päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,465 views

bubbelgum

Posts: 2,477

#3701 • • bubbelgum ~sylikissa~
Miten joku osaa olla niin ymmärtäväinen. *ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

pupuankka

Posts: 869

#3702 • • pupuankka poly-wtf?!
Oon rekkautunut tänne tasan kolme vuotta sitten *ding*

Siis kolme vuotta ilman elämää... se tekee 1096 päivää ja 26304 tuntia *whaat*

*igor*
nomic

Posts: 4,120

#3703 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
En ole vieläkään kerinnyt nukkumaan. Taidan valvoa iltaan/nukkua päivällä pienet päiväunet, jotta saisi unirytmin taas kohilleen. *ding*
MaSari

Posts: 1,986

#3704 • • MaSari space jammer
TÖÖT *ding* Enpähän oo nukkunu viime yönä juuri ollenkaan. Oliko täysikuu? äsken pääsin kotiin sukuloimasta ja heti piti mennä vessaan. Oksetti, kun en oo nukkunu kunnolla. Ihme tööt olo kyllä.. vähän liiakseenkin *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Verano

Posts: 4,649

#3705 • • Verano Merituuli

mayah, 16.6.2006 12:28:
Yks tyttö soitti äsken, että hänen osoitteensa on muuttunut. Outoa tässä on se, että tyttö asuu mun entistä Helsingin kämppää vastapäätä o_O Siis mun osoite oli 30 A 67 ja se asuu 30 A 68:ssa. Pieni maailma O_o



Kai kysyit, et onko siellä ollut nykyään hiljaisempaa ja rauhallisempaa kun sä oot muuttanut pois.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3706 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Verano, 16.6.2006 12:36:
---
mayah, 16.6.2006 12:28:
Yks tyttö soitti äsken, että hänen osoitteensa on muuttunut. Outoa tässä on se, että tyttö asuu mun entistä Helsingin kämppää vastapäätä o_O Siis mun osoite oli 30 A 67 ja se asuu 30 A 68:ssa. Pieni maailma O_o

---


Kai kysyit, et onko siellä ollut nykyään hiljaisempaa ja rauhallisempaa kun sä oot muuttanut pois.



Hähää *nauru*

Maija sai näpeille *tirsk* Ei kuulu enää sitä jatkuvaa jumputusta ja eläimellistä jousien kirskumista *pahis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3707 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

alphamagic, 15.6.2006 16:40:
Töissä on asiakaspalvelu- ja myyntilinja jotka molemmat on auki. Jos ihminen soittaa asiakaspalvelulinjalle ja haluaa tilata, pitää puhelu yhdistää myyntiin. Ja tottakai mie vastaan siihenkin puheluun *eiei*
Vähän aina väki ihmettelee että "etkös sinä juuri yhdistänyt eteenpäin..."
KYLLÄ, mutta tämä on kaytäntö *nauru*



Toi kyl kuulostaa jo harvinaisen typerältä *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3708 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

kumimuumi, 15.6.2006 16:11:
"Minne sä olitkaan lauri menossa?" "Konefestareille." "Joo se on menossa konefestareille. Siel on varmaan traktoreita ja semmosta."

Hauskaa!



=DDDDDD *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

dncr

Posts: 249

#3710 • • dncr aika notkee
Joskus sitä tuntee olonsa niin naiseksi... *justjoo* netti alkoi oikkuilee ja taistelin sen kans melkein kaks tuntia, ku yhteys oli mut asetukset pepuilleen... ehti siinä monta vittusaatanaa päästä...

