päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,938,592 views

leka

Posts: 373

#3401 • • leka anteeksi olen eläin
Nyt luulen jo nähneeni kaiken! Syntetisaattoreistakin myydän demoversioita*whaat**ding*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Miika

Posts: 893

#3402 • • Miika

leka, 19.4.2006 20:23:
Nyt luulen jo nähneeni kaiken! Syntetisaattoreistakin myydän demoversioita*whaat**ding*



Tottakai niitä voidaan myydä siten että ostat myöhemmin lisää ominaisuuksia kun perustoiminnot loppuu kesken, sekä kovo- että softapuolella. Ja sitten on demokäytössä olleita kappaleita :)
Fresia

Posts: 764

#3403 • • Fresia vähän outo
Huomenna enkun koe. Olin unohtanut kokonaan koko jutun *ding* Toivottavasti siin ei oo kuin noita monisteiden juttuja, ehkä ne vie ehtii tässä selaamaan läpi *justjoo* En oo ees käynyt noilla luennoilla, joten kokeesta pitää saada tietty osuus oikein, et saan suorituksen koko kurssista...

Onneks enää pari tehtävää tekemättä, ja sit on opiskelut tältä vuodelta ohi. Mä alan jo söhläämään asioissa niin pahasti, että tauko lukemisesta tulee tarpeeseen *hih*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

extramppa

Posts: 217

#3404 • • extramppa hengailija

Juhgu, 18.4.2006 10:44:
Mökiltä saaren rannasta löytyi tämmöinen:



Mun mielestä toi näyttää siltä Alienin munasta syntyvältä oliolta, joka kiinnittyy ihmisen naamalle. Varsinkin toi 2. kuva.

Se on varmaan se.
nomic

Posts: 4,120

#3405 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
mut ryöstettiin äskön. *ding* *nauru*
noo, pojat teki suoritusta ja sai saaliiksi vanhan kulahtaneen lompakon ja 1,7e rahaa. onneksi ei ollut mukana kännykkää, pankkikorttia tai henkkareita :P
Avatar
#3406 • • Edited astaroth Guest

Nomic, 24.4.2006 23:30:
noo, pojat teki suoritusta ja sai saaliiksi vanhan kulahtaneen lompakon ja 1,7e rahaa. onneksi ei ollut mukana kännykkää, pankkikorttia tai henkkareita :P


aika paska tsägä. pystyykö ton aikana edes pitämään pokkaa? *nauru*

lähetääks metskaa ne jätkät? ne tarvii opetuksen! ;)
nomic

Posts: 4,120

#3407 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

astaroth, 24.4.2006 23:33:
---
aika paska tsägä. pystyykö ton aikana edes pitämään pokkaa? *nauru*

lähetääks metskaa ne jätkät? ne tarvii opetuksen! ;)


Kyl siinä säikähti, kun kummiskin oon asunut tällä alueella joku 11 vuotta, eikä koskaan tapahtunut tommosta. vasta kun lähin takas himaan päin, tajusin ettei ne saanut oikeastaan mitään
-jes, pankkikortti on himassa
-jes, henkkarit on himassa
-jes, puhelin on himassa
-hmm...mitä ne sai?
*loading... ... ...*

*nauru*
Avatar
#3408 • • astaroth Guest

Nomic, 24.4.2006 23:40:
Kyl siinä säikähti, kun kummiskin oon asunut tällä alueella joku 11 vuotta, eikä koskaan tapahtunut tommosta. vasta kun lähin takas himaan päin, tajusin ettei ne saanut oikeastaan mitään


kaikkein härskeintä ois mennä ostaa niiltä reppanoilta paril eurol se lompakko takaisin *lmao*
Freja

Posts: 8,775

#3409 • • Freja Sihteeri
Havahduin siihen että katselin vuokra-asuntoja Vaasasta *whaat* *eikä*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Zeratul

Posts: 1,170

#3411 • • Zeratul Captain miserable
Oikeestaan jo eilisen.. Päivällä ulkona häröillessäni bongasin about kilsan päästä kotoa "ystäväpuiston". Olin et mikääh? *whaat* Ja se on ollu siinä vuodesta -85! Miten tollasen on voinnu missata? *ding*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Fresia

Posts: 764

#3412 • • Fresia vähän outo
Oi voi, meni lauantain aikataulut vähän vituilleen *ding* Nyt pitää vaan toivoa ettei sada kaatamalla, kukaan ei oo myöhässä mun muutosta, saan pakattua kaiken la-aamuun mennessä, jopa sängyn omiin muoveihinsa ja tän koneenkin laukkuunsa, tavarat kannettais tosi nopeeta, mä imuroisin tän kämpän tooosi nopeeta, oisin kolmessa paikassa yhtä aikaa...ja...tohon se sit kaatuu *eikä*

