päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,939,475 views

Android

Posts: 3,908

#6261 • • Android
10h siitä kuin viimeksi söin yhtään mitään eikä nälästä tietoakaan.
Verottaja

Posts: 1,174

#6262 • • Verottaja no-life / luuviulu
Korkkasin greippi-Kurkon, mutta sisältö olikin verigreippiä.
No, hyvää sekin on.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

-Santtu-

Posts: 1,965

#6263 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Olin Sellossa n. klo 14 ja sinne tuli hälytystila, koko rakennus tyhjennettiin.
Meni hetki ennenkun päästiin takas duuniin koska autolla ei päässyt parkkihallista ulos.
No sitten myöhemmin huomasin Iltalehden sivuilla uutisen aiheesta, se oli kuitenkin kirjoitettu klo 11.

Tuli kai sitten 2 turhaa hälytystä teknisen vian takia muutaman tunnin sisällä..no just, ihmekkös kun vartijat ja muut ei turhaan hoputtanu ihmisiä ulos tai kattonu pahalla kun mentiin autohalliin vaikka kuulutuksessa käskettiin poistumaan kävellen lähimmästä ulko-ovesta..
Avatar
#6264 • • niomic Guest

mayah, 14.5.2007 22:07:
clipsail



Ei oo näköjään kuitenkaan kovi kiire opettelee tekstinkäsittelyy tai muita firman sisäisiä työkaluja mailin ohella :D?

Kai laitoit maililla takas et:

Ole hyvä!



noob

- Maija Officelainen
ezzy

Posts: 8,060

#6265 • • ezzy Droid-pappa

mayah, 14.5.2007 22:07:
Työpuhelu hetki sitten o_O

Ja todentotta, kello on kymmenen.

Pojilla on vissiin vähän paineita saada tarjous tämän vuorokauden puolella lähtemään.



Tolle linjalle on hienoa lähteä, kun kohta saa tehdä kaikkien duunit "koska sä osaat..." :(
Sphyxia

Posts: 3,308

#6266 • • Sphyxia Maracujá!
Heräsin keskellä yötä siihen, kun viereisen kirkon kirkonkellot alkoivat soida. Kello oli piru vie tasan 01:00 ja vieläkin maanantain ja tiistain välisenä yönä! *igor* Ihme juttu. *ding*
Epailija

Posts: 5,636

#6267 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Nukahdin tuossa rankan lomapäivän johdosta noin tunniksi sängylleni ja koska takaraivossa pyöri se tosiasia, että hirveän kauan ei ehdi nukkua, yritin ravistaa itseäni unesta hereille. Heräsinkin siinä sitten ja nousin ihan älyttömän väsyneenä sängystä (kirotut päikkärit, eivät koskaan piristä) ja kävelin kylppäriin. Peiliin katsoessani kasvot näyttivät vähän oudoilta ja tajusin, että ei suatana! Minähän nukun vieläkin! Aloin siis uudestaan pakottaa itseäni hereille. Avaan silmäni (vaivoin, sillä kirotut päikkärit eivät ole piristäneet) ja huomaan olevani takaisin sängyssäni. No nyt! Nousen ylös ja suuntaan keittiöön, mutta huomaan saman tien, että olohuoneen pöydälle on jäänyt voileipä. Voileipä? En minä ole tänään tehnyt voileipiä. Noukin sen ylös ja olen viemässä sitä roskikseen miettien, että ehkä jäänyt illalta ja yht'äkkiä minulla onkin suu täynnä leipää. Ei suatana! Minähän nukun vieläkin! Alan kakoa leivänpaloja keittiön lavuaariin ja samalla ravistelen itseäni hereille. Avaan toisen silmäni ikään kuin varuiksi. Nyt on jopa vähän pirteämpi olo (jei), mutta en olekaan sängyssäni yksin, vaan vieressä on joku minulle ennestään tuntematon naisihminen. Tähdennettäköön vielä, että molemmat ovat vaatteet päällä, eikä tilanne ole mitenkään latautunut. Vaihdan neidon kanssa muutaman sanasan (en edes muista mistä), kunnes noin kymmenessä sekunnissa minulle valkenee, että EI SUATANA! MINÄ NUKUN VIELÄKIN! Ja ei kun taas ravistelemaan itseään hereille. Avaan silmäni. Väsyttää (pirun päikkärit). Käteni on epämukavassa asennossa. CD-soitin on nukkuessani hiljentynyt. Käännän kylkeä ja kaikki tuntuu normaalilta. Olen herännyt ja tällä kertaa vieläpä ihan oikeasti.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#6269 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ezzy, 15.5.2007 19:04:
hahaha, aika epätodellista :DD