...sitten mies käveli koneen luo ja netti alkoi toimia alle 30 sekunnissa... *whaat**ding**blush*

--
The love we give away is the only love we keep.

lostgone

Posts: 2,493

#3711 • • Edited lostgone
Moon järkyttynyt.*justjoo*
Jostain kumman syystä joku englantia puhuva tyttö alkoi valokuvaamaan minua eilen illalla metrossa parin penkkirivin päästä. Mitä pahaa mä mahdoin tehdä? Ja sit q sillä oli kasa kavereita ja nekin alkoivat porukalla katsoa minua.. eikö ne tiedä tiedä metromatkustamisetikettiä? Jeesus..onneksi mulla oli ees aurinkolasit etten liikaa ahdistunut tapahtuneesta..
*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Mimir

Posts: 1,366

#3712 • • Mimir Rouva Yninä

alphamagic, 15.6.2006 16:40:
Töissä on asiakaspalvelu- ja myyntilinja jotka molemmat on auki. Jos ihminen soittaa asiakaspalvelulinjalle ja haluaa tilata, pitää puhelu yhdistää myyntiin. Ja tottakai mie vastaan siihenkin puheluun *eiei*
Vähän aina väki ihmettelee että "etkös sinä juuri yhdistänyt eteenpäin..."
KYLLÄ, mutta tämä on kaytäntö *nauru*



Mä oon töissä sairaalassa ja meillä on vierekkäin kanslian puhelin ja potilaspuhelin. Potilaspuhelin on siis se, mihin soitetaan jos tahdotaan puhua potilaiden itsensä kanssa [huoneiden puhelimiin ei ole suoria numeroita, ne täytyy yhdistää siitä kanslian kautta]. Usein käy sitten niin, että omainen soittaa kanslian puhelimeen, minä vastaan ja selitän, että nyt täytyy soittaa toiseen numeroon. Sitten ne soittaa toiseen numeroon ja vastaan siihenkin ja ne kans ihmettelee, että enkös mä juuri sun kanssa puhunut, siinä saa sitten aina selitellä, että "joo nää puhelimet on tässä vierekkäin mutta pystyn yhdistämään huoneisiin vain tästä" *hih*

--
[Wings are growing on her.]

m1kk3

Posts: 5,560

#3713 • • Edited m1kk3 no-life
mä nukuin äsken puolentoista tunnin päikkärit ja näin sinä aikana kahta eri unta jotka muistan tosi elävästi, kun en yleensä niitä unia muista muuten koskaan o_O

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Lauruska

Posts: 821

#3715 • • Lauruska nihkee
Sain kans soiton työpaikast ja nyt o haastattelu huomen. En edes muistanut että olin sellasta työtä hakenut..
Lash!

Posts: 57

#3716 • • Lash! Lost soul
Sunnuntaina tuli soitto tuntemattomasta firmasta ja työ tarjous.. meni olo vähä o_O
mistä ne sai ees mun yhteys tiedot ku kuitenkin ollut nykyisessä hommassa jo 2 vuotta..
ei en ottanut hommaa vastaa vaikka se oliski kiinnostunut.. tykkään liikaa nykyisestä hommastani

Tänään semmonen söpö tyttöihminen katto mua silmiin ja HYMYILI... kai mie siinä punastuinkin..
coolcat82

Posts: 771

#3717 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Joku heebo ajeli äsken mun perässä catepillarilla o_O Emmä oikee tiedä et mitä se koitti vai eikö se osannu käyttää sitä vaan..pelottavaa *igor*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

kAiStA

Posts: 229

#3718 • • kAiStA
Huomasinpas, että vaikka kuinka elää tiiviissä parisuhteessa, ei tarvita kuin pieni hiipuminen suhteessa, kun jo antaa ajatusten laukata muilla mailla vierahilla. o_O

--
Let the music be your only God..

Saarre

Posts: 1,151

#3719 • • Saarre
entiiä missä asiayhteydessä mutta joku pikkumuksu huus äske pihalla : " ISSKÄÄ MIKSETSÄ ANNA MUN KÄYTTÄÄ KAMAA!" *ding*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Jutu

Posts: 3,054

#3720 • • Jutu Blondi
Mulla on palanut oikea käsi ja vasen jalka, mutta muuten oon ihan valkonen *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.