Pakko jättää etkoilut vähiin, vuokraemännän luokse on pakko mennä käymään ja uudessa kämpässä on pakko olla ottamassa tavaroita vastaan yms. Ois noi kaikki paikat ees lähellä toisiaan tai ois mulla auto. Mutta kaikki eri puolilla Tamperetta ja bussi kuljettaa *hmph*

Ei se mitään ei, toivon vaan ihmettä tai teleporttauksen (tai vastaavan mahdollisuutta) *justjoo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Kaizu

Posts: 194

#3413 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Katselin tossa hetki sitten keittiön ikkunasta ulos ja huomio kiinnitty nuoreen kundiin joka oli palaamassa ilmeisesti koulusta kotiin. Jätkä käveli takapihalla olevaa semmosta pitkää mäkeä alaspäin ku yhtäkkiä se alkaa liukuu sitä alas kengillään. Tuli sellainen hölmistynyt olo ja rupesin kattelee et onks sil dekki alla tau luistimet jaloissaan. Sitten kun se mäki loppui se jatkoi vaan kävelyä ihan normaalisti ja seuraavassa mäessä alkoi liukuminen taas, ilmeisesti kengissä oli jotkut pyörät.
Päivän O_o etten tommosia ole ennen nähnyt *hih*

--
PaartiPaarti

enrg

Posts: 2,040

#3414 • • enrg

Kaizu, 27.4.2006 13:56:
Katselin tossa hetki sitten keittiön ikkunasta ulos ja huomio kiinnitty nuoreen kundiin joka oli palaamassa ilmeisesti koulusta kotiin. Jätkä käveli takapihalla olevaa semmosta pitkää mäkeä alaspäin ku yhtäkkiä se alkaa liukuu sitä alas kengillään. Tuli sellainen hölmistynyt olo ja rupesin kattelee et onks sil dekki alla tau luistimet jaloissaan. Sitten kun se mäki loppui se jatkoi vaan kävelyä ihan normaalisti ja seuraavassa mäessä alkoi liukuminen taas, ilmeisesti kengissä oli jotkut pyörät.
Päivän O_o etten tommosia ole ennen nähnyt *hih*



Näin noita kenkiä singaporen lentokentällä viime kesänä ja ihmettelin moisia. Niis on yks rulla pohjassa, joka tulee sentin verran ulos pohjasta. Enpä muistanut koko kapistuksien olemassaoloa ennenkuin luin sun tarinan.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3415 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
"George Takei, ‘Mr. Sulu,’ says he’s gay" *pökr*

http://www.msnbc.msn.com/id/9845944/


Edit: Meinasin perustaa tästä oman topikinkin *tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Oneiros

Posts: 644

#3416 • • Oneiros x)

enrg, 27.4.2006 15:45:
---
Kaizu, 27.4.2006 13:56:
...
Päivän O_o etten tommosia ole ennen nähnyt *hih*

---

Näin noita kenkiä singaporen lentokentällä viime kesänä ja ihmettelin moisia. Niis on yks rulla pohjassa, joka tulee sentin verran ulos pohjasta. Enpä muistanut koko kapistuksien olemassaoloa ennenkuin luin sun tarinan.



Ne olis niinku Heelysit. Loistovehkeet, tarvii vaan vähän totuttelua. Ja joo, kokoja löytyy aikuisillekin. ;) (Mut ei se rulla kyllä ihan senttiä tule ulos pohjasta...)

http://www.popgadget.net/images/heelysskateshoe.jpg

--
Space, while it seems to go on and on forever,
actually has a gorilla throwing barrels at you at the end.

enrg

Posts: 2,040

#3417 • • enrg
ok. noihan ne on.. sentti oli sellainen heitto vuodentakaisesta muistikuvasta*hymy*
anniharha

Posts: 1,937

#3418 • • anniharha
Ymmärrän suklaanhimon ja ymmärrän pizzanhimon ja ymmärrän aika paljon muutakin, mutta miten mulla voi olla toista päivää peräkkäin kamala himo kauraleipään?! *whaat* Joo-o, kauraleipään *joo**nauru*

--
and though my words could save the world they never come out right

bubbelgum

Posts: 2,477

#3419 • • bubbelgum ~sylikissa~
Erään ihmisen kommentti:
"Susta pitäis tulla Dj, sä oisit siinä varmaan tosi hyvä." *ding*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#3420 • • Galadhan Guest
Viides kuumetta nostava flunssa syksyn jälkeen. *ding* Mitähän tälle keksis syyksi kun verikokeissa ei näy mitään. Stressin vaihtelu? *nuha*