Todellakin. Minulle käy todella harvoin niin, että ylipäätään uneksin heräämisestä ja nyt tämä. Alkoi siinä loppupuolella vähän huolestuttaa, että osaanko enää herätä laisinkaan. :D

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ezzy

Posts: 8,060

#6270 • • ezzy Droid-pappa

Epailija, 15.5.2007 19:07:
---
ezzy, 15.5.2007 19:04:
hahaha, aika epätodellista :DD
---


Todellakin. Minulle käy todella harvoin niin, että ylipäätään uneksin heräämisestä ja nyt tämä. Alkoi siinä loppupuolella vähän huolestuttaa, että osaanko enää herätä laisinkaan. :D



Groundhog day all over again :D
Sallakat

Posts: 2,220

#6271 • • Sallakat jungle, baby !

Epailija, 15.5.2007 18:51:
päikkärit



hahah *nauru*
Päiväunet pitäisikin olla maksimissaan ½ tunnin pituiset, ettei nukahda liian syvään uneen. Sopivan pituiset päikkärit on taas tosi hyvät. Kuulemma parantaa muistiakin nukkua pikkaset päikkärit päivällä.
Avatar
#6272 • • niomic Guest

Sallakat, 15.5.2007 19:24:
---
Epailija, 15.5.2007 18:51:
päikkärit

---


hahah *nauru*
Päiväunet pitäisikin olla maksimissaan ½ tunnin pituiset, ettei nukahda liian syvään uneen. Sopivan pituiset päikkärit on taas tosi hyvät. Kuulemma parantaa muistiakin nukkua pikkaset päikkärit päivällä.



Just meinasin samaa lisätä, et 10-30min unet piristää kuuppaa, mutta siitä ~1,5h asti riippuen henkilöstä onki sit huonoa aikaa heräillä :)

Intissä pääsi kyllä monesti nauttimaan tuosta hirveessä univajeessa nukutusta 1h pätkästä ja sen jälkeen niin horroksessa ja pihalla ettei kyl saanu mitään järkevää ajateltua pitkään aikaan x)

Vaikutusta pahentaa vielä äkillinen herätys, jota ei välttämättä itse tajuakaan ja siinä voidaankin olla hyvissä valveuniasetelmissa.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6273 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
10-30min unet on mulle O__o eihän siinä ajassa kerkee edes nukahtamaan.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Avatar
#6274 • • Edited niomic Guest
Tulli:
nahkaiset käsilaukut 3% - fine
dvd-levyt 3,5% -fine
vaatteet 12% tai 12,2% - eeeh suger

Suugeroi varsinkin kun laskutapa on:
((kokonaishinta + lähetyskulut)*1,12)*1,22 = muchos

Onneksi sentään dollarin kurssi niin heikko et noillakin sanktioilla kehtaa viel tilailla.

edit: EU:n ulkopuolelta (josta ehkä dollaritkin kielivät :)
Avatar
#6275 • • niomic Guest

Hyzenthlay, 15.5.2007 23:23:
10-30min unet on mulle O__o eihän siinä ajassa kerkee edes nukahtamaan.



