päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,941,388 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#5501 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Peikkotyttö, 9.2.2007 03:35:
elämä,mikä outo sairaus se onkaan!!!11 oon ihan hämilläni ja hullaantunu siihen<3



Oh...olipa kivasti sanottu. Vaikka itselläni ei mitään sen suurempaa elämään hullaantumisen tunnetta (tällä hetkellä) olekaan, niin mahanpohjassa kouraisi, kun luin nuo muutamat lauseet.
Kriss G

Posts: 1,492

#5502 • • Kriss G Wir brauchen bass
irc gallerian päivänkuva on oikeesti aika hauska *ding*

--
DESTROY ALL HIPPIES

mariq

Posts: 2,154

#5503 • • mariq
Laitoin puheliman illalla latautumaan ja aamulla vielä yli kymmenen tunnin jälkeen lataus oli edelleen käynnissä *ding* Nyt töissä vielä puolen tunnin lataamisen jälkeen se sitten on vihdoin täynnä. o_O

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Kriss G

Posts: 1,492

#5504 • • Kriss G Wir brauchen bass

mariq, 9.2.2007 09:56:
Laitoin puheliman illalla latautumaan ja aamulla vielä yli kymmenen tunnin jälkeen lataus oli edelleen käynnissä *ding* Nyt töissä vielä puolen tunnin lataamisen jälkeen se sitten on vihdoin täynnä. o_O



Joissain puhelimissa (ainakin mun puhelimessa) latautuminen loppuu kun akku on täynnä ja alkaa uudestaan kun akkua on vähän kulunut. Eli voipi olla mahollista että oot vaan kattonu just oikeeseen aikaan että puhelin latautuu "vieläkin".

--
DESTROY ALL HIPPIES

mariq

Posts: 2,154

#5505 • • mariq

Kriss G, 9.2.2007 10:50:
---
Joissain puhelimissa (ainakin mun puhelimessa) latautuminen loppuu kun akku on täynnä ja alkaa uudestaan kun akkua on vähän kulunut. Eli voipi olla mahollista että oot vaan kattonu just oikeeseen aikaan että puhelin latautuu "vieläkin".


Mä mietin tota, mutta yli puolen tunnin ajan vilkuilin puhelinta aamulla, ja pohdiskelin että ei se uudelleen lataus välttis niin kauan kestäisi.. Ehkä sitten kuitenkin kesti.. mene ja tiedä.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#5506 • • Peikkotyttö
tajusin et oon eläny kohta kaks vuorokautta yhdellä sämpylällä O__o bisseä on sitten vastaavasti mennyt paljon. Mut eipä oo kyl oikein nälkä vieläkään,ei vaan huvita syyä.

--
Groove is in the Heart

onni3mk

Posts: 3,973

#5507 • • onni3mk Onni on.
Mun tekee mieli Runebergin torttua *ding*

--
Onni on.

Sinza

Posts: 2,227

#5509 • • Sinza
Mua pyydettiin eilen yhden lapsen kummiks *ding*. No pakkohan se oli suostua! Outoa tosin.. *nauru*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Dana

Posts: 647

#5510 • • Dana
Sain tänään ehdotuksen joka (jos sen hyväksyn) tulee muuttamaan mun elämäni AIVAN TÄYSIN. Kaikki mitä tiesin menee koetukselle, ja uusi alku on edessä.. vähän pelottaa. mulla on tässä pari kk aikaa ja sitten pitäisi päättää seuraavat 2v elämästäni!! KUINKA JOKU VOI PYYTÄÄ SUA TEKEMÄÄN NOIN?! *whaat*
Dana

Posts: 647

#5511 • • Dana

Kirsikka, 8.2.2007 23:15:

---

-nips naps-
Meille on vauva tulossa, ja kyllä se saa nalleja ja leikkiautoja sukupuolesta riippumatta, mutta kyllä mä ainakin innoissani ryntäsin heti ostamaan sukupuoleen sopivia vaatteita, kun saatiin ultrassa sukupuoli tietää.



ONNEA!! *plur**jiihaa*
remotion

Posts: 5,283

#5512 • • remotion nostatus guru
kävin systerin kans tossa lähikaupas ni joku pappa oli saanu sydärin tms sairaskohtauksen, no se sitte virallisesti kuoli siihen meidän eteen kassalle. pari ambulanssia ja medihelikin siinä oli.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#5513 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Heh, multa kysyttiin eilen leffaan mennessä, et oothan yli 15? *hih* must on ihan mukavaa kun paperit kysytään viina ostaessa, mut toi meni jo vähän överiks *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

anniharha

Posts: 1,937

#5514 • • anniharha
Meillä oli tuhotulva o_O
Kylppärin lattiakaivo oli taas päässyt jäätymään, kämppis meni suihkuun ja seuraavaks pääsinkin uimaan eteisen läpi *lmao*

--
and though my words could save the world they never come out right

Jocular

Posts: 1,359

#5515 • • Jocular Janni
Näin juuri kuvamateriaalia perjantaisista tupaantuliais/synttäri-kekkereistä *eiei* Jos mul on oikeesti tollanen nauru ni pitää lopettaa nauraminen tai vähintää käydä leikkaamas äänihuulet. Hävettää. *uuh*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

r0n

Posts: 2,258

#5516 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Jouduin just tilaamaan ambulanssin *whaat*
Vanhukselta jalka petti.

--
6er reihe

bubbelgum

Posts: 2,477

#5517 • • bubbelgum ~sylikissa~
Oma pää, ja sen sisäiset ajatukset...
Ei tiiä pitäskö olla *plur* vai *nyyh* vai jotain ihan muuta. Sekavaa. *ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

larzizi

Posts: 1,661

#5520 • • larzizi
Maailman pienuus yllätti mut taas *ding* Kaveri näytti yhden kaverinsa kuvan ja bongasin häneltä ryhmäkuvan, jossa taas puolestaan oli mukana yksi mun kaveri *whaat*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.