päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,939,334 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3561 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Mitäh, ai on suomi voittanu euroviisut *nauru* kaikkee sitä kuulee...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

KooKie

Posts: 4,338

#3562 • • KooKie aka. Petress Pan
Hyvä huomata, että muuallakin Euroopassa on kyrpiinnytty euroviisuihin. IMO jotenkin tuntuu, että Lordin pisteet oli hyvin pitkälti protestiääniä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Android

Posts: 3,908

#3564 • • Android

KooKie, 21.5.2006 10:34:
Hyvä huomata, että muuallakin Euroopassa on kyrpiinnytty euroviisuihin. IMO jotenkin tuntuu, että Lordin pisteet oli hyvin pitkälti protestiääniä.



Protestia mitä vastaan?
KooKie

Posts: 4,338

#3565 • • KooKie aka. Petress Pan

Android, 21.5.2006 10:55:
Protestia mitä vastaan?



Euroviisuja kokonaisuudessaan. Onhan ne jo suhteellisen nähty juttu.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Android

Posts: 3,908

#3566 • • Edited Android

KooKie, 21.5.2006 11:14:
Euroviisuja kokonaisuudessaan. Onhan ne jo suhteellisen nähty juttu.



No itse en jaksa uksoa että osallistujamaat haluaisivat protestoida Euroviisujen olemassaoloa vastaan. Kyllähän ne näköjään vielä ihmisiä kiinnostavat, eikä vaikuta siltä että millään tavalla vähemmän kuin aikaisemmin.
KooKie

Posts: 4,338

#3567 • • KooKie aka. Petress Pan

Android, 21.5.2006 11:55:
---
No itse en jaksa uskoa...



Niin no luuloistahan tässä keskustelemme, eipä sitä varmasti voikaan sanoa.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

-Milian-

Posts: 79

#3568 • • -Milian- anuslima
En nyt haluaisi kehua itseäni, mutta ennen kisoja sanoin kavereille ihan tosissani et lordi tulee ainakin kolmen parhaan joukkoon ja tulihan se.

Perustelut siihen oli se, että ne on niin omalaatusia ja jotain mitä viisuissa ei ole nähty. Tosin luulisin että tämän jälkeen tulee paljon Lordin tyylistä, ei välttämättä heviä mutta jotain naamiota ja tollasta. *piis*
Freja

Posts: 8,775

#3569 • • Freja Sihteeri
Siis TÄH, onko Suomi vasta kolmatta kertaa kiekkohistoriassaan MM-pronssiottelussa? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nectarine

Posts: 475

#3570 • • Nectarine Rouva T
päätin yhtääkkiä, että haen elokuussa kouluun takaisin, toivottavasti pääsen *hymy*

--
Prinsessa Ruusunen

alphamagic

Posts: 3,628

#3571 • • alphamagic
Miun olo *ding*
Henkisesti ja fyysisesti.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

ezzy

Posts: 8,060

#3572 • • ezzy Droid-pappa
laitetaan tää nyt tännekin, oli sen verran O_o vaikka kuinka olis "hahmo" ja "läppää":

dfgbsadfgadfvadfvadv

Posts: 282

#3573 • • dfgbsadfgadfvadfvadv Evil Genius
lauantaimakkara on SAIRAAN HYVÄÄ... pannulla paistettuna NAM

--
-=Relic=-

andi--

Posts: 1,381

#3574 • • andi-- lunttu

Relic, 23.5.2006 13:09:
lauantaimakkara on SAIRAAN HYVÄÄ... pannulla paistettuna NAM



Heiiiii loistava idea, pitääki testata! *slurps*

--
- RAAH -

Fresia

Posts: 764

#3575 • • Fresia vähän outo
Opintopisteitä rekisterissä 70 tältä vuodelta ja 8 vielä tulematta *ding* Missä välissä mä oon noi tehnyt... tuntuu et aika ois mennyt enimmäkseen stressaamiseen, 2,5 tunnin ruokataukoihin kavereiden kanssa, opiskelijabileisiin, darrapäiviin, klubbarissa tai yleensäkin netissä hengailuun ja yleiseen apaattiseen seinään tuijottamiseen tenttiin lukiessa/tehtäviä kirjoittaessa...

Hih, en valita *hymy*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Avatar
#3576 • • ALIEN Guest

alek száhala, 21.5.2006 01:09:
Marsista löyty elämää.




.........................................__.....................................................
................................,-~*`¯lllllll`*~,...............................................
..........................,-~*`lllllllllllllllllllllllllll¯`*-,.......................................
.....................,-~*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll*-,...................................
................,-*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.\....................................
...............;*`lllllllllllllllllllllllllll,-~*~-,llllllllllllllllllll\..................................
...............\lllllllllllllllllllllllllll/..........\;;;;llllllllllll,-`~-,..............................
................\lllllllllllllllllllll,-*.............`~-~-,(.(¯`*,`,...............................
.................\llllllllllll,-~*.........................)_-\..*`*;..)...........................
..................\,-*`¯,*`)..............,-~*`~................./.............................
...................|/.../.../~,.......-~*,-~*`;................../.\...........................
................../.../.../.../..,-,..*~,.`*~*.................*...\...........................
.................|.../.../.../.*`...\..............................)....)¯`~,...................
.................|./.../..../........).......,.)`*~-,............/....|..)...`~-,...............
................././.../...,*`-,.....`-,...*`....,---......\..../...../..|...........¯```*~-,,,,
................(...........)`*~-,....`*`.,-~*.,-*......|.../...../.../...........\............
..................*-,........`*-,...`~,..``.,,,-*........|.,*...,*...|..............\...........
.....................*,.........`-,...)-,................,-*`...,-*....(`-,............\.........
......................f`-,..........`-,/...*-,___,,-~*....,-*......|...`-,............\.......
Jutu

Posts: 3,054

#3577 • • Jutu Blondi
Tää on sekä päivän :) että o_O, mutta iskä tänään sano mulle, että mun pitäis käydä optikolla ja silmälääkärillä kysymyssä laserleikkauksesta. Siis, se maksais suurimman osa (tietenkin maksan itse osan) jos jotenkin tuon asian saisi järjestettyä. Tuli aika wtf -olo kun se soitti ja ilmotti asiasta. Ja kun kuitenkaan ei ole kyse mistään halvasta jutusta... *ding**iloinen**sydän*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

ezzy

Posts: 8,060

#3578 • • ezzy Droid-pappa

mayah, 24.5.2006 00:10:
Tajusin äsken, että vuonna 1990 syntyneet täyttää parin vuoden päästä 18 vuotta o_O

Pitäisköhän mun päivittää näkemystäni, et "justhan ne meni ala-asteelle"?



Sama homma mulla. "kasikasi" kuulostaa about 12-vuotiaalta noin yhtäkkiä....mut ne ajaa jo autolla O_o

Olen virallisesti tulossa vanhaksi.
ella_

Posts: 1,329

#3579 • • ella_

Relic, 23.5.2006 13:09:
lauantaimakkara on SAIRAAN HYVÄÄ... pannulla paistettuna NAM



ei... älä tee sitä!

--
Elementary, my dear.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3580 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
kohta kolmen viikon biletauko. Teen jo jotain omaa henkilökohtaista ennätystä *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D