päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,879 views

wiwi

Posts: 1,575

#3661 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Bio, 6.6.2006 14:43:
Kumma miten oon tullu kahvin orjaksi O_o

Jätin ruokatauon kahvin juomatta ja puolen tunnin päästä iski kauhee väsy.. tänään pitäis mennä salille töiden jälkeen ja aattelin jo et meen kotiin vaan nukkuu. Äsken 5 min sit join kupin kahvia ja tittididii! oon ihan uus ihminen.. ja ei yhtään väsytä ja todellakin olen menos salil *lmao*



Joo, tiedän mistä puhut. Äiti pakko-opetti mut kahvin orjaks pari vuotta sitten kun tuppasi koeviikolla aina väsyttämään. Jossain vaiheessa sitä sitten alkoi koulussa huomata, että jo tunnin jälkeen oli sellainen todella voimaton ja valju olo jos jätti kahvin juomatta. Iltapäiväkahvista puhumattakaan.

Ja tällaisina päivinä kun on töissä vähän hiljaisempaa, tulee helposti kumottua pannullinen kahvia huomaamatta. *justjoo*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

dncr

Posts: 249

#3662 • • dncr aika notkee

Verano, 6.6.2006 15:10:
---
dncr, 6.6.2006 15:09:
Ne oli tykästyny kato muhun niin paljo et oli tulos moikkaa laruun mua! *lmao*

---


Samaa olin sanomassa, muttei silti naurata kyllä.



Noi ei kyllä... se on harmi että ton kokonen eläin on lähes aina pakko lopettaa asutusalueille tullessa... :(

--
The love we give away is the only love we keep.

Verano

Posts: 4,649

#3663 • • Verano Merituuli
Ihmettelin, että onko se yksi viimevuotinen vasa kävellyt Rautatiekatujen kuilua pitkin Kaisaniemeen, ja sieltä tosiaan oli mennyt. Uineet Laruun ja sieltä tämä yksi poloinen mennyt hautausmaan kautta kiskoja pitkin Kaisaniemeen. Toiset kaksi sitten ammuttiin tosiaan Larun edustalle, kun olivat sillä suunnalla poukkoilleet Länsiväylällä ja pihoissa etc.
IInesAnkka

Posts: 656

#3664 • • IInesAnkka

Remotion, 5.6.2006 23:50:

hyvät uutiset:
saat tulla mullekin siivoomaan koska vaan ;PP

huonot uutiset:
sä oot huomenna tod.näk ihan kuollu



Hei tänks! *joo* Olit muuten oikeassa, oon ihan finaalissa...
Cloudberry

Posts: 493

#3665 • • Cloudberry

Epailija,
Tai sitten...



*lmao*

Huonot sarjikset vetoaa aina.. *reps* *nauru*
Max Cannonin Raakaa lihaa- sarjassa on aika hervotonta jumala-läppää kanssa. *joo*

Mutta oikeasti, Jumalalla on pirun huono huumorintaju, kyllähän mää sen tiiän... *pepsodent*
IInesAnkka

Posts: 656

#3666 • • IInesAnkka
Liikkeen ikkunan ohi käveli mies, joka oli SININEN *whaat*
Elmiira

Posts: 1,446

#3667 • • Elmiira
Poliisi-setä ja -täti toi just naapurin tytön ja
jonkun sen kaverin kotiin. Typy on muistaakseni
12wee tms. Uteliaisuus herää väkisinkin *ding*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

muksu

Posts: 563

#3668 • • muksu LAPANEN
. pihaan ajoi just palo auto, kolme paloMIESTÄ ryntäsi haavin kanssa pihalle ja meni naapuriin.

Lepakkoa pelastaan.

--
*..ota löysin rantein, älä jännitä!!!!*

Epailija

Posts: 5,636

#3669 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.
Kutsu vapaaehtoisiin kertausharjoituksiin - _taas_. "Ni kunde inte delta till maj övningen men efter att ha granskat våra listor vill vi ge er ännu en chans att komma med i..." Eikö siellä listoissa muka lue, että unisempaa ja auktoriteetittomampaa mosuria ei hevillä löydy? :D Taitavat olla epätoivoisia.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

wiwi

Posts: 1,575

#3670 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Epailija, 7.6.2006 13:37:
Kutsu vapaaehtoisiin kertausharjoituksiin - _taas_. "Ni kunde inte delta till maj övningen men efter att ha granskat våra listor vill vi ge er ännu en chans att komma med i..." Eikö siellä listoissa muka lue, että unisempaa ja auktoriteetittomampaa mosuria ei hevillä löydy? :D Taitavat olla epätoivoisia.



