wanhan - laserpoint 15.2

42 posts, 3 pages, 13,444 views

Mice

Posts: 402

#21 • • Mice .: unique :.
heh.. mitäs se cosmikki on oikein riehunut..? *hymy*

--
This won\'t hurt, I promise..

Avatar
#22 • • Lexus Guest
Onpa negatiivistä jengiä, mul on ainaki ollu tosi siistii jo kolmena vuonna laserpointissa ja jos jengi ei diggais ni ei kai se täynnä aina olis???

Nähdään siellä..

P.S. Äänet on ihan yees.. ainaki paremmin soi ku himassa.

*hih**hih**hih*
scobl

Posts: 755

#23 • • scobl
Laserpoint 15.02.02 review by Scobl:

Yritän löytää sanat ja kertoa minkänlaista se oli siellä:
Niille jotka eivät jaksa lukea koko juttua voin kertoa että oli mahtavaa!!

Saavuin Vanhan ovelle klo 22:10 ja olin sisällä klo 22:30. Jono ei ollut kovin pitkä, varmaan 20 metriä, mutta oli porukkaa joilla ei ollut papereita mukana, joten se hidasti jonon kulkua. Ovella liput vaihdettiin laseriin ja "pluton" flayeriin :) Ihmettelin että tällä lippuhinnalla silti piti maksaa narikasta... Klo 22:30 oli jo aika paljon porukkaa sisällä, mutta eniten porukkaa saapui 23 jälkeen.

Musiikki oli soittamassa kolmessa huoneessa: kahdessa baarissa ja isossa salissa. En oikein ehtinyt kuunnella baareissa soitettua musiikkia koska menin heti saliin. Kun tulin saliin siellä oli soittamassa DJ Tab ja Orkidea alkaisi soittamaan puolen tunnin kuluttua. Ajattelin verrytellä hieman Tabin soundeilla ja ennen kuin se lopettaa käydä baarissa hakemassa juotavaa (ajattelin olutta). Tapahtuikin niin että Tabilla oli paras kohta menossa enkä pystynyt lähtemään (oli aika melodista). Yhtäkkiä DJ Orkidea ilmestyi ja pisti todella melodisen ja rytmisen setin pyörimään. Silloin tiesin etten pysty lähtemään vieläkään (jalat oli liikkumassa vain musiikin tahtiin, eikä baari ilmeisesti kiinnostanut niitä :D ) Muistan sitten tanssivan 2 tuntia putkeen. Orkidea kyllä osaa pistää jalat ja ajatukset (mielikuvituksen) liikkumaan!

Silloin salissa oli jo niin paljon porukkaa ettei pystynyt vapaasti liikkumaan, mutta ei se haitannut: put your hans up in the air now! :D Kannattaa kyllä mainita lasertykin! Se oli sairaan makea! Se piirsi sellaisia kauniita kuvia, aaltoja, kuutioita ja jopa eläimiä :D Äänenlaadusta voisin myös kertoa sen ettei se ollut oleenkaan kauhea niin kuin joku minulle kertoi. Periaatteessa kaikki riippui siitä miten lähellä lavaa olet. Jos lähellä niin ei oikein kuulu korkeat äänet, vaan enimmäkseen basso, mutta mikä basso sitten!!! Lattia tärisi niin että tuntui kuin olisi maanjäristys meneillään :D Niin ja jos seisoo keskellä salia, kuuluu molemmat sekä korkeat että matalat äänet ihan hyvin! En ole hifiman, joten seisoin ihan eturivissä :)

Muistaakseni seuraavaksi alkoi soittamaan DJ Pietari, silloin päätin sanoa jaloilleni että haluan baariin ja tällä kerralla ne suostuivat :D Matkalla baariin päätin olla ostamatta mitään alkoholia, oli jo sairaan hauskaa! Ostin litran "jäävettä" : hanavesi
johon on lisätty jäitä :D = 1 Join veden ja takaisin tanssimaan! Tässä vaiheessa muu porukka oli aika kännissä ja lattia oli täynnä tuoppeja ja jäännöksiä tuopeista :D eli lasisirpaleita. En muista kuinka kauan olin tanssimassa Pietarin soundeissa, mutta sitten ilmestyi illan odotettu vieras: Sergei Pímenov! Siitä alkoi paras musiikkikokemukseni! Miten se pyöritti niitä levyjä ja mitä musaa se soitti! Loistava setti! Silloin oli samantekevää että jalat on kipeät!! Resurectionin jälkeen kaveri lavalta pyysi että kaikki joilla on laseri (eli meilkein jokaisella) osoittasi sillä yhteen discopalloon. Se oli mahtava näky! Se otettiin kuvallekin! Se oli todella mielenkiintoinen ilta varmaan myös paikallisille DJille. Olisi kivaa saada settinsä mp3na tai levyllä!

Pääsin kotiin taksilla, nukuin 2 tuntia 25 min ennen kuin piti herätä ja lähtemään kirjoittamaan java -koetta :D

Tansittua tuli 6 tuntia putkeen :D
Afterparty olisi kyllä hyvä tai ainakin jos bileet olisi 12 asti :D Aamulla bussissakin olin heilumassa musiikin tahtiin :DDD

Odotan niiltä jotka menee tänään (16.2) no moreen samanlaista tarkkaa kuvausta :D Have a lot of fun!
Scobl

--
bred na net

Mice

Posts: 402

#24 • • Mice .: unique :.
Thanks Scobl for complite review.. *cool*

--
This won\'t hurt, I promise..

cterror

Posts: 138

#25 • • cterror
saattans mä missaan KAIKEN!!!:. ärrrmurrr...

viimevuonna wanhalla oli ihan kivaa. muistaakseni. ehkä. toivottavasti. ja nyt ei voinut tulla. puupi mun pitää varmaan tehdä joku hki reissu lähiaikoina. etten yhtäkkiä tu hulluksi;)*pahis*

--
Ellet pidä jalanjäljistä naamallasi. miksi makaat maassa?

Avatar
#26 • • juhani_phs Guest
vois melkeen kuvitella, että Scobl on lukenu mun ajatukset paitsi,
että mä otin alkoholia ja olin viis minsaa myöhemmin sisällä.
eli kuten aikaisemmin mainittiin Laserpoint oli tänä vuonna mun
mielestä ihan helvetin hyvä. Pimenov ja Orkidea, huh huh,
niiiiin hyvää settii. Dr. Bone kuulosti myös hyvältä, vaikka en ehtinyt
paljon sen settii kuunnella.
9/10


(muokattu 17.2.2002 15:37:30)
peikko

Posts: 110

#27 • • peikko
Olin tulossa sinne vähän myöhässä eikä ilman ennakkoo päässy enää sisään
*voiei**häh**igor**suru**piru**hngh**hmph**mur**dissaa*

--
-Peikko tanssi tanssitaan ja ruokopilli soi-

scobl

Posts: 755

#28 • • scobl
Oliko kaikki liput myyty? heh *iloinen*

--
bred na net

Yohanna

Posts: 137

#29 • • Yohanna
Voi pikku peikko raukka.. tais sulla silti olla onnistunut ilta !? Onneks en lähtenyt laaseriin yrittää myöhemmin, mielessä kyllä kävi..*hmph*

--
-Yo

Timce

Posts: 5,381

#30 • • Timce
miten joku voi tanssia 6 tuntia putkeen?? Joopa joo...Itse varmistin sisäänpääsyn ostamalla sen ennakkolipun ja menemällä sinne "jonoon" jo klo. 22:30..isoksi hämmästykseksi,tuota paljon mainostettua jonoa ei ollutkaan ja sisällä oli hiljaista kuin siellä kuuluisassa huopatossutehtaassa.

No pikimmiten Tabia kuuntelemaan ja siinä sitten rakastuin mieheen oikein urakalla...I mean the way he played...U know?? ja vielä perään Orkidean illan multi-huipennus...AAh OOh...ja meikäläiselle rupes riittämään:uni tuli ja vei höyhensaarille.Kaksi settiä,rikkinäinen laserpointer ja 1kpl laasereita main stagella hintaan 15 ...I am pleased,vaikka vieläkin enemmän olisin nauttinut ilman sitä unihiekkaa silmissä.

Kiitos..Pluto sitten seuraavaks *plur*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

scobl

Posts: 755

#31 • • scobl
hehe salaisus on siinä että nukuin aamulla pidempään kuin yleensä työpäivänä *nauraa* Silloin jaksaa tampata jopa aamun asti *iloinen*

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#32 • • cosmikki
...itse jaksan korkeintaan pari tuntia intensiivisesti tampata ja sen jälkeen alkaa kyllä jaloissa tuntumaan *hngh*

..toisaalta harmittaa että missasin LP:n, mutta toisaalta ei - No More oli kuitenkin se vkonlopun päätapahtuma ja siellä sitten vähäiset energiani tuhlasinkin *iloinen*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#33 • • scobl
ok ok mutta seuraavaksi sitten Devotion to Trance 2seen!!!!!! *iloinen*

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#34 • • cosmikki
..onhan tässä välissäkin jo vaikka mitä bileitä, mutta sinne kyllä tulen *iloinen**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#35 • • scobl
hmm mitkä olisi sellaiset hyvät bileet seuraavaksi sitten? Mielellään trance bileet :)

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#36 • • cosmikki
..öö. no eikös Pluto ainakin ollut 15.3? jos sitä ennen ei nimittäin minnekään bileisiin ehdi, ja eipä noita taida oikein (ainakaan mun makuun) siihen mennessä ollakaan joihin ikä riittäisi.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#37 • • scobl
siis aikooko cosmiikki mennä plutoon? sehän on wanhalla *iloinen*

--
bred na net

Avatar
#38 • • acid Guest
juu oli liput ostettu ennakkoo kaverin kaa ja klo n20.50 5 venäläisen lauma sit päätti pistää omaa hauskaa pystyy ja meinasivat ryöstää mut ja kaverin.. on onnannu mut kvareilt neukku rikki ja monta tikkii.. jännä juttu ei kukaa kuulemma uskaltannu soittaa kytille vaik siin känpin edustal pörräs jengii.. kyttikselle ja polille ja himaa.. hieno reissu..
scobl

Posts: 755

#39 • • scobl
ei ei, huono juttu kävi! otan osaa! Joskus käykin näin kun porukat polttaa muuta kuin tupakkaa!

--
bred na net

-Tomppa-

Posts: 46

#40 • • -Tomppa-
Eipä Riittänyt pointtereita kaikille! *dissaa*