päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,935,903 views

-Kerttu-

Posts: 4,542

#321 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*:
Sain tänä aamuna tosi omituisen tekstiviestin ihmiseltä jota en edes tunne, mutta se tietää mut... Ihan ku jotkut menneisyyden haamut yrittäs vapautua kaapeistaan ja mä en halua niitä enää nähdä. *uuh*



Hui..*ding* mä haluun kuulla tästä kaiken..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

domi

Posts: 7,069

#322 • • domi Työn sankari.
Tuli tänä aamuna sairaalan synnytysosaston ohi kulkiessani tosi vahva deja vu-tunne, ilmeisesti alitajunta muistaa jotain 22 vuoden takaa^^
Optik

Posts: 1,691

#323 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Nimeni löytyy sellaisien kurssien nimilistoilta, mitä en ole edes valinnut, saatikka edes pidettäisiin tietojenkäsittelyä opiskeleville..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Nacu

Posts: 1,293

#324 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Otin kullasta kaulaotteen yöllä *hih*
Näin unta, että tappelin työpaikan vartijan kanssa, kun se yritti käpelöidä... *ding*
Taidettiin säikähtää molemmat aikalailla...*plur*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Saara

Posts: 1,954

#325 • • Saara #2970
Huomenna pitäis tulla rahaa kelalta, mutta kun on lauantai ni ne rahat tulee vasta maanantaina.
Miten mulla on sellanen muistikuva et niiden pitäis tulla edeltävänä pankkipäivänä, ainakin ennen on kait(?) ollu niin.
No kohtahan on jo kuitenkin maanantai

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Late

Posts: 3,441

#326 • • Late team Lasse
Mun ainoa varastettu puhelin on löydetty. Kys vehje pöllittiin 19.01.2003 rusheissa joten aika ihme että se nyt ilmaantu. *nauru*
Tuskin sillä mitään enää tekee mutta meenpähän silti hakemaan sen poliisiasemalta.
Karski

Posts: 6,049

#327 • • Karski Pomon kätyri

Late:
Mun ainoa varastettu puhelin on löydetty. Kys vehje pöllittiin 19.01.2003 rusheissa joten aika ihme että se nyt ilmaantu. *nauru*
Tuskin sillä mitään enää tekee mutta meenpähän silti hakemaan sen poliisiasemalta.



Tollasta tapahtuu; kaverin '01 automurron
yhteydessä pöllitty läppäri löytyi alkukeväästä
yhden kotietsinnän yhteydessä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Jna

Posts: 613

#328 • • Jna
Mun 10 vuotta sitten varastettu pyörä oli löytynyt keväällä Hyvinkäältä, ja poliisit soitti että mitäs tehdään ku pyöräs on täällä.
Hiukan ihmettelin, mutta sanoin että oon kyllä saanu siitä jo vakuutuksesta rahat takas, joten poliisi siihen että Ok, pyörä on siis vakuutusyhtiön, kyseli mikä yhtiö mutta enhän minä sitä tiennyt, koska kun se varastettiin olin jotain 14v ja vanhemmat sen hoiti.

No nyt sitten pari viikkoa sitten ne soitti taas, että mitäs tälle sun pyörälle tehdään ku täällä se vaan lojuu..Hms..
Sanoin että olen saanut siitä kyllä vakuutuksesta rahat ja että mulle jo kerrran on sanottu että se on vak.yhtiön pyörä..
No sit poliisisetä tajusi ja sanoi homma hanskassa--> pyörä meni varmaan huutokaupattavaksi...

Kaikki tämä siksi, että pyörä oli vakuutusmerkattu...

