päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,937,001 views

ezzy

Posts: 8,060

#2281 • • ezzy Droid-pappa
toi on kyl niin "morjens"-tasoa toi video... "hmm, yes....i think Italy..."
Apo

Posts: 1,574

#2290 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

John, 7.10.2005 11:06:
Voi herra jumala! Kyllä mä tiesin että jenkit ovat idiootteja, mutta en olisi uskonut tilannetta ihan noin pahaksi.



Aika ö-luokan journalismia tuo pätkä. Itse en yleistäisi tommosen "huumoripätkän" viestiä kattamaan kaikkia jenkkejä. Enemmän huolestuttaa mm. Bushin jumalan tehtävät.
kilobitti

Posts: 2,419

#2292 • • kilobitti 1-2-3 techno
Testasin huvikseni Massive Attackin "100th window" levyn konvertoimista mp3:seksi. CDex ei edes huomannut että levy on kopiosuojattu*hih*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

liikkuva muna

Posts: 2,652

#2293 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Tää nyt ei oo mikään päivän o_O, vaan on itse asiassa ollut jo viimeiset 7000 vuotta (eikä tuskin kiinnosta ketään muuta kuin minua). Sumerin kielen metaforisuudella ja humoristisuudella ei ole rajoja:

giš-nu-zu 'neitsyt' (kirjaimellisesti: penis-ei-tietää)
munus-kar-kid 'huora' (kirjaimellisesti: nainen-markkinapaikka-olkimatto)

Lauseoppikin jaksaa ihmetyttää:

ì-du8 é-gal šeš lú-gal-lak-ak-a 'kuninkaan veljen palatsin portinvartija'
(kirjaimellisesti: hän-avaa talo-suuri veli mies-suuri-sen-sen-sen)


nimim. kyseisen kielen kurssia suorittamassa.
KooKie

Posts: 4,338

#2296 • • KooKie aka. Petress Pan
Näin unta yhdestä meidän koulun söpöstä datis pojasta. Siinä unessa sitten joku ihan random äijä tuli sanomaan kesken meidän herkän hetken, että "Mitäs hittoa, eihän Juli oo mikään herkkä tyttö ja sellasenhan sä halusit." Siinä jäi sitte Juli aika kylmäks loppupeleissä. Herätessä oli aika powned olo. *toktok* Pitäisköhän mun alkaa herkemmäks, kun sen puute verottaa mun hupia jo unissakin? *hmph*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

sapeli

Posts: 11,768

#2297 • • sapeli jokukukamikä?
Tää on nyt jo vanha juttu mut unohdin mainita täällä - yks mun kaveri ei siedä sulanutta juustoa... *ding* Mistä myös seuraa että tämä inhoaa pizzaa! *whaat* Aivan ennenkuulumatonta *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fresia

Posts: 764

#2298 • • Fresia vähän outo
Mun serkku, joka joskus ei tajunnut konemusan päälle, on ihan fiksahtanut siihen nyt *ding* Ei mikään huono käänne *iloinen*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

mekaanikko

Posts: 1,176

#2300 • • mekaanikko don selecta

Apo, 7.10.2005 11:19:
Aika ö-luokan journalismia tuo pätkä. Itse en yleistäisi tommosen "huumoripätkän" viestiä kattamaan kaikkia jenkkejä.



Ahem, toi pätkä on vissiin The Today Show'sta joka on siis huumori-, ei uutisohjelma. =) Tosin kommentit voi olla ihan aitoja, mut taatusti reippaasti asiayhteydestä irroitettuja.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia