Iceage 9.1.2004 @ Kotka

24 posts, 2 pages, 3,786 views

IsmoSimo

Posts: 295

#21 • • IsmoSimo
Oli kyl erihyvä meininki vaikka paikka olikin Livari ja itse olin aika humaltuneessa tilassa...Cosmikki yllätti ja Jay Mellin loisti*jiihaa*
Kiitosta vaaan *pihkassa*
CM

Posts: 1,507

#22 • • CM
Tosi kivaa oli! :)

Paikalla oli tosi paljon sakkia. Ainut miinus tietty turistit, jotka tuli pyytämään ties mitä tiskiltä.
Harmi etten kerenny paikalle riittävän ajoissa kuuntelee Ismon settiä, mutta loppuosa kuulosti kyllä erittäin namilta. Jay Mellin soitteli erinomaista musaa ja klasareita lopussa, kyllä maistui!
Mut kiitos paikalla joranneille, tutuille ja uusille tuttavuuksille ja Ismolle vielä paljon onnea! :)

Itse soitin kutakuinkin tämmösen setin:
.LNG - Inter City (Lange mix).
.Boss@Nova - Stone Cold.
.Castaneda - Floor Control (John Askew remix).
.Insigma - Avalon.
.Moogwai - Neon (Kansai remix).
.unknown - untitled (Cosmicman Dark remix).
.Gouryella - Gorella.
.Mauro Picotto - Planet.
.Cosmicman - I Love You (Cosmicman Trance remix).
.Dreas - Sonic Rush.
.unknown - untitled.
.Green Atlas - Circulation.
.unknown - untitled.
.Matti Laamanen - Flakes.
Jää

Posts: 336

#23 • • Jää
Kiitos, Kiitos kaikille kemuista oli uskomattoman kivaa! ja ISO kiitos illan esiintyjille, jotka teitte illasta ikimuistoisen! Erittäin rapean kuuloista settiä tuli Cosmicmanin ja Jay Mellinin suunnalta! THANK U!

Nestetasapaino oli senverran hyvin hoidettu et oli jälkeenpäin tukkakipeä parin päivän ajan!
Iso kiitos myös Artolle ja antOnille ilman teidän apua ei iltaa olis pystynyt järjestämään!

JA kaikille niin monille tutuille ja myös uusille naamoille jotka olitte saapuneet paikalle *hali*!


KIITOS JA KUMARRUS*plur**pihkassa*

Jäämies Ismo