Vois kai sanoa: parempi myöhään kuin ei milloinkaan...*muhaha*
La Petite

Posts: 1,160

#329 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Eilen illalla jo nukahdettuani tunsin kasvoillani jotain, avasin silmät ja näkökenttäni täytti suunnattoman kokoinen hämähäkki...
Huusin kauhuissani apua ja sitä sainkin... Kultsi tuli pistää valot päälle... Ja yllättäen mitään hämähäkkiä ei näkynyt mailla halmeilla.... *poks*
*lmao*

--
Rem tene, verba seqventur

innae

Posts: 1,377

#330 • • Edited innae PaskaJätkä
Tos mein kadulla lähitalojen penskat pitää mielenosoitusta varmaan vanhemmilleen, ”Leikki on lasten työtä”. Pitätisköhän mun mennä pitämään omani niiden viereen ja huutamaan ”Yötyöläisille päivisin nukkumarauha, penskat olkaa hiljaa”?

--
PaskaJätkä

Amma

Posts: 2,383

#331 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
innae, Joo kannatetaan! *aplodit*

--
*etsiskel*

Fyrisch

Posts: 4,525

#332 • • Fyrisch
hmm, tähän aikaa jo hereil, ja viel sunnuntaina Ò_ó
hemuz

Posts: 2,178

#333 • • hemuz kätevä emäntä
Mul on korvatulehdus. lastentautiko o_O no oonki tällänen penska sit vissii aina 4rever.
Dementation

Posts: 2,892

#334 • • Dementation wednesday?
Tää on viidessadas viesti jonka kirjoitan klubituksen foorumiin...
Olenpa taas jauhanut kummasti paskaa reilussa puolessa vuodessa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#335 • • *Mirri* Guest
Ömm...Mullon tollanen laite jossa on dvd ja vhs samassa. Äsken kattelin leffaa vhs:ltä ja yht äkkii toi laite katkasee leffan poikki, heittää ruutuun ton normaalin sinisen dvd taustan ja alkaa paukuttaa musaa täysillä. Kurkkaan sinne dvd puolelle eikä siel o ees levyy sisässä. No nyt se sitte tossa soittelee musaa eikä anna mun enää kattoo sitä leffaa. En ees tiedä omistavani tällasta ”levyä”, mutta hyvältä tää kuulostaa... *nauru* Eli siis ööö... Oonko mä tyhmä vai onko toi laite sekasin? *ding*
Avatar
#336 • • *Mirri* Guest
no nyt mä tajusin..Oommä ehkis pikkasen verran tyhmä. *iloinen* Toi masiina on siis nauhottanu tolle vhs:lle jonku levyn jota oon kuunnellu. Ja luonnollisesti toi sininen dvdtausta on tossa ku se on ollu siin sillo ku äänitys ollu päällä. *nauru* Mut myönnettäköön silti etten tienny et toiki o mahollista.. *blush* No mutta...sainpaha jonku hyvä mixin tässä samalla eli kiitos vaan sille joka on tän tähä onnistunu nauhottaan. *nauru*
Karski

Posts: 6,049

#337 • • Edited Karski Pomon kätyri
Duunikaveri löysi mun kuvan yhden saitin otsikkopalkista

huom! k-18 materiaalia
http://www.lets-get-naked.com/hello.html

*igor*

Ilmeisesti deviantartista kaivettu *ding*
Pitäsköhän olla oikeen imarrreltu ku siin
o kuitenki oma naama ja kaikkee *lmao*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#338 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

*Mirri*:
no nyt mä tajusin..Oommä ehkis pikkasen verran tyhmä. *iloinen* Toi masiina on siis nauhottanu tolle vhs:lle jonku levyn jota oon kuunnellu. Ja luonnollisesti toi sininen dvdtausta on tossa ku se on ollu siin sillo ku äänitys ollu päällä. *nauru* Mut myönnettäköön silti etten tienny et toiki o mahollista.. *blush* No mutta...sainpaha jonku hyvä mixin tässä samalla eli kiitos vaan sille joka on tän tähä onnistunu nauhottaan. *nauru*




*nauru* *nauru* *nauru* Mitähän me ollaan sunnuntaina sun luona räpelletty!!?? *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

anqqa

Posts: 4,035

#339 • • anqqa tirehtööri

Tres:
Duunikaveri löysi mun kuvan yhden saitin otsikkopalkista

huom! k-18 materiaalia
http://www.lets-get-naked.com/hello.html

*igor*



:DD loistava <3

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!