein helvetin taiteellisesti *dissaa*
---

---

:|

Mutta mistä tiedät, että noin on?

---


http://www.wetterlinggallery.com/newsletter/newsletter.htm

millä perusteella joku nahkasohva on vähemmän
vastenmielinen kuin nää duunit? Ai niin, sohvalla
ei o naamaa.



Kyllä mä näkisin tässä näkisin sellaisen eron, että se nahkasohva kuitenkin yleensä (AFAIK) tehdään käyttämällä "ylijäämä" tavaraa lihantuotannosta. Eli siis muuten se menis "hukaan". Tämä on siis täysin AFAIK enkä nyt juuri jaksa lähteä tonkimaan faktaakaan, ei siinä, että mä nahkasohvia sun muita eläimistä duunattuja releitä kannattaisin muutenkaan erityisemmin.

Mun mielestä tossa perustavanlaatuinen "päin vittua"-aspekti on se, että, okei, tää arvon taiteilija tahtoo nyt vähän kritisoida kaksinaismoralismia ja eläinten kohtelua yms.
IMO tässä kusee se, että duunaa sitä samoilla metodeilla ku ne.
Vrt: dissaan väkivaltaa ja halua tehdä siitä kantaaottavan teoksen joten meen kadulle ja valitsen jonku random heebon ja potkin sen ihan vitun paskaks ja kuvaan koko homman näyttääkseni miten perseestä väkivalta on. Eli dissaan jotain juttua, mutta saan harrastaa samaan lopputulokseen johtavaa toimintaa kunhan teen sen eri premisseistä? Eihän tossa oo mitään järkeä, vai onko? Pitääkö mun räjäyttää atomipommi vain muistuttaakseni ihmisille kui syvältä se on? (ja sit mua ei saa dissaa koska en tehnyt sitä ilkeydestä vaan näytteeksi) *ding*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Kolera

Posts: 4,256

#652 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Miten voikaan syödä miestä näin paljon se, että toinen vaan ei suostu väittelemään ja selvittämään täysin tyhjänpäiväistä aihetta loppuun vaan sanoo et joo "emmä jaksa väitellä tietämättömien idioottien kanssa. mä lähen menee" siinä vaiheessa, kun totean et väitellään eri asioista ja pyrin selvittämään mistä näkökulmasta minä sitä katsoin.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Hotblood

Posts: 387

#653 • • Hotblood
Miten voi urheilukerrasto haista noin pahalle pesunkin jälkeen, koko kämppä asumiskelvoton *nauru*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

itis

Posts: 2,518

#654 • • itis Morning Star
hot> kokeile jättää urheilukamat kassiin viikoksi tiukan hikoilutreenin jälkeen > karmaisevaa. *muhaha*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Saara

Posts: 1,954

#655 • • Saara #2970
Miten musta tuntuu et aina ku rupeen hermostumaan olen kuin tuo hassu paviaani joka aina riehuu tossa yhessä piirretyssä?

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#656 • • Cera Guest
eurokankaassa myyjä kerto mulle et kixukarvaa ei saa vesipestä.
must se oli kyl aika ihana <3

mut silti hieman o_O
ENKAI NÄYTÄ NIIN TYHMÄLTÄ :D
hemuz

Posts: 2,178

#657 • • hemuz kätevä emäntä

Cera:
eurokankaassa myyjä kerto mulle et kixukarvaa ei saa vesipestä.
must se oli kyl aika ihana <3

mut silti hieman o_O
ENKAI NÄYTÄ NIIN TYHMÄLTÄ :D



No hei kiva ku kerroit, sillä mä oisin sit varmaa pessy :D
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#658 • • Aziz Combat Fighter

Cera:
eurokankaassa myyjä kerto mulle et kixukarvaa ei saa vesipestä.
must se oli kyl aika ihana <3

mut silti hieman o_O
ENKAI NÄYTÄ NIIN TYHMÄLTÄ :D



Pestään bensalla ja kuivataan avotulella.
hemuz

Posts: 2,178

#659 • • hemuz kätevä emäntä
Ana oos nyt. noiki on vähän sama juttu, ku toiset tykkää muhkummasta. Anna toisten käyttää jos tykkää. *piis*
Avatar
#660 • • jesus Guest
Mä menin tänään naimisiin*heiii**iloinen**sydän*