päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,937,062 views

Sand3

Posts: 1,157

#5622 • • Sand3 satuolento
Tää opn häirinnyt mua jo niin monta päivää et on sitten pakko kertoa, menin maanantaina katsomaan yhtä asuntoa ja siinä pihalla kävellessäni tajusin et ei helvetti tää on tapahtunut mulle joskus aikaisemminkin, tosin vaan unessa...Kiva ennen uni kun sain kämpän sitten *hymy*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

sapeli

Posts: 11,768

#5623 • • sapeli jokukukamikä?

Sand3, 28.2.2007 15:42:
Tää opn häirinnyt mua jo niin monta päivää et on sitten pakko kertoa, menin maanantaina katsomaan yhtä asuntoa ja siinä pihalla kävellessäni tajusin et ei helvetti tää on tapahtunut mulle joskus aikaisemminkin, tosin vaan unessa...Kiva ennen uni kun sain kämpän sitten *hymy*



Kuulostaa perinteiseltä deja vu-ilmiöltä *hymy* (http://fi.wikipedia.org/wiki/D%C3%A9j%C3%A0_vu) Itse ainakin uskon (ainakin osittain) että deja vu-kokemukset on nähty aiemmin enneunissa *hymy* *hihuil*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Dzad

Posts: 353

#5624 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Basic Element soittaa huomenna (taas) Turussa!

*whaat*

?*jiihaa*?

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Jago

Posts: 4,039

#5625 • • Jago un-trained monkee
joku lintu oli paskannu meiän partsinoven ikkunaan lennosta, silleen että se levis ihqun näkösesti*hmph*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sinza

Posts: 2,227

#5626 • • Sinza
Jahas, sitä ollaan nyt jo vuos asusteltu Vantaalla *ding*, meneepä aika nopeasti! Yhä kaiholla muistelen Lahtea *sydän**hymy*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Kolera

Posts: 4,256

#5627 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

mku, 1.3.2007 09:03:
Entäs jos enneunia ei olekaan vaan uni toteutuu joskus oikeasti. Tarkoitan siis että ei uni ole ikkuna tulevaisuuteen vaan että se itsessään voi aikaansaada tapahtuman *hymy*


mielestäni ne siltikin olis "enne"unia.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Sand3

Posts: 1,157

#5628 • • Sand3 satuolento

sapeli, 28.2.2007 16:01:
---
Sand3, 28.2.2007 15:42:
Tää opn häirinnyt mua jo niin monta päivää et on sitten pakko kertoa, menin maanantaina katsomaan yhtä asuntoa ja siinä pihalla kävellessäni tajusin et ei helvetti tää on tapahtunut mulle joskus aikaisemminkin, tosin vaan unessa...Kiva ennen uni kun sain kämpän sitten *hymy*

---


Kuulostaa perinteiseltä deja vu-ilmiöltä *hymy* (http://fi.wikipedia.org/wiki/D%C3%A9j%C3%A0_vu) Itse ainakin uskon (ainakin osittain) että deja vu-kokemukset on nähty aiemmin enneunissa *hymy* *hihuil*



Sama tuli mulle mieleen *hihu*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Auacusha

Posts: 1,097

#5629 • • Auacusha Koneradio
Aivan järkyttävä krapula *hmph*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

RiD

Posts: 2,817

#5630 • • RiD Nukemi
Dj bobo euroviisuissa!1111111




!11

!


111!

!!111!

!1!

JES!

--
*super* *possu*

Avatar
#5631 • • niomic Guest

RiD, 1.3.2007 10:23:
Dj bobo euroviisuissa!1111111




!11

!


111!

!!111!

!1!

JES!



