päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,995 views

mariq

Posts: 2,154

#6541 • • mariq

duvin, 11.6.2007 08:56:
Jenkkisenaattori ehdottaa hyökkäystä Iraniin (HS)


Quote aiheeseen liittyvästä keskustelusta ko. sivustolla:

"Oikeutettua ja suorastaan välttämätöntä
Osmo Lehmusoksa | 11.6.2007 11:12
Liebermanin toimintalinja on aivan oikea. Nyt pitää kaikin mahdollisin voimin saada Bush ja kumppanit myötämielisiksi sotaretkelle. Ehdotankin kansainvälistä mielenosoituskampanjaa. Kansa on saatava kaduille pyhän asian puolesta !Sota pitää laajentaa vähintään Iraniin ja sitten Syyriaan. Iranhan ei ole kohta pariinkymmeneen vuoteen sotinut Irakin kanssa. Mikä oikeus heillä on elää rauhassa ? Sen jälkeen voidaan todeta, että on pakko hyökätä Venäjälle, koska se antaa tukea Iranin kapinallisille. Sitten Kiinaan, koska voidaan todeta varmoista CIA-tiedustelulähteistä, että Kiina antaa tukea Venäjän kapinallisille...jne. Kapinalliset on kummaa ja pelottavaa joukkoa, kun lietsovat väkivaltaisuuksia rauhaa rakastavaa maailman ainoaa SUPERVALTAA kohtaan. Suomen pitää olla ehdottomasti mukana halukkaiden koalitiossa suorittamassa tätä pyhää tehtävää. Tulisipahan vierailukutsu poikineen pääkallon paikalle."

=> Päivän *reps* *nauru*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Freja

Posts: 8,775

#6542 • • Freja Sihteeri
Tää koko päivä on kyl sellane!

Työohjelmien totaalinen sekoilu
Kumpuileva ja elävä vessanlattia ja -ovi
Koneessa oleva vanha virus
Outo tapa käyttää messengeriä
Yms
Yms
Yms


Mitä vielä?! 8)

ANTAA TULLA VAAN, I'M READY!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Toykio

Posts: 294

#6543 • • Toykio

k1mm0, 11.6.2007 14:35:
---
crissy, 11.6.2007 14:25:
tyttökullat on kyl hyvä..
---


on se ihan kiva ja se vaan jotenkin kuuluu näihin
kiireettömiin kesäaamuihin :P




Aamukahvi+Tyttökullat on ihan pakollinen aamunavaus ennen töihin lähtöä
...ja tunnari mahtava psyykkausbiisi päivälle :)
dncr

Posts: 249

#6544 • • dncr aika notkee
Rautatieaseman edustalla soitti kitaraa ja lauloi ihan törkeen hyvin semmonen nuori jätkä *whaat*

--
The love we give away is the only love we keep.

larzizi

Posts: 1,661

#6545 • • larzizi
Eräs asiakas esitteli tänään toisesta liikkeestä saamaansa viiden sentin "kolikkoa", joka oli pelkkä rengas O.o Siis ei mikään semmoinen pieni-reikä-keskellä-kolikko (se ei olisi niin ihmeellistä), mutta tämä oli oikeasti pelkkä ohut rengas. En ole koskaan ennen nähnyt sellaista O.o

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#6546 • • Edited asdf
Iski yhtäkkinen himo ostaa parit tosi tyylikkäät sneakersit tai perus valkoset Air Force ykköset ja viedä kustomoitavaks. Alkaa vanha pakkomielle ilmeisesti nostaa päätään. Sit ku tipahtaa ylimäärästä rahaa ni eka ostos on pakko olla joku Reebokin Ice Cream -mallistosta.

edit: Kuvaa vielä.

51784bog0.jpg

51784bzc3.jpg

Nam <3
Freja

Posts: 8,775

#6547 • • Freja Sihteeri
Ainii, näin eilen ihmisen, jota oon nähny tyyliin vuosi sitten. No okei, joskus alkusyksystä nähtii mut silti. Olin ihmeissäni. Mut ihan hyvinvoivalta se näytti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#6548 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kolmisen viikkoa poissa töistä,ja palatessa huomaa et jahas,ei ne duunihousut mee lähimainkaan kiinni *whaat* Onneks otin hakaneuloi mukaan *nauru*
Jotenki sain ne nidottua kiinni,mut ei paljoo viittiny kurotella hyllyille..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Freja

Posts: 8,775

#6549 • • Freja Sihteeri
Hmm. Huonolla viikonlopulla näköjään oli vähän seurauksia tällekin päivälle. Tai oikeestaan eiliselle, mut huomasin vasta tänään virheeni. Onneks sen virheen pystyi korjaamaan. Eh :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-V-

Posts: 587

#6550 • • -V-
http://www.iltalehti.fi/viihde/200706116222085_vi.shtml

"Parisin pahin pelko saattaa olla jo toteutunut: vankien kuljetuksia hoitava mies väittää kuvanneensa Parisin pikkuhousuissa."

