päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,936,798 views

ezzy

Posts: 8,060

#241 • • ezzy Droid-pappa

äm:
Kaikenlaisia yhdyssana- ja muita kirjoitusvirheitä sitä on nähty, mutta että ihminen kirjoittaa sanan SADETTAKKI kahdella teellä, kuten lausuttaessa... *ding*



ja tuo lausuntatapakin on vain eteläsuomalsilla käsittääkseni, nimittäin itse en tuota tapaa käytä ja muijakaveri keljuilee siitä aina.

Esimerkkinä meillä on aina sana ”hernekeitto”, jonka hän (vantaalainen) lausuu HERNEKKEITTO ja minä (porilainen), lausun HERNEKEITTO.
KaveriTavara

Posts: 440

#242 • • KaveriTavara pyryharakka
poltinpa tupakkaa ja huomiotta puolet tulipäästä tipahti mun jalalle huosujen päälle. huomasin sen kun mun jalkaa alkaa polttaa ja panikoin äkkiä tulen pois huosuistani. jalassani on nyt pieni ”palon jälki” mutta housuissa ei ole yhtään mitään jälkeä.....
miten tämä on oikeen mahollista???*ding**hih*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Apo

Posts: 1,574

#243 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

toshbi:
jalassani on nyt pieni ”palon jälki” mutta housuissa ei ole yhtään mitään jälkeä.....
miten tämä on oikeen mahollista???*ding**hih*



Tulipää ei ollut tarpeeksi kuuma suhteessa housujen kankaan syttymispisteeseen ja/tai tulipäästä lähtevä lämpö siirtyi kankaan läpi (eikä jäänyt kuumottelemaan kangasta) ja aiheutti polttomerkin.
KaveriTavara

Posts: 440

#244 • • KaveriTavara pyryharakka

Apo:
---
toshbi:
jalassani on nyt pieni ”palon jälki” mutta housuissa ei ole yhtään mitään jälkeä.....
miten tämä on oikeen mahollista???*ding**hih*

---


Tulipää ei ollut tarpeeksi kuuma suhteessa housujen kankaan syttymispisteeseen ja/tai tulipäästä lähtevä lämpö siirtyi kankaan läpi (eikä jäänyt kuumottelemaan kangasta) ja aiheutti polttomerkin.



kiitoksia, nyt olen taas astetta viisaampi(?) *kiitoskiitos*

--
hyvässä lihassa ei harmita

Apo

Posts: 1,574

#245 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Löysin 500mk lipaston alta kirjekuoressa. vois vissiin siivota useammin tai ainaki paremmin *ding*

ja toshbille varoituksesi että toi oli aika hatusta vedetty ”viisaus” et caveat emptor *nauru*

[muokattu 21.7.2004 02:16]
sapeli

Posts: 11,768

#246 • • sapeli jokukukamikä?
nukuin 18 tuntia... mut ei oo mitenkään outo tai flunssanen olo... *ding* no, olihan se aika kivaa *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-lera-

Posts: 394

#247 • • -lera-
mul on hyvä olo vaik eilen tuli vähän otettua... outoa *ding* ja kohta töihin *justjoo*
lohikarme

Posts: 1,730

#248 • • lohikarme RitariVittupää
Tämä topic *ding*

--
Qualis artifex pereo

Violette

Posts: 102

#249 • • Violette Humppamuija

lohikarme:
Tämä topic *ding*



J-jotain v-vikaa? *iloinen*

--
C'est le dernier qui a parlé qui a raison de toute façon...

Leppäkerttu

Posts: 225

#250 • • Leppäkerttu
löysin aamulla laukusta kumiankan, jolla on aurinkolasit*ding*
BuBu

Posts: 509

#251 • • BuBu
Kymmen vuotta kun on juonut alkomahoolia niin on kuulemma doku o_O
Eli vielä 5vuotta meitsillä vapaata viinan kittaamista jäljellä *hahjust*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Avatar
#252 • • astaroth Guest

BuBu:
Kymmen vuotta kun on juonut alkomahoolia niin on kuulemma doku o_O


Mistä tämä tuli? Millä perusteella? Ja kuinka usein tuon 10 v:n aikana pitää juoda? Tuskin kuitenkaan itse juot joka päivä...?
BuBu

Posts: 509

#253 • • BuBu

Astaroth:
Mistä tämä tuli? Millä perusteella? Ja kuinka usein tuon 10 v:n aikana pitää juoda? Tuskin kuitenkaan itse juot joka päivä...?


Tämä tuli suoraan ventovieraan suusta, hotellin aamupalalla, sivukorvalla kun kuuntelimme.. Elikkäs en osaa tarkemmin sanoa *hih*
Niin ja en toki juopottele sentään joka päivä *känni*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Kriss G

Posts: 1,492

#254 • • Kriss G Wir brauchen bass

BuBu:
Niin ja en toki juopottele sentään joka päivä *känni*



Niinhän sä väität! JUOPPO!

--
DESTROY ALL HIPPIES

äm

Posts: 2,376

#255 • • äm
Heräsin siihen, että puhelin soi toisessa huoneessa. Ajattelin, että en nouse, kun en kuitenkaan kerkeä vastaamaan. Niin yleensä käy. Toinen sulkee aina just, kun saa kännyn kätöseen.
Köllin ja kuuntelin pirinää. Päätin nousta. Kiidin toiseen huoneeseen ja ... (rumpujen päristelyä)... seuraa tarinan ihmeellinen vaihe: ehdin vastata!

”Oooooh”, huutaa kansa ja taputtaa karvaisia käsiään *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

cheat

Posts: 796

#256 • • cheat
Täysin tuntematon ihminen näytti mulle keskisormea autosta tullessaan mua vastaan, enkä edes liikenteessä tehnyt mitään joka olisi siihen oikeuttanut. *ding*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

nigel

Posts: 792

#257 • • nigel

mayah:
Nyt palan halusta tietää KUKA SOITTI??



mä veikkaan jotain lehtimyyjää..
totuus kuiteski on se ett kaikki tärkeät tai mukavilta ihmisiltä olevat puhelut katkee just ku painaa vihreetä luuria.
nigel

Posts: 792

#258 • • nigel

mayah:
mutta parempi tämäkin kuin täysi epätietoisuus äm:n puheluhistoriasta!



kait on vaa pakko luottaa.
*justjoo* :)
ezzy

Posts: 8,060

#259 • • ezzy Droid-pappa

cheat:
Täysin tuntematon ihminen näytti mulle keskisormea autosta tullessaan mua vastaan, enkä edes liikenteessä tehnyt mitään joka olisi siihen oikeuttanut. *ding*



Itselleni käynyt samat motarilla O_o