MITÄ VIT??1324569999

Vampires are alive, they just have to survive :DDDDDDDD?

eivvvv
T0mbstone

Posts: 728

#5632 • • T0mbstone The Process.
Olipas taas antoisa tapaaminen opintosuunnittelijan kanssa. Yritin kovasti seurata yliopiston vajaita ohjeita kandidaatin tutkintoon valmistumisesta tekniikan puolelta. Ajattelin varmistaa itseä vaivaavia yksityiskohtia opintosuunnan toimistosta ja kuinkas kävikään.... opintosuunnittelija oli asioista enemmän pihalla kuin minä ja jouduin selittämään kaiken löytämäni informaation hänelle. Jätin kuitenkin valmistumisanomuksen ja yksityiskohtaisen opintosuunnitelman, missä kaikki opintopisteet on laskettu ja se aiheutti lisäkysymyksiä. Sain myös kuulla, että olen 2. henkilö kuka ylipäätään on anonut vastaavaa tutkintoa tutkintorakenneuudistuksen jälkeen.

Ei tässä auta, kun jäädä odottelemaan miten pitkään paperit kiertävät opintosuunnan sihteereiden, laitoksen johtajan, tiedeneuvoston sihteereiden, rehtorin ja opintotoimiston kautta. Lisäjännityksenä vielä yhden harjoitustyön hyväksyttäminen ja opintosuorituksen näkyminen opintorekisterissä.

Haluaisin viimein jo jonkin ammatin. *hmph*

Byrokratia ja sen parissa työskentelevät siitä pihalla olevat ihmiset. Niitä on tullut vastaan kaikissa yhteyksissä, missä on joutunut asioimaan. *sydän*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Janisa

Posts: 2,226

#5633 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mulle on taalla Amerikassa asuessani kasvanut kolmas kasi... Ihan tosi! Kaikki ne asiat ja normaalit teot mihin on aina tarvinnut vahintaan kaksi katta sujuu edelleen oikein hyvin, mutta nyt silti yhteen kateen mahtuu aina take away-kahvi... *ding* *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

lostgone

Posts: 2,493

#5634 • • lostgone
Case: puolalainen
Huomenna on yhteistyömme päättävä loppupalaveri, jonka ennakkoasetelmat ovat täydelliset: Ryhmämme hajosi kesken editoinnin! Kyllä! Taiteellisia ristiriitoja ja kommunikaatio-ongelmia niin paljon, että luokkatoverini ei enää osallistunut tekemiseen, minä ammatillisista syistä että tuottajan luvalla tehdä oma versio työstä. *hmph*
Huomenna huutoa saa siis joko minä&luokkatoverini, tuottaja, puolalainen tai opettaja.*ding*Toivon pitäväni turpani kerrankin kiinni.
*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Avatar
#5635 • • *Mirri* Guest
Tunnin pääst oltava sairaalas ja muutaman tunnin pääst leikkaus. *pökr*
Trixie

Posts: 1,342

#5636 • • Trixie
Eilinen karkkipäivä ei oikein tuntunut miltään*ding* jotenki makeiset maistu TOSI keinotekoisille ja sai aikaan huonon olon josta kärsin vieläkin. Kai se kuukaus teki tepposet eikä oikeen enää maistu, mut ei kai se ainakaan huono juttu ole...

--
face your fears and live your dreams

Hansu

Posts: 481

#5637 • • Hansu
Taidan olla todella sekaisin, mutta Antti Tuiskun Tunturibiisi on hyvä. Eikä edes hävetä sanoa tätä. o_O!
ezzy

Posts: 8,060

#5638 • • ezzy Droid-pappa
Katoin eilen idolsia ja jopa keskustelin niistä irkissä. All Time Low.


ja ps. vittu että hajotti se tulosten julkistus ja ne "jännitystauot" ARRRRRRRRRRRRRRRRGH.

ja väärä tyyppi putos prkl. Väärin pakottaa vetämään biisiä, joka ei vaan sovi omalle äänelle :(
Kristian ja Ari loisti kyllä.
ezzy

Posts: 8,060

#5639 • • ezzy Droid-pappa

niomic, 1.3.2007 12:12:
---
RiD, 1.3.2007 10:23:
Dj bobo euroviisuissa!1111111




JES!

---


MITÄ VIT??1324569999

Vampires are alive, they just have to survive :DDDDDDDD?

eivvvv



EI HAJOTUS oikeesti mikä viisu :DD kyllä se vaan on sellanen kynämies, että huh. Onneks se ei räppää enää.