Replying to päivän o_O:
mikke, 28.10.2009 22:35:
Janina Fry:n (entinen Frostell) nimeä kantavaa vaatemallistoa myydään pilkkahintaan ROBINHOODISSA Luulis olevan jotenkin nöyryyttävää entiselle huippumallille...
mut eiks ne janinan tuotesarjat oo nimenomaan tokmanni-ketjulle tarkotettukin...
muoks....
Miten Janina F positioituu?
Ensiajatus Janina F mallistosta lehtiartikkelin kuvauksen perusteella voisi olla, että kohderyhmänä ovat Ravintola Teatterin terassilla viihtyvät naiselliset kolmekymppiset naiset, jotka mielellään assosioituvat Janina Frostelliin. Kokonaisuudessa yhdistyvät varmasti H&M:n tapaan sekä populaarimuoti että vetovoimainen tähti.
Karu totuus paljastuu kuitenkin Me-lehden artikkelin viimeisessä lauseessa:
Janina F by Janina Frostell vaatemallistoa myydään yksinoikeudella Tokmanni-konsernin myymälöissä, mm. Tarjoustalossa
Janinan vaatemallisto on siten positioitu suoraan tuotteen elinkaaren loppuun: jättimäisiin halpahalleihin, joissa vaatteita myydään vieri vieren Adidaksen tarjouslenkkareiden kanssa. Luulisi, että Janina Frostell on brändinä ja nimenä sitä luokkaa, että sen merkkisiä vaatteita voisi myydä yksinoikeudella esimerkiksi Stockmannilla tai miksipä ei lokaalin kampanjan muodossa Hennes & Mauritzilla?
http://fastandloud.blogspot.com/2007/08/janina-frostell-ja-tuotteen-elinkaari.html