päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,940,180 views

Fresia

Posts: 764

#2402 • • Fresia vähän outo
Äiti. Haluavat kuulemma maksaa mulle influenssa-rokotteen siitä huolimatta, ettei se ees välttämättä tehoa. Porukoilla ei vaan oo varaa lähtee ees Kuhmoon sukuloimaan, si ne ostaa mulle rokotteen...*ding*

Suuri vaivautunut olo tulee siitä, että lainasin juuri eilen porukoilta rahaa laskuihin, enkä pysty maksamaan sitä ennen kuin joulukuussa takaisin. Ehkä ei pitäis miettiä ja vaivautua, vaan olla iloinen siitä, että ne välittää *blush*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#2404 • • Freja Sihteeri

RantaPallero, 24.10.2005 16:54:
Captain Jack on kuollut... *igor*



EI! *nyyh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#2405 • • ezzy Droid-pappa
http://www.tietoyhteiskunta.fi/=uutiset/169245

Artikkeli harvinaisen täynnä ilmaa ja ristiriitoja...

"HDTV-lähetykset eivät tosin ole käytännössä laajemmin mahdollisia vuosiin. Maksullisia kanavia tarjoava Canal Digital aloitti syyskuun alussa HDTV-lähetyksiä tarjoavan elokuvakanavan"

Miten niin eivät ole mahdollisia, jos Canal Digital juuri aloitti niiden lähettämisen? WTF people *toktok*
Miksan

Posts: 1,464

#2406 • • Miksan

ezzy, 25.10.2005 00:23:
Miten niin eivät ole mahdollisia, jos Canal Digital juuri aloitti niiden lähettämisen? WTF people *toktok*


Laajemmin mahdollisia.
Elikkä ei oo hetkeen valtakunnallisilta kanavilta.
ezzy

Posts: 8,060

#2407 • • ezzy Droid-pappa

Miksan, 25.10.2005 00:28:
---
ezzy, 25.10.2005 00:23:
Miten niin eivät ole mahdollisia, jos Canal Digital juuri aloitti niiden lähettämisen? WTF people *toktok*

---

Laajemmin mahdollisia.
Elikkä ei oo hetkeen valtakunnallisilta kanavilta.



Miten "valtakunnallista" sen pitää olla? Saahan Canal Digitalin näkymään lähes missä vaan jo nyt. Yle ja muut ovat vielä pitkään kivikaudella, kun keskittyvät vanhentuneeseen digitv-tekniikkaan.
Ladydee

Posts: 29

#2408 • • Ladydee Foreplay Vs. Fairplay
Uutislehti100, 25.10.2005, sivu 16,
Tekstiviestikuvat:
Kuvaaja: ? Paikka: Helsingin Keskusta
Mitä Kuvassa?: DJ Admin Van Buuren ja fanit keskustan yökerhossa..

Ja itse kuva esitti tietysti ARmin Van Buurenia soittamassa studio 51:ssä.. Että sillälailla toimittajat taasen osasivat ja tiesivät hommansa...

--
You don't need eyes to see, you need vision...

clupipeipe

Posts: 323

#2409 • • clupipeipe
Kummaa, miten fiilikset Jonkun suhteen voi vaihtua laidasta laitaan about tunnissa *igor*
Fyrisch

Posts: 4,525

#2410 • • Fyrisch

Ladydee, 25.10.2005 12:59:
Uutislehti100, 25.10.2005, sivu 16,
Tekstiviestikuvat:
Kuvaaja: ? Paikka: Helsingin Keskusta
Mitä Kuvassa?: DJ Admin Van Buuren ja fanit keskustan yökerhossa..

Ja itse kuva esitti tietysti ARmin Van Buurenia soittamassa studio 51:ssä.. Että sillälailla toimittajat taasen osasivat ja tiesivät hommansa...



Duh, se koko läppä on lukijan lähettämä johon toimittajat ei voi pahemmin vaikuttaa..

Mut joo, repesin samalle kuvalle :DDDDD kaikki siin eturivis "iiiik almin koske mun kättää pliiiiiz" *pissistel*
onni3mk

Posts: 3,973

#2411 • • onni3mk Onni on.
Korsossa on enemmän talvi kun muualla pk-seudulla. Tai ainakaan Myyrmäessä tai edes Tikkurilassa ei oo niin paljon lunta kun Korsossa. Ja tääl on enemmän pakkastaki, kaikki kadut ihan jäässä *ding*

--
Onni on.

ezzy

Posts: 8,060

#2412 • • ezzy Droid-pappa

mayah, 27.10.2005 17:54:
"Nää lääkkeet saattaa vaikuttaa vähäsen reagointikykyyn, et autolla ajoa kannattaa sitte harkita"

[iso]AI VÄHÄSEN?[/iso]

Mä en ikinä nuku päikkäreitä. IKINÄ. Reilu tunti ton lääkkeen ottamisen jälkeen mä tipahdin aivan täysin ja nukuin kolme tuntia ja sittenkin heräsin, koska oli aivan pakko lähteä koiran kanssa ulos. o_O

Oon varmaan huippuseuraa tulevina päivinä.



toleranssit on kaikilla kovin erilaisia. Mä tipahdan parista Sirdaludista, mitä tulee joskus popsittua jumitukseen.
Jutu

Posts: 3,054

#2413 • • Jutu Blondi
Saunalahdelta tuli tänään viesti, että mun ilmaset viestit on käytetty. Ja mulla ei oo koskaan ennen ylittynyt se tuhannen viestin raja *ding* Onneksi kohta vaihtuu kuukausi.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

embie

Posts: 531

#2415 • • embie Shwoopsie poo

Pablo, 27.10.2005 19:04:
---
Juhgu, 27.10.2005 16:35:
Hiton iltalehti ja iltasanomat ja niiden otsikot :D nolasivat suomen aika tehokkaasti conanissa *nauru*

---


Se oli hemmetin hyvä jakso! *nauru*



Perhana, että oon missannu...ja tää tuli varmaankin jo uusintana tänään päivällä?? prkl! *grr*
BuBu

Posts: 509

#2416 • • BuBu

mayah, 27.10.2005 17:54:
"Nää lääkkeet saattaa vaikuttaa vähäsen reagointikykyyn, et autolla ajoa kannattaa sitte harkita"

[iso]AI VÄHÄSEN?[/iso]


Jeppp.. Mäki oon ollu ihan tokkurassa koko viikon *haukottel*
Tänään kävin uudestaan lääkärissä ja ei muuta kun lisää tabuja nassuun..

sniff sniff *ankka*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Karvinen

Posts: 699

#2417 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Kuulin tänää ettei mun laajakuva telkkari ookkaa laajakuva *ding*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

ezzy

Posts: 8,060

#2418 • • ezzy Droid-pappa

Jutu, 27.10.2005 19:00:
Saunalahdelta tuli tänään viesti, että mun ilmaset viestit on käytetty. Ja mulla ei oo koskaan ennen ylittynyt se tuhannen viestin raja *ding* Onneksi kohta vaihtuu kuukausi.



tuhat tekstaria kuussa, tsiisus *whaat*
Jutu

Posts: 3,054

#2419 • • Jutu Blondi

ezzy, 27.10.2005 19:42:
tuhat tekstaria kuussa, tsiisus *whaat*


No nimenomaan! Elämä on.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

onni3mk

Posts: 3,973

#2420 • • onni3mk Onni on.
Virolaisen 54 kysymystä sisältävän testin mukaan mä oon hiljanen ja huomaamaton hiiri *ding* Ja nörtti *nauru*

--
Onni on.