<(o.0)> eiks unet ala siitä ku nukahdat :D? Itse katson vireystilasta riippuen noin 35-40min aikaa tommosia päikkäreitä varten, ni menee yleensä aika hyvin nukahtamisaikoineen kaikkineen.
Epailija

Posts: 5,636

#6276 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

niomic, 15.5.2007 23:21:
Just meinasin samaa lisätä, et 10-30min unet piristää kuuppaa, mutta siitä ~1,5h asti riippuen henkilöstä onki sit huonoa aikaa heräillä :)



Mulla on vähän sama ongelma kuin Hyzenthlaylla, että puoli tuntia ei välttämättä riitä edes nukahtamiseen (Edit: Joo, uni alkaa siitä kun nukahtaa. I FAIL!). Nukun tosi harvoin päikkäreitä ja olen vain kerran onnistunut vetämään sellaiset päikkärit, joista herättyäni olen ollut pirteä - ne kestivät kaksi tuntia. Muuten olen pahimmillaan ollut sellaisessa koomassa, että edes liikunta ei ole hälventänyt pään sumuisuutta.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

-V-

Posts: 587

#6277 • • -V-
Lääkäri levitti hepatiittia - 1933 vuotta vankeutta
15.5.2007 15:53

Yhä uudelleen samoja ruiskuja käyttänyt espanjalaislääkäri tuomittiin tänään 1 933 vuodeksi vankeuteen ja maksamaan miltei miljoonan euron korvaukset tartutettuaan hepatiitti C:n 271 potilaalle ja aiheutettuaan neljän kuoleman.

Lääkäri Juan Maeso Velez tartutti potilaita neljässä eri sairaalassa Valencian kaupungissa käyttäessään samoja välineitä itsensä nukuttamiseen ja sitten neljälle muulle ihmiselle vuosien 1988 ja 1997 välisenä.

Hepatiitti C -tartunnan saanut Maeso käytti anestesiaa itsensä huumaamiseen.

Lääkäri kiisti tienneensä hepatiitti C -tartunnastaan mitään ja väitti saaneensa sen potilailtaan.

Maeso joutuu istumaan tuomiostaan 20 vuotta.

Hepatiitti C tarttuu pääasiassa veren välityksellä, ja se voi aiheuttaa akuutin maksatulehduksen.


http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705156113571_uu.shtml
Miinapiina

Posts: 3,494

#6278 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Epailija, 15.5.2007 18:51:

-unijuttuja-



mulle käy noin joka kerta, ku herään joltain n. kahen tunnin päikkäreiltä. heräämisestä ei tuu mitään, ja aina ku luulee, et on herännyt, ni ei sit ookkaan. *ding*

ja ihan tollassii vastaavii juttui (ku toi sun leipä ja sun muut sekoilut) tapahtuu, ku ei vaan jaksa herätä, ja aukasee silmät ja luulee sit et on hereillä vaikka onkin heti nukahtanut uudestaa. mä saatan tosi pitkään repii silmii auki, ja nukahdella välillä ja sit vihdoin ku saan itteni ylös, ni oon ihan pihalla, ja vähään aikaan ei voi tehä mitään. *nauru*

--
pinkki on pop!!!

KooKie

Posts: 4,338

#6279 • • KooKie aka. Petress Pan
Keskustelu yhden merijalkaväen sotilaspojan kanssa täällä Friscossa eilen:

Kundi: "So, you guys don't like swiss?"
Minä: "Excuse me? Why wouldn't we...? Ah you mean Swedes!"
Kundi:"Isn't it the same thing?"
Minä: "No, Switzerland is a country in central Europe next to France, Sweden is part of Scandinavia in northern Europe. But yes, we obviously hate our neighbours, Russians and Swedes, like all people do."
Kundi: "So, situating next to Russia, your country is like Ukraine?"
Minä: "...This conversation is over, it'd take all night to explain the differences between Ukraine and Finland."

Ihmeellisintä on, että se jätkä vaikutti tosissaan kiinnostuneelta. Lupasin kertoa toiste sille näitä mielenkiintoisia asioita. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

laite

Posts: 2,994

#6280 • • laite MastahWankah

KooKie, 16.5.2007 07:41:
Ihmeellisintä on, että se jätkä vaikutti tosissaan kiinnostuneelta. Lupasin kertoa toiste sille näitä mielenkiintoisia asioita. :D


Mä voin arvata mistä se oli kiinnostunut ;D

(|)