Mutta tuostahan pitäisi olla otettu. Eikö ne nimenomaan halua hyvää hyvyyttään antaa sulle mahdollisuuden osallistua? :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Epailija

Posts: 5,636

#3671 • • Epailija Physicist, 2nd class.

wiwi, 7.6.2006 13:47:
Mutta tuostahan pitäisi olla otettu. Eikö ne nimenomaan halua hyvää hyvyyttään antaa sulle mahdollisuuden osallistua? :D



SA ei tee mitään hyvää hyvyyttään. :D Onhan se sinällään kiva, että haluavat mut osaksi kansainvälistä kriisinhallintajoukkoa, mutta musta tuntuu ettei niillä ole sen kummempaa käsitystä siitä kuka mä oikeasti olen. Katsovat vain niitä ties minkä perusteella annettuja arvosanoja ja unohtavat, että mä olen se tyyppi joka nukahti aina kun oli mahdollisuus. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

wiwi

Posts: 1,575

#3672 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Epailija, 7.6.2006 14:01
SA ei tee mitään hyvää hyvyyttään. :D Onhan se sinällään kiva, että haluavat mut osaksi kansainvälistä kriisinhallintajoukkoa, mutta musta tuntuu ettei niillä ole sen kummempaa käsitystä siitä kuka mä oikeasti olen. Katsovat vain niitä ties minkä perusteella annettuja arvosanoja ja unohtavat, että mä olen se tyyppi joka nukahti aina kun oli mahdollisuus. x)



En epäile. Katsoin vaan tuota kutsun kirjoitusasua; kun nyt et toukokuussa päässytkään, niin ei hätää, vielä on mahdollisuus! Ain`t that nice:)

Ai aina kun oli mahdollisuus? Kuulostaa vaaralliselta.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Epailija

Posts: 5,636

#3673 • • Epailija Physicist, 2nd class.

wiwi, 7.6.2006 14:15:
Ai aina kun oli mahdollisuus? Kuulostaa vaaralliselta.



No eihän se ole vaarallista, jos kyseessä on mahdollisuus nukahtaa. Tai no, onhan se teoriassa mahdollista nukahtaa kesken ampumaharjoituksenkin, mutta tarkoitin lähinnä venähtäneitä odotuksia, taukoja, venematkoja ja sen sellaisia. =)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Elmiira

Posts: 1,446

#3674 • • Elmiira
Kaksi asiaa:

1) Aamulla joku otus sukeltelemassa ojassa *ding*
Oli aika söpö, varmaan piisami.

2) Kadonnut ihminen *ding*
Tilasin toimistolle viime viikolla tulostuspaperia ja
tänään joku äijä tuli sitä tuomaan, mutta se oli tullut
väärästä paikasta sisään. Hänet oli opastettu oikeaan
paikkaan, jonka hän oli kuulemma jo tiennytkin.
(Miksi meni väärään paikkaan aluksi, en tiedä?)
Mutta setä ei koskaan saapunut paikalle.

4 tunnin odottelun jälkeen soitin paperin toimittajalle,
et mihin se mies katos, kun meiltä loppu paperi ja mua
mulkoillaan pahasti sen takia... Nainen sai hysteerisen
naurukohtauksen ja lupas selvittää asiaa. No se ei ainkaan
tänään selvinny...

Et kiitti vaan "paperisetä" ohareista, 170 vihaista ihmistä
on mun kimpussa sun takia! *igor*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

RainChild

Posts: 909

#3675 • • RainChild
Jännittää ihan sikana *hikoil**ding*

--
Rainchild is back home

Amuck

Posts: 2,396

#3676 • • Amuck dub-i-dub

IInesAnkka, 6.6.2006 16:31:
Liikkeen ikkunan ohi käveli mies, joka oli SININEN *whaat*


Ei se ollut mies, se oli smurffi <3

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3678 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja


Bio, 6.6.2006 14:43:
Kumma miten oon tullu kahvin orjaksi O_o

Jätin ruokatauon kahvin juomatta ja puolen tunnin päästä iski kauhee väsy.. tänään pitäis mennä salille töiden jälkeen ja aattelin jo et meen kotiin vaan nukkuu. Äsken 5 min sit join kupin kahvia ja tittididii! oon ihan uus ihminen.. ja ei yhtään väsytä ja todellakin olen menos salil *lmao*



Ei toi kuulosta viel mun mielestä kovin pahalta *vink* Siinä vaiheessa kun tarttee puol litraa kahvia, että olo on jotenkin edes normaali, on ehkä joku addiktio jo *nauru* Mun tuli alotettua lukiossa oikein kunnolla toi kahvinjuonti, ja ilman sitä ei kyllä enää herää :/

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Amuck

Posts: 2,396

#3679 • • Amuck dub-i-dub
Istuskelin Blankon terassilla ilta-auringosta nauttien, kun torilta päin alkoi kuulua ihme rummutusta ja laulantaa. Luulin ensin että jotkut hipit ovat siellä pitämässä jotain marssia, mutta kohta ohi sambasi liuta vähäpukeisia tyttöjä, oikein poliisisaattueessa. :D Tuli kyllä vähän sellainen mitä vittua -olo, kuinka Turussa joku mitään jaksaa tempaista. Täysin puun takaa tuo. Hyvin heilui kyllä pyrstö likoilla!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

martina

Posts: 1,875

#3680 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
joukko pikkupoikia juoksi tänään duunissa miestenvessaan ja kun mentiin kattoo mitä ne siellä touhuaa, niin siellähän oli hurjat vesipyssysodat meneillään.. *nauru*
..ja mähän sain tietty siivota jäljet...*igor*