Niin ja neitohan ei muuten pelkää vilautella tusseroaan julkisesti mekon alta... *ding*

Tai jos se pelko onkin nimenomaa, et kaikki näkee sen pikkuhousut, tusserosta viis... *tirsk*
Freja

Posts: 8,775

#6551 • • Freja Sihteeri
Meen pian nukkuun, mut ennen sitä aion lukea sängyssä kirjaa O_O

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lauruska

Posts: 821

#6552 • • Lauruska nihkee
Kuulin juuri, että eräs työkaveri (mies) sai kuudennen (6.) lapsensa. Tämän työkaverin ikä on 30 vuotta. *whaat*
Avatar
#6553 • • jesus Guest

mayah, 13.6.2007 09:44:
---
Lauruska, 13.6.2007 09:43:
Kuulin juuri, että eräs työkaveri (mies) sai kuudennen (6.) lapsensa. Tämän työkaverin ikä on 30 vuotta. *whaat*

---


Tervetuloa Lestadiolaispiireihin :D Jos panettaa, ni...



? *lmao*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6554 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Lauruska, 13.6.2007 09:43:
Kuulin juuri, että eräs työkaveri (mies) sai kuudennen (6.) lapsensa. Tämän työkaverin ikä on 30 vuotta. *whaat*



Miehellä ja naisella varmaan titaaniset hermot *pökr*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Bio

Posts: 4,429

#6555 • • Bio The Bullies / Pinky

mayah, 13.6.2007 09:44:
---
Lauruska, 13.6.2007 09:43:
Kuulin juuri, että eräs työkaveri (mies) sai kuudennen (6.) lapsensa. Tämän työkaverin ikä on 30 vuotta. *whaat*

---


Tervetuloa Lestadiolaispiireihin :D Jos panettaa, ni...



Pappavainaa kerran sano mulle: "Vedä pois sit kun alkaa tekee makeaa" :D
Lauruska

Posts: 821

#6556 • • Lauruska nihkee

mayah, 13.6.2007 09:44:
---
Lauruska, 13.6.2007 09:43:
Kuulin juuri, että eräs työkaveri (mies) sai kuudennen (6.) lapsensa. Tämän työkaverin ikä on 30 vuotta. *whaat*

---


Tervetuloa Lestadiolaispiireihin :D Jos panettaa, ni...



Muttakun ei se mun tietääkseni ole lestadiolainen. *nauru*
Freja

Posts: 8,775

#6557 • • Freja Sihteeri
Kyl mä tiesin, et Ausseis on kesäkuus kylmä, mut en mä tienny et siel olis jopa vain +4 *whaat* Ja aamul pakkasta :o

Mä luulin et niiden kylmä on jotai +15 ja paljon sadetta. Hui. No en haluis olla siel just nyt :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#6558 • • crissy
eilinen 4D.. isot kikkelit!

se sen yhen äijän "vehkeet" ku se joutu kaksin käsin piteleen kiinni.. ai hyvä isä sentää!
ezzy

Posts: 8,060

#6559 • • ezzy Droid-pappa

mayah, 13.6.2007 09:55:
---
Lauruska, 13.6.2007 09:50:
Muttakun ei se mun tietääkseni ole lestadiolainen. *nauru*

---


Ei se näy päällepäin. Muuta ku siitä, et on kolmekymppisenä 2-8 lapsen isä. Kyllä ne nykyään juo, polttaa ja katsoo telkkua. Ja panee ilman kortsua.



Millon ne muksut pitäis tehdä? kivaa olla isukki ku on teinimuksu ja itse oot 65v
Miinapiina

Posts: 3,494

#6560 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Lauruska, 13.6.2007 09:43:
Kuulin juuri, että eräs työkaveri (mies) sai kuudennen (6.) lapsensa. Tämän työkaverin ikä on 30 vuotta. *whaat*



mun serkun tuttavapariskunnalla on 4 lasta + yks masussa tulossa ja se nainen täyttää syksyllä 27. siin on keretty kans. mut ihanaa jos tykkää lapsista ja haluu niit paljon, ni nuorena ku tekee ni jaksaa *hihu*

--
pinkki on pop!!!